Kermit Posted January 30 Report Share Posted January 30 Og hvis du bemærker det nævner jeg intet om at skulle skifte bleer eller noget som helst - men som ren og skær besøgsven eller hvad man skal kalde det. Du er nok introvert som jeg er det - jeg synes det er pissesvært at stå et sted hvor jeg ingen kender og starte en samtale. Men er jeg blandt folk jeg kender, så ævler jeg løs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 30 Author Report Share Posted January 30 Det med besøgsvennen, missede jeg - ja, det andet kunne være med garanti være svært hyggeligt. Og x2 til det sidste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 30 Author Report Share Posted January 30 Forskrækkelse fra morgenstunden, da telefonen ringede. Det var så kun en aflysning pga. sygdom og altså helt ufarligt 90,2 kg Pga. aflysningen havde jeg god tid inden jeg skulle til kiropraktor. Jeg gjorde klar til en tur på landevejen og gik efter “runden”. Jo tættede jeg kom på Solrød, jo mere vand kom der fra oven, og til sidst var det reelt regnvejr. Med 5 plusgrader var det lige køligt nok, så jeg vendte rundt. Det blev tørt igen, så jeg trillede ud på en omgang om fælleden. 112% efter lyst og humør, dog ikke særligt anaerobt, da jeg regner med at træne ben i morgen. Pulsen højere end ellers. Jeg prøvede at fokusere på at tage dybe vejrtrækninger, mere end hurtige. Jeg synes dog også at det gik bedre med at trække vejret hurtigt, da par gange jeg for alvor havde behovet. 1t 38m Et par timer efter kiropraktoren: Kropshævninger: 6 sæt - 3 med hvert sit greb Armstrækkere: 7 sæt Stående læg på et ben: 6/5 sæt + 9 kg Bicep curl: 3 sæt Fransk pres: 3 sæt Mave på dråbepude: 3 sæt Vipers: 3 sæt Statisk hold i loftbøjlerne: 4 sæt (to v 90 grader og to helt oppe) Jeg behøver ikke have HELT så dårlig samvittighed overfor DSB mht hvor lang tid det tager. Det de skulle ordnet i mandags mht. Trafikstyrelsen, har de stadig ikke styr på. https://www.instagram.com/reel/C-6KbFbNzxN/?igsh=ZXUwcmIxbnkzN25y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 31 Author Report Share Posted January 31 90,5 kg Nogenlunde tidligt fik jeg trænet skulder: Arnold pres: 5 sæt Laterals: 3 sæt Kørte cyklen til service og fik handlet lidt i Føtex. Da jeg nåede hjem, havde jeg et lille kvarter til at komme ned på perronen med et flag, og vifte a la Olsen Banden til ham i det gennemkørende tog, der gik på pension når han nåede hovedbanegården. En skyller og så i motionscenteret: Hexbar-squat: 5 sæt Pistols med støtte: 4/3 sæt - der er flyttet om igen-igen og denne gang til det positive, da der er flyttet et stativ hen til jump-kasserne. Så jeg har noget at støtte mig til, uden at bære en kasse gennem det halve center. Dertil, så giver stativet primært balance og næsten ingen hjælp, så færre reps end ellers, og jeg ramte også fail. Leg extension: 4/3 sæt Siddende lårcurl: 4 sæt Inderlårsmaskine: 3 sæt Hip thrust, et ben: 4/3 sæt + 10 kg Både yderlårsmaskine og hypers-stativ var optagede, og da jeg havde ventet et godt stykke tid, gik jeg i omklædningen. Som altid, føltes det højre ben langt mere medtaget, trods flere sæt for venstre. Så Bulgarsk splitsquat, kun venstre: 3 sæt Hjemme: Stående læg: 6/5 sæt + 9 kg Overboen er totalt gak i dag - det bumler og skramler og han råber underlige lyde. Til gengæld er det E-boks-fri zone i et par dage: https://www.instagram.com/reel/DC8q-YvOZFi/?igsh=MWpkcjU5eGt1OWpzcw== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 1 Author Report Share Posted February 1 90,1 kg efter 3200 kcal - men gal, hvor var jeg kvast overalt i kroppen i går. Bedre i dag, men solid DOMS i quads. Jeg valgte at gå en tur. Eller…. Det er jo weekend og der er mennesker på gaden, så jeg gik “huset rundt” via svalegange og trapper. Det tager en halv times tid. Sluttede af med at gå ned i anden kælder og så asap trapperne op til 10ende, to trin af gangen. Ad Når far er glad for at konen ikke ser på: https://www.instagram.com/reel/DD4x2afNZFy/?igsh=MW1raDBpN2JsOWhpbg== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 90,5 kg efter 2850 kcal Stadig pæn DOMS i lår og lidt i baller. 30 minutter på Skrumlet i zone 2. Stående læg: 6/5 sæt + 16 kg Politikere var anderledes dengang: https://www.instagram.com/reel/C8460QDMTJ5/?igsh=MWV0bGcycXNjam8wcg== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 3 Author Report Share Posted February 3 (edited) 90,0 kg Ville egentlig have fortalt psykologen, at det gik bedre. Men en times tid inden snakken, blev jeg ringet op af kommunen. Ser lige om 15 dages tid hvor det lander, men Det er ikke første gang de ringer uvarslet, så man skal åbenbart ikke kun være bange for E-Boks men også telefonen. Var på Skrumlet i 1t 15 min. 3 x 15 minutter, men det var alt for monotont til at kunne fjerne tankemylder. Men væsentlig bedre vejrtrækning end sidst jeg prøvede med SS - men så også 40 watt under sidste år. https://www.instagram.com/reel/DA3zp7wuYTR/?igsh=bTB4dWpjZDR3MTJ1 Edited February 3 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 4 Author Report Share Posted February 4 89,9 kg, selvom jeg ufrivilligt både faldt sent i søvn og vågnede allerede 7:45 Ca. en times tid i zone 2 på Skrumlet. MyWhoosh stoppede, da jeg ville på YouTube for at få tiden til at føles hurtigere. Jeg havde forventet at den kørte videre i baggrunden. Kropshævninger: 4 sæt - 2 med hvert sit greb Stående læg, et ben: 6/5 sæt bw ss Armstrækkere: 5 sæt Bicep curl: 3 sæt - første gang “siden”, at alle sæt var min 8 reps med 18´erne Fransk pres: 3 sæt Arnold pres: 3 sæt Alm mavebøjninger: 3 sæt Vipers: 3 sæt Kan ske at Belgien har en liberal tilgang til aktiv dødshjælp. Til gengæld har de “fransk” bureaukrati, hvis man ikke er kritisk fysisk syg. Som ikke-belgier er det i praksis umuligt at blive godkendt, fordi det tager så lang tid med en masse samtaler. bierundblitzer https://www.instagram.com/reel/DFVt5yJNAHN/?igsh=MWVld3Biazc5MHZnbQ== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted February 5 Report Share Posted February 5 Så er det godt du har mange ting der beriger dit liv, så det ikke er aktuelt! BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 6 Author Report Share Posted February 6 Det er ikke nok at glo i en iPad fra 9 til 23 og sjat-træne udenom kraveben og usamarbejdsvillig puls - det opvejer slet ikke trusler og skideballer fra kommunen samt E-boks-helvedet. Jeg savner at lege med tog og at overraske andre positivt og få lidt rar respons. Heldigvis kan man selv trække stikket, hvis bare man tidligt nok ude, inden man bliver for gammel eller syg. Men det kommer ikke til at ske lige med det første. Jeg er grådig nok til at vente på at få min forsikring udbetalt, så der mere at arve for mine søskende. Der er også nogle lavpraktiske ting at få styr på, også så min bror ikke behøver tage fra Tokyo. Desuden skal “skæbnen” selvfølgelig have nogle chancer mere. Læs: at finde et arbejde der giver en smule glæde og mening, nu der ikke sker meget positivt, ellers. Men jeg har sat en dato pænt ude i fremtiden, hvis jeg stadig begynder dagen med et grimt udtryk, når jeg desværre vågner om morgenen. Desuden… det har i allerede fra jeg boede i Nivå været planen, at grille i soveværelset et par måneder efter jeg gik på pension. Nu sker det nok bare lidt før, men 10 år fra eller til betyder jo ikke intet. Og det er jo ikke unge kvalitets-år, det handler om. Nå. Nok om det for denne omgang!!!!!!!! Trafikstyrelsen VIL have ICD´en ud - selvom andre kører med den. DSB har besluttet ikke at vente mere. Det er OK - så er uvisheden over det i hvert fald overstået. Jeg fik kun sovet 2-3 timer i nat og er derfor pænt kvast. Da jeg hoppede på Skrumlet, kunne jeg overhovedet ikke få benene rundt. Men perfekt dag, at teste lav-kadence-træning. Der er mange holdninger både for og imod, og jeg kan ikke gennemskue sandheden. Men så kan det jo prøves. Jeg træder åbenbart lidt flere watt ved FTP-ish intervaller med ca 55 RPM end 90-95, og kunne lægge små 20 watt ekstra på i forhold til sidst (og det første interval). Plus jeg ikke behøvede ekstra pauser, og i princippet godt kunne have fortsat lidt endnu. Men 65 minutter var nok for i dag. Sluttede af med en håndfuld “spurter” på 10 sek, ca 110 RPM. Mig som håndværker https://www.instagram.com/reel/DAVsSdhI1DH/?igsh=MWV1aGp0eTg0N3ZydA== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polykrom Posted February 7 Report Share Posted February 7 (edited) Kære Gregers En forholdsvis stor del af dine indlæg handler om selvmord. Det synes jeg er meget ubehageligt at være vidne til. Du tager helt fejl i det, du skriver. Der er masser af ting i dit liv, der kan give dig indhold, hvis du bare kan se dem. At tro at indholdet i dit liv forsvinder, fordi du med stor sandsynlighed mister dit arbejde, er helt forkert. Men jeg har på fornemmelsen, at det ikke hjælper din tøddel, at jeg skriver det. Jeg tror ærligt talt, du skal tale med nogle professionelle om det. Jeg har undersøgt, at man kan kontakte livslinjen. Det virker til, at de er dygtige til at hjælpe mennesker præcis som dig, der står i en livskrise. Du kan finde dem her: www.livslinien.dk Jeg vil også anbefale dig at tale med din læge om dine mørke tanker. Jeg har tætte venner, som har haft det som dig, og her har en periode med medicinsk hjælp gjort underværker. Det kan din læge vurdere og hjælpe dig med. Kh. og et kæmpe, velfortjent og konstruktivt, spark bagi. Edited February 7 by polykrom BLACKICE, Henrik S., NielsS and 2 others 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted February 7 Report Share Posted February 7 1 minut siden, polykrom skrev: Kære Gregers En forholdsvis stor del af dine indlæg handler om selvmord. Det synes jeg er meget ubehageligt at være vidne til. Du tage helt fejl i det, du skriver. Der er masser af ting i dit liv, der kan give dig indhold, hvis du bare kan se dem. At tro at indholdet i dit liv forsvinder, fordi du med stor sandsynlighed mister dit arbejde, er helt forkert. Men jeg har på fornemmelsen, at det ikke hjælper din tøddel, at jeg skriver det. Jeg tror ærligt talt, du skal tale med nogle professionelle om det. Jeg har undersøgt, at man kan kontakte livslinjen. Det virker til, at de er dygtige til at hjælpe mennesker præcis som dig, der står i en livskrise. Jeg vil også anbefale dig at tale med din læge om dine mørke tanker. Jeg har tætte venner, som har haft det som dig, og her har en periode med medicinsk hjælp gjort underværker. Det kan din læge vurdere og hjælpe dig med. Kh. og et kæmpe, velfortjent og konstruktivt, spark bagi. Du har fuldstændig ret! Det er et skårplan. Gregers du er alt for ung, og alt for velstillet, til at gøre dig den slags tanker. Du er ikke et offer , mere end de fleste andre mennesker er det. Hvis jeg må give dig et eksempel på hvad indhold i livet kan være. Min far er 81, og hans hustru (min mor) igennem 57år, døde for to år siden. Han har været på pension i 14år (ish), efter en mindre vellykket kræft operation (prostata). Min far bor i dag i en lille lejlighed på 55m2 her på vores grund. Han er i værkstedet, eller i haven , 4-5 timer om dagen. Han har nye ideer og projekter hele tiden. Han laver mad til sig selv, kører ud og handler. Ser fjernsyn med sin kat. Der er så absurd mange facetter af livet der giver mening og værdi. Nogle lærer at male, nogle lærer et nyt sprog. Nogle bygger modeltog. At du fandt mening i livet, ved at køre tog, er udelukkende produkt af den værdi du valgte at tillægge det. For mange mennesker, ville det liv lyde som en straf. Pointen er, at der hverken giver mere eller mindre mening end så meget andet. Du bruger helt ærligt alt for meget tid på at pille i de dårlige tanker. Det er opskriften på en deprission. Jeg kan varmt anbefale Meta Kognitiv Terapi. Det er en ekstern skånsom terapiform, hvor du ikke skal sidde og krænge alle historiske begivenheder ud. For sandheden er den, at det sjældent gør nogen positiv forskel. Sket er sket, og vi kan ikke ændre på det. Den tid , og metode, du bruger til at håndtere tankerne på, betyder derimod alt. Davai, Kermit, polykrom and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted February 7 Report Share Posted February 7 Jeg kan anbefale dig at læse bogen "Lykken er et valg" Lykken er et valg, Barry Neail Kaufman, emne: personlig udvikling | DBA Det er IKKE et relligiøst værk. Det er nærmere over i det meta psykologiske. Der er utrolig meget sandhed at finde. Ligeledes kan jeg anbefale Pia Callesens bog "Lev mere, tænk mindre" Køb bogen ’Leve mere tænk mindre’ af Pia Callesen hos Saxo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 7 Report Share Posted February 7 Enig i både hvad Polykrom og Blackice skriver. Især Blackice's forslag med meta kognitiv terapi kan jeg støtte op om. Jeg dykkede selv ned i det sidste år, og nogle af de læresætninger jeg fik med er stadig nogle jeg forholder mig til i dag. polykrom 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 7 Report Share Posted February 7 Enig med de foregående. Gregers, du flirter lidt for meget med dystre tanker. Jeg ved sgu ikke, hvad løsningen er, men synes både forslagene om terapi og mulighederne inden for den medicinske verden kan være fornuftige. Men det kræver, at du tager det første skridt. Så hvorfor ikke bare tage det første skridt lige nu og her? Det kunne jo bestå i at tale med de dygtige folk hos https://www.livslinien.dk/ - jeg kan se, at de er på tlf. 70 201 201 klokken 11-05, og at deres onlinechat er åben klokken 17-21 i dag. Kontakt dem, og luk op for dine tanker! Kermit and polykrom 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Tak for tankerne også selvom jeg ikke lige akut hopper på livslinien el. lign. Når plan A-C hvad angår planer for andet arbejde er kikset, så kigger jeg på det, for så bliver det nok mere akut end nu. Det er det helt afgørende punkt, så længe min “fritid” er som den er. Man bør dog have tre andre ting med i min tankegang. Ved godt man ikke nødvendigvis er enig, men i politik kan man jo godt være uenig, men dog prøve at forstå tankegangen hos de andre. 1 Ligesom f. eks. Jytte Abilstrøm (staveplade), så er jeg ikke nervøs eller bange for døden. Tvært i mod, tror jeg sker noget rart på den anden side, uden det skal kobles til noget religiøst. 2 Selve processen i kradse af, er jeg til gengæld ikke kæk ved. Jo, hvis man sover stille ind, som min mormor, så er det fint. Endda rigtig fint. Men hvis du dør ved fuld bevidsthed som min papfar og mors storebror, er det ikke ret fedt. De to tilfælde var i hvert fald ret dramatiske og efter sigende ganske forfærdelige at overvære. For de to har det jo nok været endnu værre. De fleste vil gerne let herfra, f eks. ved at gå i seng og ikke vågne igen (det er her grillen kommer ind i billedet). 3 Jeg har ABSOLUT intet ønske at blive gammel (funktionelt gammel) eller syg med smerter, ubehag og funktionsnedsættelse. Det har jeg oplevet for andre og føj. Min mormors sidste uger inden hun mistede bevidstheden, ville de færreste byde en voldtægtsforbryder. Min mors sidste år var voldsomt uværdige, selvom hun som sådan ikke havde en diagnose. Og generelt er den sidste tid med dødelig sygdom sjældent rar. Eller bare at ligge indsmurt i egen afføring på et plejehjem. Hvis vi havde aktiv dødshjælp med samme vurdering af tildeling som i Holland og Belgien, så kunne man vente indtil man SELV vurderede at det blev for uværdigt. Men det har vi jo ikke. I alle andre sammenhænge skal man stoppe mens legen er god. Og vil du hellere købe en lottokupon hver uge, eller investere i aktier og gå efter den mindre men sikre opsparing? Vil du trække tiden og have stor risiko for en sidste tid med smerter, immobilitet eller ingen værdighed? Eller vil du trække stikket i tide? OK, man misser så nogle år (lottogevinsten), men er sikker på at det stopper i tide. De år man ofrer, er dertil jo ofte år med nedadgående fysisk formåen, fysiske skavanker og ubehagelige undersøgelser, når man skal sjat-lappes, så man kan køre nogle år mere. Jo ældre man er, jo større risiko. Har man dertil hverken har familie, hund, omgangskreds, en spændende hobby el. lign. som man går glip af, så er tabet til at overskue. Eller et givende arbejde, i mangel af andet. 2 og 3 har jeg hørt MANGE være enige i. Her er jeg bare villig til ikke kun at snakke, men også at handle. Havde jeg vist hvad der skete 27/8 og hvad det havde af konsekvenser for arbejde, økonomi på lang sigt, kraveben og træning, knækkede tænder og følsomme tandhalse osv., så havde jeg købt en grill og tændt den natten før. Men havde jeg haft famile osv., havde jeg givetvis vurderet anderledes. Man ved sjældent på forhånd hvornår tiden er optimal. Nu har jeg ventet for længe een gang, og vil nødigt gentage “succesen”. Jeg forventer ikke at overbevise MOL om at jeg “har ret”, men håber at min tankegang giver bare en lille smule mere mening - selvom den sikkert i din verden er langt ude. Men lad os lægge den her, og så skal jeg nok holde mine åbenbart dystre tanker ude af loggen. … Den planlagte fyring har givet lidt ro. Jeg VED at der ikke kommer mere dårligt nyt fra Trafikstyrelsen i E-boks. Jeg ved at næste post fra DSB er hvad allerede har fået at vide. Kommunen har allerede skældt ud i telefonen over at jeg er sygemeldt, når min læge mener at jeg er rask, men det kommer der også styr på nu. Jeg kunne godt have brugt at ham rengørings-chefen havde ringet, men snart er klokken så meget, at jeg godt kan holde mentalt weekend og hoppe på Skrumlet. Henrik S. and Davai 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Da klokken var 19 og jeg stadig ikke havde fået cyklet, tænkte jeg først at nu var det for sent. Men forstads-cykeltræning i klubberne begynder jo først kl 18, så…. 1t 10m i frihånd på ukendt rute. Og højdekurven på MyWhoosh er “kreativ” når der er lange bakker, for at holde kurven inde i vinduet Man kan btw. godt mærke at Zwift har sat prisen op. I forhold til for et år siden, kører der mange flere rundt. Jeg er løbet tør for tudekiks og forhåbentlig også for https://www.instagram.com/stories/sprogvanskeligheder/3562638311752381212?igsh=OXF2ZWxoejBsMzFu Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Det kunne man ikke, så her: vestjyden and Henrik S. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 8 Author Report Share Posted February 8 89,5 kg Først 35 minutters tid herhjemme: Stående læg, et ben: 6/5 sæt + 18kg ss Arnold pres: 3 sæt Laterals: 3 sæt Tåhævninger på hug: 2 x 40 - rammer ganske vist soleus, men er ikke ret behagelige Så i motionscenteret for hvad jeg troede skulle være en lille let omgang bentræning. Men veje og stier er sovset ind i salt, så cyklen skal ikke ud i morgen, og så kunne jeg lige så godt give den gas. 1t 25m: Elipsetræner: 5 min Hexbarsquat: 5 x 10 Pistols med støtte: 5, 8, 8, 8, 8 og 8 for venstre ben Leg extensions: 5/4 sæt 10-12 reps Siddende lårcurl: 4 sæt - ca 12-15 reps ss Inderlårsmaskine: 12, 10, 9 Hip thrust - den ægte vare med stang: 3 sæt - godt nok besværligt Ballemaskine: 4/3 sæt 15 reps Hypers - den står meget tæt op af andet udstyr, hvor en ung kvinde var i gang, så for ikke at blive erklæret klamt gammelt svin, droppede jeg den. I omklædningen: bulgarsk splitsquat: 2 sæt for venstre Da jeg kom hjem, havde jeg 10 minutter før min vasketid var røget, så timet og tilrettelagt. … Jeg har længe overvejet om jeg skulle kvittere overboens larm med babygråd fra YouTube. Det viser sig, at der findes adskillige videoer af slagsen. Ude i kommentarsporene er der mange som bruger videoerne netop for at pointe hvor lydt folk har det. Han fik 3-4 minutter, da han svabede gulvet efter han var i bad. Han bruger over et minut og sørger for at ramme ned i alle rillerne, så det lyder som dørsmækken a la maskinistol. Jeg holder mig også klar, når kan knalder de vanlige 4-5 gange med dørene, inden han går i seng. Men han er nok for snotdum til at fatte en skid. Dog, når han skal op og tisse om natten, kan han godt være relativ stille. Så det skal prøves. Hund eller koldstart? https://www.instagram.com/reel/DFiT52FIvAU/?igsh=Yjd0NzBwdHYwMXU= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted February 8 Report Share Posted February 8 Fik du lov at flytte i den 1-værelses eller er det på standby? Nu du ikke er bundet af job, så kunne du også overveje at flytte til et sted der er billigere og med fred og ro... BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 9 Author Report Share Posted February 9 Jeg er på venteliste. Der er ikke SÅ mange et-værelses hos KAB her i området, så jeg kommer nok til at vente noget tid, selvom jeg står på den interne liste. Men jo, det kunne være hyggeligt at flytte på landet. At bo til leje i Jylland er oftere privat, og det er meget lettere at finde en ledig bolig. Til gengæld er der langt til alting Heldigvis er overboen relativt stille i dag. 89,9 kg efter 3250 kcal. Men det var også luksuslørdag med både en spandauer og lakridsdadler. Hjemmetræning i dag: Kropshævninger 6 sæt - 4 med latsgreb og 2 med bicepsgreb Armstrækkere: 5 sæt Bicepcurl: 3 sæt Fransk pres: 3 sæt Stående læg: 5/4 sæt + 20,5 kg Læg på hug: 2 x 40 Mave på dråbepude: 3 sæt Vipers: 3 sæt Noget planke-ish: 3 sæt Sådan kan man jo også køre cykelløb: https://www.instagram.com/reel/DCupSdEx4fl/?igsh=MW1xaHhhMTBrcnN5ag== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 9 Report Share Posted February 9 12 minutter siden, Gregers TF skrev: At bo til leje i Jylland er oftere privat, og det er meget lettere at finde en ledig bolig. Til gengæld er der langt til alting. Det er vist meget godt, der kom en smiley efter den svada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 9 Author Report Share Posted February 9 (edited) Hvad tænker du på? Da jeg håbede at ex´ens ældste måske kunne lirke mig ind i Netto (hun fik desværre en “forkert” butik med et lille lønbudget), kunne jeg finde en bolig der var til at betale for en Netto-løn, og den klar til indflytning asap. Det var ca 8-9 km fra hvor ex´en bor, så det er ikke helt ukendt geografi. Vi kører en hel del rundt i bil, når jeg er derovre. Deres unger fik også kørekort og bil hurtigt, så de kunne køre til skole og fritidsjob. Selvfølgelig kan det lade sig gøre uden, men det får da afstandene til at virke større, hvis man skal bruge cykel eller knallert f. eks. 25 km til Esbjerg. Edited February 9 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 9 Report Share Posted February 9 Ah, jeg vidste ikke, du refererede til et specifikt regnestykke. På mig lød det bare, som om der var langt til alting i Jylland, og det er vist trods alt ikke rigtigt Godt ord igen. Gregers TF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 10 Author Report Share Posted February 10 90,1 kg efter 3250 kcal. Lidt i overkanten, men accepteret, kalorieoverskud efter to x styrketræning. Ulempen ved at stå op før klokken 9…. Ved 11-tiden havde jeg været gennem nyhederne, insta, FB og begge konti på HayHay et par gange. Så var det sådan set bare at vente på om telefonen skulle ringe. Det gjorde den ikke. Kedeligt og aaaalt for meget tid til tankemylder. Men jeg kom på Skrumlet her til aften. En lidt kort intervaltræning fra Whooshbiblioteket og med en ret kort opvarmning. Det kan jeg bare ikke, som tingene er nu, så af de 6 intervaller fik jeg kørt halvandet. Det KAN kun blive bedre i morgen. En gammel, gammel klassiker, fra dengang TikTok var mere positivt ladet end i dag (tror jeg da nok) https://www.instagram.com/reel/DE5MS8eRIQW/?igsh=bm84dnF5Mzlvd2Fi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts