kahlua-kalv Posted September 15 Report Share Posted September 15 23 timer siden, Henrik S. skrev: Det er blevet offentliggjort i dag, at norske Jakob Ingebrigtsen skal løbe CPH Half i morgen. Det er virkelig vildt. Arrangørerne har fået samlet så godt et felt, at Ingebrigtsen vælger København som kulisse for sit første halvmaraton nogensinde. Eftersom han hører til verdens absolut bedste på 1500 meter og mile, løber han også gerne en 5000 meter fra tid til anden. Men 21,1 km er a whole different ball game. Det bliver virkelig spændende, hvad han kan præstere i det stærke selskab (af bl.a. verdensrekordholder Kiplimo (57:31)). ja, og vildt han faldt så meget sammen, men også absurd hurtigt udlæg (og sluttid fra Kip) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 17 Author Report Share Posted September 17 På 15.9.2024 at 20:19 , kahlua-kalv skrev: ja, og vildt han faldt så meget sammen, men også absurd hurtigt udlæg (og sluttid fra Kip) Jeps, a whole different ball game, indeed. Jeg sad på en café i Sorø, da de løb, og jeg fik sjovt nok lige kastet et blik på livetransmissionen, da han stod af ved 10 km. Løb de ikke på 27:30 på 10 km eller noget i den stil? Et minut hurtigere end den danske rekord. Det er så vanvittig hurtigt, at jeg næsten ikke kan forholde mig til det. Udviklingen er interessant, for da jeg løb back in the day, blev 5000 meter næsten regnet som en slags langdistance - 'den korteste af de lange'. I dag har mellemdistanceløberne så meget stamina, at de kan hoppe fra 1500 meter og mile og op til en 5000 meter fra tid til anden og løbe kanontider. Men igen, at løbe 27:30 på 10 km og så pludselig indse, at man ikke engang er halvvejs, det kan knække selv den bedste. Det kan godt være, at en halvmaraton kun er, ja, en halv maraton, men det er altså en pæn lang løbetur alligevel. Men han var da med til at kaste lidt ekstra glans over arrangementet. Davai 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted September 18 Report Share Posted September 18 Tror ikke det har ændret sig så meget. Traditionelt er det 100-200, 400 alene, 800-1500, 5000-10000 og så landevejstosserne... Der har altid været nogle der krydsede lidt skævt og 1500-5000 er også ret tæt på hinanden i energileverance og træning, så det er set mange gange, men kombien selvfølgelig gør det sværere at gå op på 1/2 for en type som J.I. På banen er der trods alt lidt mere fokus på power/tempo end landevej hvor der er mere løbeøkonomi/udholdenhed i spil (og hvor vægt/størrelse nok betyder relativt mere). Hvis J.I. lægger træningen lidt om er han nok ret tæt på verdenseliten. Davai 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 18 Author Report Share Posted September 18 1 time siden, kahlua-kalv skrev: Hvis J.I. lægger træningen lidt om er han nok ret tæt på verdenseliten. Formodentlig, men det er nok næppe hans ambition. Måske han gør det 'på sine gamle dage'? Din opdeling af distancerne lyder som den, jeg også er vokset op med. I englændernes storhedstid - Ovett, Cram, Coe etc - gik de dog sjældent op på 5000 meter, som jeg husker det, men de kunne sikkert godt have gjort det. I øvrigt sjovt, du nævner '400 alene', for det er normalt rigtigt. Men jeg husker OL i Montreal 1976, hvor Alberto Juantorena fra Cuba vandt både 400 og 800 meter i verdensklassetider. Det var fuldstændig exceptionelt og er vist aldrig gentaget af nogen. Så han er undtagelsen, der bekræfter reglen (og i øvrigt virkelig høj og tung til 800 meter, men der kan selvfølgelig have været nogle venner fra USSR's sportsprogrammer, der har hjulpet ham lidt på vej). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 24 Author Report Share Posted September 24 Sådan ser tung nattesøvn åbenbart ud. Efter en weekend i Bruxelles med alt for meget god mad og belgisk øl - og alt for lidt søvn - landede jeg i Kastrup sent søndag aften. Så det er først her natten mellem og tirsdag, at jeg har fået sovet igennem. Vågner med en fornemmelse af at have været nede i et sort hul, og det bekræfter uret (som i dette tilfælde er mit Google-ur, så det ser lidt anderledes ud). Rammer ret hurtigt dyb søvn og får lidt senere en uhørt lang, dyb søvn. Derimod næsten ingen REM-søvn (som jeg plejer at have mest af), så der er ingen drømme at huske. Meget atypisk, men nok et udtryk for, at kroppen indhenter det forsømte. Men det giver altså en blytung krop i dag og et tungt hoved, fordi drømmene ikke har fået ryddet op på øverste etage. Bliver nok bedre op ad dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 24 Author Report Share Posted September 24 Angående motionen, så gik der af gode grunde lidt ged i det i weekenden. Har gået en del skridt - blandt andet gik jeg ud til lufthavnen søndag, da jeg skulle flyve hjem - men egentlig motion i form af løbeture var der ikke plads til programmet. Ellers går de her uger med mine øvelser og lidt løb og alt for lidt cykling. Men det er min oplevelse, at jeg måske er ved at 'komme lidt oven på' min skavank i anklen. De ledbånd vil nok altid være et svagt punkt, men jeg tror, jeg er ved at mestre det på et fornuftigt niveau. Det kan jeg diskutere med fyssen, jeg har en aftale med på fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 24 Author Report Share Posted September 24 Jeg tror for øvrigt, det er første gang, jeg nogensinde er gået ud til en lufthavn for at flyve hjem. Men altså, de andre var fløjet hjem (til Billund), og selv efter at have set de sidste seværdigheder var der stadig tid til overs (tiden går langsomt, når den bare skal overstås). Så fandt jeg ud af, at der kun var 12 km derud, og da jeg er i skarp hundetræning, var det jo ikke meget. Og som en ekstra bonus får man set helt andre og nogle steder ret charmerende sider af byen. PS: Jeg havde pakket let i en lille rygsæk, så jeg trippede altså hele vejen derud med en larmende rullekuffert vestjyden and Kermit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 24 Author Report Share Posted September 24 *jeg trippede altså IKKE hele vejen derud med en larmende rullekuffert. [kan stadig ikke rette i opslag ] Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NielsS Posted September 24 Report Share Posted September 24 Sjovt den gang jeg tit var i Bruxelles, tog jeg den også et par gange til fods ud til lufthavnen. Jeg husker, jeg tog Chausse de Louvain et langt stykke, og så på et tidspunkt til venstre, så jeg kom til Zaventeem by og derfra til lufthavnen. Så var det fint med en god øl eller to i lufthavnen inden afgang. Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 25 Author Report Share Posted September 25 12 timer siden, NielsS skrev: Sjovt den gang jeg tit var i Bruxelles, tog jeg den også et par gange til fods ud til lufthavnen. Jeg husker, jeg tog Chausse de Louvain et langt stykke, og så på et tidspunkt til venstre, så jeg kom til Zaventeem by og derfra til lufthavnen. Så var det fint med en god øl eller to i lufthavnen inden afgang. Præcis, man går lige ud og lige ud og lige ud ... og så til venstre på en fin, grøn cykelsti til Zaventem. Jeg fik hørt et par podcasts undervejs og så en lidt anden side af byen end den centrale 'turist-kvadratkilometer'. NielsS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 30 Author Report Share Posted September 30 Har været omkring fyssen en gang til. Min ankel er landet et andet sted nu, hvor jeg har lidt konstant modstand/ømhed (dog kun sådan 1-2 på en skala fra 0 til 10), og der er ikke de store udsving længere. Mine indlæg i løbeskoene gør, at jeg kan løbe, uden at det rigtigt påvirker ankel og ledbånd i negativ retning. Løberiet skal næppe overdrives, men det er da skønt at kunne løbe lidt til husbehov. Fyssen var tilfreds med tingenes tilstand, og vi har nu iværksat angrebsbølge 2. Den handler om at øge mobiliteten ved at træne/strække akillessenen. Det betyder en ekstra øvelse oven i de andre, men det er fint med mig. For jeg har begrænset mobilitet i min venstre ankel. Derfor tyer den venstre ankel til at falde indad på foden for at kompensere, og så får vi balladen med ledbåndene på indersiden af foden. Min fys spurgte, om han måtte tage en fys-studerende med til konsultationen, og sådan noget er altid fint med mig. Det viste sig at være en ekstra bonus, for undervejs forklarede han sine overvejelser over for den studerende, og på den måde fik jeg også alle mellemregningerne med, mens jeg lå på briksen, og han rumsterede rundt med min fod. Virkelig interessant og en ekstra dimension. Konklusionen er, at jeg fint kan løbe lidt - suppleret af cykelture - og at jeg skal holde fokus på mine øvelser. Så skal jeg omkring fyssen igen ultimo november. Jeg har tænkt mig at sætte resten af året af til at få anklen på højkant igen og er glad for, at jeg åbenbart fint kan arbejde lidt på en grundform. Så må vi se, hvad næste år bringer. Konsultationen bekræftede mig i øvrigt i, at jeg ar landet hos en p....dygtig fys. Kæft, han er god. Bjergtrold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 30 Author Report Share Posted September 30 OBS! Ingen årstid uden lidt rotation i cykelflåden Jeg har jo stærkt begrænset plads her på matriklen, og der hænger en MTB i udhuset ved siden af raceren. Så nu har jeg faktisk skudt Storck-raceren af sted, mens jeg kunne få lidt for den og har til gengæld trukket sommerhusraceren hjem og op på væggen i udhuset. Den har jeg tænkt mig at sætte skærme på, og så må den sammen med mountainbiken stå for den sure cykeltræning i efteråret og til vinter. Alt er derfor barberet ned til et minimum, så jeg er klar til nogle slidsomme og mørke uger og måneder i regn og kulde. Altså, jeg kan jo godt gribe mig i, allerede nu at glæde mig til februar/marts, når lyset vender tilbage, men der er nu også noget hyggeligt, ja, hyggeligt ved den mørke årstid, hvor man trækker huen ned om ørerne og bare skal holde snuden i plovfuren uden at tænke alt for meget over tingene. Bjergtrold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 30 Report Share Posted September 30 Det er hyggeligt nok at det er mørkt - bare det ikke også er koldt og vådt i øvrigt meget enig i at det er interessant, så der er studerende med, når de kloge undersøger en. Der kommer en masse spændende forklaringer, som man ellers ville gå glip af. Bjergtrold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 30 Author Report Share Posted September 30 1 time siden, Gregers TF skrev: i øvrigt meget enig i at det er interessant, så der er studerende med, når de kloge undersøger en. Der kommer en masse spændende forklaringer, som man ellers ville gå glip af. Ja, det ændrer 'dynamikken' på en eller anden måde. Man får en forklaring på to niveauer, og jeg blev da i hvert fald lidt klogere på, hvad der sker i hovedet på en god fys, når han tumler rundt med ens gamle kadaver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 30 Author Report Share Posted September 30 Jeg er i øvrigt oftere og oftere landet på Cade Media, når det gælder cykelrelateret stof på YouTube. Den er mere skrabet end GCN (nogensinde har været), men den kan alligevel noget, der gør, at jeg tit lige skal ind at tjekke, hvad de har fundet på. https://www.youtube.com/@Cade_Media Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 2 Author Report Share Posted October 2 Har aftalt med min fys, at jeg selv melder ind og booker en tid i den sidste halvdel af november, når jeg synes, tiden er inde til det. Det giver mig en 6-7 uger i alt til at holde snuden i sporet med ankeløvelser og træning. Jeg kan mærke, at det alligevel kræver struktur og vedholdenhed, så nu har jeg lavet et ugeprogram, hvor hvert øvelses- eller træningspas belønnes med 1 point. Så kan jeg gøre op, hvor mange points i forhold til det maksimale antal, jeg kommer op på i hver uge. Det kan forhåbentlig holde mig til ilden, for selv uden mål har jeg åbenbart behov for en eller anden struktur at forholde mig til. kahlua-kalv and vestjyden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted October 5 Report Share Posted October 5 På 30.9.2024 at 15:09 , Henrik S. skrev: Jeg er i øvrigt oftere og oftere landet på Cade Media, når det gælder cykelrelateret stof på YouTube. Den er mere skrabet end GCN (nogensinde har været), men den kan alligevel noget, der gør, at jeg tit lige skal ind at tjekke, hvad de har fundet på. https://www.youtube.com/@Cade_Media Det er faktisk ret sjovt hvordan GCN dominerede alt hvad der hed cykling for år tilbage, og nu begynder der er at komme alle de her Youtubere der alle har deres vinkel. Jeg kan også anbefale: Nero Cycling - handler meget om alt hvad der foregår i cykelverdenen med løb, udstyr etc. RCA/Road Cycling Academy - handler meget om træning, udstyr, og ikke mindst bikefit. Tracevelo - handler MEGET om udstyr fra Kina, hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer Alt sammen relativt håndholdt, men bare fedt content hvor man ikke hele tiden sidder og tænker "Gad vide hvad de får for at sige det", som man ofte gør på GCN. Det er faktisk lidt som om GCN har udtømt den kilde de startede med, og deres content bliver mere og mere gentagelse af noget de har gjort før, eller noget der minder alt for meget om et dårlig spin-off på TopGear. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 7 Author Report Share Posted October 7 På 5.10.2024 at 14:09 , Kermit skrev: Det er faktisk ret sjovt hvordan GCN dominerede alt hvad der hed cykling for år tilbage, og nu begynder der er at komme alle de her Youtubere der alle har deres vinkel. Ja, det er ikke fordi, jeg er storforbruger, men når jeg tjekker nogle af de mange muligheder ud, synes jeg også, at de mere håndholdte er sjovere og mere relatable. Tak for anbefalingerne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 7 Author Report Share Posted October 7 På 2.10.2024 at 14:53 , Henrik S. skrev: ... nu har jeg lavet et ugeprogram, hvor hvert øvelses- eller træningspas belønnes med 1 point. Første uge med mit system har givet 15 points ud af 19 mulige. Det er rigtig fint. Det er kun, hvis jeg maxer ud, at jeg kan høste 19 points på en uge, og jeg tror stadig, at det vil være for stor en udfordring for mine ledbånd i foden. Jeg kan mærke, at 15-16 points balancerer lige på grænsen, så jeg holder den der eller måske lidt under i de kommende uger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 14 Author Report Share Posted October 14 Som sagt, så gjort: I sidste uge 12 points ud af 19 mulige. Ugen bød på lidt løbeture og en enkelt tur på MTB'en ud over mine daglige ankeløvelser. Det har flugtet bedre med niveauet, hvor det går godt med øvelserne. Har stadig lidt vedvarende ømhed i ankel/ledbånd, men jeg kan også mærke, at den sidst tilkomne øvelse gør godt. Den har i højere grad fokus på mobilitet i venstre fodled/akillessene, for (også) her er der markant forskel på højre og venstre ben. Har stadig en 4-5 uger frem til næste aftale med fyssen, så vi må se. Læste for øvrigt en interessant artikel i weekenden. Jeg er jo opdraget med cykelsport og konkurrenceløb, hvor udgangspunktet er, at man træner (mindst) én gang hver dag. En dag uden træning er en dag, der er spildt. Men når man ser på motion (og ikke decideret konkurrenceidræt), så viser nye undersøgelser, at de såkaldte 'weekendkrigere' gavner helbredet lige så meget som dem, der dyrker motion hyppigt/hver dag. I flere lande er man derfor gået over til at anbefale en vis mængde motion ugentligt i stedet for dagligt. https://www.berlingske.dk/indland/de-er-weekendkrigere-nyt-studie-tyder-paa-at-deres-livsstil-kan-reducere Bjergtrold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 14 Author Report Share Posted October 14 Det er gået op for gutterne på Cade media, at de aldrig har lavet indslag om og med Campagnolo- De giver så den seneste gruppe et skud med et ikke alt for godt resultat. Det er virkelig mærkeligt, at min ungdoms suveræne nummer 1-brand på cykelfronten er blevet en fuldstændig overflødig parentes. https://youtu.be/a8lIEd5O5x8?si=ZMJQ6STQfBJgREnx Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjergtrold Posted October 15 Report Share Posted October 15 15 timer siden, Henrik S. skrev: Som sagt, så gjort: I sidste uge 12 points ud af 19 mulige. Ugen bød på lidt løbeture og en enkelt tur på MTB'en ud over mine daglige ankeløvelser. Det har flugtet bedre med niveauet, hvor det går godt med øvelserne. Har stadig lidt vedvarende ømhed i ankel/ledbånd, men jeg kan også mærke, at den sidst tilkomne øvelse gør godt. Den har i højere grad fokus på mobilitet i venstre fodled/akillessene, for (også) her er der markant forskel på højre og venstre ben. Har stadig en 4-5 uger frem til næste aftale med fyssen, så vi må se. Læste for øvrigt en interessant artikel i weekenden. Jeg er jo opdraget med cykelsport og konkurrenceløb, hvor udgangspunktet er, at man træner (mindst) én gang hver dag. En dag uden træning er en dag, der er spildt. Men når man ser på motion (og ikke decideret konkurrenceidræt), så viser nye undersøgelser, at de såkaldte 'weekendkrigere' gavner helbredet lige så meget som dem, der dyrker motion hyppigt/hver dag. I flere lande er man derfor gået over til at anbefale en vis mængde motion ugentligt i stedet for dagligt. https://www.berlingske.dk/indland/de-er-weekendkrigere-nyt-studie-tyder-paa-at-deres-livsstil-kan-reducere Fortsat god heling/træning med ankel og syntes også, at det var en rigtig spændende artikel. Jeg har selv i høj grad været slave af, at det kun blev en god dag, hvis den inkluderede træning og så har jeg egentlig opdaget, at det mere er gode madvaner alle dage, som er vigtige og så nogle rigtig gode pas i weekenden og så måske 1-2 ekstra i løbet af ugen men ellers bare huske at nyde god restitution på de dage, hvor træning ikke er mulig. Fx fordi, at god lang søvn kan være vigtigere end bevidstløs træning “bare fordi..” Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted October 15 Report Share Posted October 15 16 timer siden, Henrik S. skrev: Det er gået op for gutterne på Cade media, at de aldrig har lavet indslag om og med Campagnolo- De giver så den seneste gruppe et skud med et ikke alt for godt resultat. Det er virkelig mærkeligt, at min ungdoms suveræne nummer 1-brand på cykelfronten er blevet en fuldstændig overflødig parentes. https://youtu.be/a8lIEd5O5x8?si=ZMJQ6STQfBJgREnx Podcasten Bagerstop har lige lavet en udsendelse med de mest eksklusive cykelbrands i verden, hvor de forsøger at lave en top 10. Det er både brugere og to eksperter (en der arbejder i Bings Bikestore og en der arbejder hos Bikers Best - importøren af bl.a. Pinarello) der har lavet listen. Hvis jeg lukker øjnene og tænker eksklusive bike brands, så tænker jeg sådan noget som Parlee, Festka, BAUM o.lign. Da Canyon blev nævnt på listen var jeg ved at falde ned af stolen Argumentet var MvdP der gjorde brandet lækkert. Så kunne jeg godt gætte hvem der ville være nummer 1 på listen, og ganske rigtigt var det Colnago. Årsagen? Pogacar. Jeg gad godt kigge tal for Colnagos omsætning, og om der har været en opblomstring af brandet de seneste par år, også blandt yngre cykelryttere, udelukkende grundet Pogacar. Spørgsmålet er om Campagnolo ville kunne se samme opblomstring hvis de kastede sig over UAE? Men Campa har jo altid været særpræget - det har altid været dyrt og gået deres egen veje med standarder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 15 Author Report Share Posted October 15 2 timer siden, Kermit skrev: Podcasten Bagerstop har lige lavet en udsendelse med de mest eksklusive cykelbrands i verden, hvor de forsøger at lave en top 10. Det er både brugere og to eksperter (en der arbejder i Bings Bikestore og en der arbejder hos Bikers Best - importøren af bl.a. Pinarello) der har lavet listen. Hvis jeg lukker øjnene og tænker eksklusive bike brands, så tænker jeg sådan noget som Parlee, Festka, BAUM o.lign. Da Canyon blev nævnt på listen var jeg ved at falde ned af stolen Argumentet var MvdP der gjorde brandet lækkert. Så kunne jeg godt gætte hvem der ville være nummer 1 på listen, og ganske rigtigt var det Colnago. Årsagen? Pogacar. Jeg gad godt kigge tal for Colnagos omsætning, og om der har været en opblomstring af brandet de seneste par år, også blandt yngre cykelryttere, udelukkende grundet Pogacar. Spørgsmålet er om Campagnolo ville kunne se samme opblomstring hvis de kastede sig over UAE? Men Campa har jo altid været særpræget - det har altid været dyrt og gået deres egen veje med standarder. Jeg cyklede en del motionsløb og den slags i de år, hvor Canyon kom frem, så jeg har stadig svært ved at se det som et eksklusivt mærke. Dengang var det sgu discount. Colnago har vel altid været et klassisk og attraktivt (premium)mærke, men jeg vil give dig ret i, at man skal over til noget mere håndplukket og skræddersyet, før det bliver direkte 'eksklusivt'. Campagnolo kommer sgu ikke tilbage til de professionelle hold, tror jeg. De har vel ikke sponseret et hold de sidste 2-3 år? Jeg tror, det løb er kørt. De bliver sådan et kuriøst mærke med en lang historie. Og ukristeligt dyrt. Da jeg kørte løb back in the day var Campagnolo også et af de dyrere mærker, men det var stadig for rækkevidde. Lidt ligesom B&O dengang også var relativt dyrt, men absolut til at betale for menigmand. Sådan er det heller ikke mere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted October 15 Report Share Posted October 15 Jeg har det på samme måde. Ingen tvivl om at Canyon laver fede cykler, og virkelig har taget et niveau op siden starten af 10'erne hvor de for alvor fik medvind, men eksklusive? Nej. Jeg kan så stadig huske dengang hvor man fik en topudstyret Canyon der vejede under 7 kg til 35.000,-. Det var jo helt vanvittigt så billigt det var. Mht. Campagnolo, så tror jeg du har ret. Der er gået gammel-mand i den. Kiggede lige hurtigt på hvad en Super Record EPS gruppe koster i Tyskland. Den står til lige under 4100 euro. Til sammenligning står en SRAM Red AXS gruppe til lige under 4000 euro. Så det er faktisk ikke fordi der er så stor forskel på de to lige nu. Men personligt har jeg selv afskrevet topgrupper - de er simpelthen blevet for dyre, og det gælder for alle 3 topmærker. Jeg har ellers altid været typen der gerne lige ville smide lidt ekstra for at få toppen, og har vel kørt med SRAM Red siden de kom på markedet i starten af 10'erne. Komplet gruppe omkring 10-12k som jeg husker det, mod en Force gruppe der måske kostede 8-9k. En Force gruppe koster nu lige under 1800 euro, mod de 4000 euro for Red. Springet er blevet for stort. Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts