Gregers TF Posted October 20 Author Report Share Posted October 20 Yderligere 200 gram tungere efter 2800 kcal Armstrækkere op af væg m højre arm: 3x15 Stående læg: 2 x 25 begge ben, 4 x 18 på et ben (ekstra sæt for venstre) I sportsfyssen: Kondicykel 10 minutter Benpres, 1 ben: 6 x 10x60 ss Siddende lårcurl: 2 x 10x25 - fornemmede at det er denne øvelse der driller venstre knæ, så droppede den. Kunne heller ikke lave den for 1,5 år siden, men synes ellers knæet er blevet bedre. Men åbenbart ikke. Ballemaskine: 3 x 15x45 Skulderpres, højre: 3 x 15x4 ss Bicepcurl, højre: 3 x 15x6 Kabellaterals (genoptrænings til lodret), højre: 3 x 15x5. Går tilbage til elastik, da det ikke føles rart med tommelfingeren øverst på denne måde ss Tricep pushdowns, højre: 3 x 15x15 Godt jeg have pulsbæltet på, for pulsen var noget højere end vejrtrækningen antydede og jeg var tæt på toppen af zone 2 et par gange. Det er OK men skal ikke over, så jeg måtte lægge “unaturligt” lange pauser ind. Dejlig vejr, så en halv gåtur i huset - en svalegang oppe på 6te etage er spærret af pga. sammenlægning af lejligheder, så jeg vendte om i utide. De tre rotator-øvelser blev gennemførts med 2x20 Tidligt op i morgen pga. morgentid hos tandlæge. Håber der snart begynder at ske noget konkret genopbygning at “stumperne”. … Jeg er fysisk rastløs. Jeg er ved at sprænges for at lave noget der er kød på…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted October 21 Report Share Posted October 21 På 18.10.2024 at 19:17 , Gregers TF skrev: Som jeg læser svaret på scanningen, er det ikke tarmkræft. Til gengæld er der lidt brok i mellemgulvet ... Velkommen i brokkeklubben God nyhed med scanningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 21 Author Report Share Posted October 21 (edited) 88,8 kg efter 2650 kcal Med toget til tandlæge. Som altid lidt i otte, stod den på ståplads. Efter et kvarter, begynder jeg at mærke “noget”. Efter et kvarter mere, sejler jeg i koldsved. Efter et kvarter mere, skifter vogn (vigtigst) og får dertil tiltusket mig en siddeplads, for jeg har det virkelig skidt. Efter et par minutter har jeg det fint igen. Først tænkte jeg at det var mig blandt mange mennesker, eller tanken om tandlæge. Men…. Jeg bruger normalt altid 3de vogn fra enden. Folk stimler om de forreste/bagerste døre og cykelrummet i midten, så der er bedst plads. Samtidigt er der ingen banemotor og mest stille. Til gengæld ligger al strøm i form at diverse omformere nede under gulvet i den vogn. Gad vide om det har fået ICD´en til at lave kludder - nu man skal holde sig fra magnetfelter? Jeg vælger i hvert fald en anden vogn på torsdag, ved næste tandlægebesøg. Bøjle af. Nedslibning af den knækkede tand, så den ikke bliver brugt og så en tiltrængt tandrensning. Tandbørstningen har siden 27/8 har ikke just holdt den vanlige standart Forsikringen dækker cyklen, så Heino har fået grønt lys til at fikse den. Dagens aktivitet: Skrumlet: 35 minutter på puls 100 Stående læg, begge ben: 100, 100 De tre rotator cuff øvelser: 3 x 15 Har geninstalleret TrainingPeaks. Alt der mindede om træning, blev ellers fjernet - undtaget MOL, naturligvis. Edited October 21 by Gregers TF Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 22 Author Report Share Posted October 22 88,2 kg efter 2650 kcal - men først 9:30, da jeg igen-igen sov piv ringe. Armstrækkere op af væg, højre: 3x15 Stående læg: 2x25 på begge ben, 5(v)/4(h) x 20 på et ben Så i jobcentret som jeg jo partout skulle, selvom jeg har en aftale med arbejdet om at komme tilbage 1/11. Efter lidt snak om at han havde læst op på min sag og ville indhente oplysninger fra lægen, sagde hen tak for i dag og at han ville lukke min sag, straks han hørte at jeg havde en aftale om at komme tilbage. Tænk hvis de få ord kunne været givet via tlf. eller mail. Så havde jeg sluppet for at rasle til kommunen, og de kunne have brugt skattekronerne på noget klogere (hvilket jeg godt ved ikke ville ske). I sportsfyssen: Kondicykel: 10 min puls 100 Benpres, 1 ben: 5(v)/4(h) x 70 Ballemaskine: 4 x 15x55 Skulderpres, højre: 3 x 15x4 ss Bicepcurl, højre: 3 x 12x6 Tricep pushdowns, højre: 3 x 12x20 Stående læg, 1 ben: 3 x 20 Kondicykel: 10 min puls 100 Hjemme: Genoptræningslaterals: 3 x 15 m elastik Lateral stepups - små skridt bare på stepbænken: 3 x 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted October 23 Report Share Posted October 23 Da jeg var ledig i 2018 havde jeg en lignende oplevelse. Jeg var blevet fritstillet og havde brugt de første måneder på at sende noget ala 50 ansøgninger og havde været til 10 samtaler eller sådan noget - der var ret godt tur i den faktisk. Så meldte jeg min ankomst i A-kasse og sådan, og skulle et smut forbi kommunen, hvor de ville have at jeg skulle indgå i deres jobtilbud hvor man 2 gange om ugen, 2-3 timer pr gang. Jeg havde en lang snak med dem for at komme ud af det, fordi jeg ikke rigtig følte det gav mening for mig - der røg 5-7 ansøgninger ud om ugen, og der var som sagt ret godt drev i den, men jeg skulle. Første gang jeg var der handlede det om hvordan man skrev et CV og sådan noget, og hvad vi havde af ambitioner. Jeg sad med folk på 60 der havde været håndværkere hele livet eller havde arbejdet som laborant, men som ikke kunne fortsætte med det og nu skulle lave et karriereskift her de sidste år. Det var SÅ meget spild af min tid, og anden gang jeg var der, skulle jeg bruge deres printer til at printe de to jobtilbud ud jeg havde fået. Det var enormt selvtilfredsstillende på den måde at få ret i at jeg faktisk havde styr på det. Gregers TF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted October 24 Report Share Posted October 24 Ja, der er indbygget nogle ret fjollede automatismer i systemmet. Jeg blev også tvunget til at møde op som dimmitend, da jeg var færdig slut maj, men først havde en fuldtidsstilling 1. august. Der skulle stadig laves cv, søges job og dokumenteres, amen altså... Gregers TF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 24 Author Report Share Posted October 24 Egentlig en god start på dagen i går: kun 88,2 kg og jeg fik hentet cyklen og købt en hjelm. Men MOL var død, og jeg vil ikke udelukke, at det var årsagen til en nuldag. 89,1 kg i dag. Fik bygget de to første tænder op. Vasketøj ordnet. For første gang længe med kurve i stedet for en IKEA-pose. Min ICD har siddet i i fire uger og jeg må derfor mere end før. Desværre er det meget uklart HVOR meget. Googler man det og finder info fra USA/UK, bliver det endnu mere mudret. Jeg må suge inputs, og så prøve at bruge logik til selv at stille nogle “regler” op. Der er dog generel enighed om, at der går to uger mere, før det for alvor bliver sjovt. Og så er der faktisk en del, der IKKE vender tilbage til tidligere aktiviteter. Især på styrketræning er der en del forbehold, som ikke fremgår af det danske materiale. Nå, men jeg undgår stadig at sætte venstre arm yderstillinger og at løfte den alt for højt - men højere end før, dog. Moderat belastning er OK og pulsen må gerne ramme bunden af zone 3 (=120). Træning hjemme: Den vanlige omgang for læggene (som var ret ømme efter ekstratræningen sidst) og 3 x 15 i de tre rotator-øvelser, nu for begge arme. 3 x 15 genoptrænings-laterals m elastik m højre arm. I sportsfyssen: Kondicykel: 10 min puls 100-110 Benpres, 1 ben: 6/5 x 12x70 Ballemaskine: 4 x 15x60 Skulderpres, højre: 3 x 15x4 ss Laterals, venstre: 3 x 15x3 Bicepcurl, højre: 3 x 12x6 ss Bicepcurl, venstre: 3 x 15x4 Tricep pushdowns, 1 arm: 3 x 10x15 Mavebøjninger: 3x12 Hypers: 3x12 ”Bænkpres” m vægtskive: 3 x 15x5 , men det kræver en del at holde kravebenet fra ikke at smutte ud af den position, som jeg gerne vil holde det fast i, og hvor jeg mærker mindst ubehag. Jeg tror at det en en god øvelse, i forhold til de hverdagsaktiveteter, der gerne vil trække det fri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 25 Author Report Share Posted October 25 (edited) 89,0 kg efter 3250 kcal Stadig en smule øm i læggene, men ellers kunne jeg ikke mærke træningen fra i går. Det behøves heller ikke, men Sportsfyssen lukker allerede kl 14 i weekenden, så det passer egentlig bedst at træne dernede man, ons og fredag. Hjemme: Armstrækkere op af væg, højre: 3x12 Stående læg: 2x25 på begge ben og 6/5 x 22 på et ben 3 rotator cuff-øvelser: 3x15 Genoptræningslaterals, højre: 3x15 m elastik Sportsfyssen Kondicyklen optaget, så 40, 40, 30 lette benpres for opvarmningens skyld Benpres, 1 ben: 6/5 x 15x70 Ballemaskine: 10x60, 10x60, 10x60, 10 x full stack Skulderpres, højre: 3 x 15x4 Laterals, venstre: 3 x 14x3 Bicepcurl: 5 x 15x5 Triceps pushdowns: 2 x 12x15 Mavemaskine: 3 x 10x60 Hypers: 15, 12, 12 Edited October 25 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted October 25 Report Share Posted October 25 På 22.10.2024 at 18:13 , Gregers TF skrev: selvom jeg har en aftale med arbejdet om at komme tilbage 1/11. Har du fået grønt lys til at køre futtog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 25 Author Report Share Posted October 25 (edited) Nej - jeg har ikke hørt noget endnu. Trafikstyrelsen har kun haft mine papirer i en uge og det plejer at tage noget tid. Det er jo fair nok, når de skal give grønt lys til at folk sidder med ansvaret for flere hundrede mennesker. Selvom…. S-togene i dag er så spækket med overvågning, at man skal være ekstremt uheldig, for at komme til at lave noget der er farligt. Men jeg er blevet tilbudt/opfordret til at køre med kørerlærer. Så er det vedkommenes ansvar at gribe ind, hvis der sker noget - ligesom med nye elever der mangler en masse viden. Jeg behøver vel næppe at skrive at jeg glæder mig helt vildt. … Jeg har også lavet lidt okklusionstræning af venstre lår. Det halter noget efter - som altid. Men stadig absurd så stor forskel der er på nu og en måned siden. Det er gået hurtigere end jeg havde turde håbe på. Edited October 25 by Gregers TF NielsS, vestjyden, Bjergtrold and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 90,5 kg - det er bare ikke godt nok, med den forfatning jeg er i (selvom det var svært hyggeligt i går med snacks, god mad og dessert hos kollegaen). Først på dagen: Skrumlet 30 minutter på 120-130 watt - gav ca puls 120. Så jeg ligger 40, måske 50 watt lavere i zone 2 i dag, end før Skt Peter trykkede på min pauseknap. Så finder jeg ud af at vi er gået over til normaltid. Blev inviteret til lokal-håndbold, men jeg nåede kun til døråbningen ind til selve hallen. Tre gange trippede jeg i åbningen. Men der var ganske enkelt FOR mange mennesker derinde, på ikke så meget plads. Hjem igen På Skrumlet: 40 minutter på 130 watt den første halve time og så 120. Ville have kørt 45 minutter, men kunne mærke at kroppen ikke gad mere. Før i tiden var jeg fortsat, men nu….. Stående læg: 5/4 x 22 ss 3 rotatorcuff øvelser: 3 x 15 til begge arme … Jeg har fundet ud af at selv den gratis udgave af AI, kan man bede om at stille spørgsmål, som jeg kan besvare på hollandsk og bede den rette fejl i min udtale og grammetik. Den kender også lærebogen som vi brugte på aftenskole i Hollandsk, og den tilbød selv at stille spørgsmål efter den. Det er VIRKELIG meget mod mine principper, hvis jeg bruger AI som skruebrækker-underviser, i stedet for at aftenskolen kan tjene penge på det - ditto læreren. Omvendt, så har jeg ikke fysisk mulighed for at møde op, hvis jeg beholder mit arbejde. Og bliver jeg fyret, så har jeg ikke råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted October 28 Report Share Posted October 28 Selvfølgelig skal du bruge online mulighederne! Det er ikke i nærheden af skrubrækkeri. Du kører jo også på hometrainer, i bil, laver mad osv, uden at betale pro'erne for det... Nå analogier bliver nemt fortærskede så måske lidt håbløse eksempler, men imo skal du bare give den gas! Gregers TF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 28 Author Report Share Posted October 28 Ja. Jo… det er så bare svært også at øffe over at mine kolleger bliver overflødige pga. førerløse tog Men tester det nok morgen og ser OM det virker i praksis. 88,0 kg efter 2400 kcal Hjemme Stående læg: 2x25 på begge ben, 6/5 x 24 på et ben, det begynder at stramme til ss Armsstrækkere op af væg, højre: 4 x15 og Genoptræningslaterals, højre: 3x15 m elastik Sportsfyssen Ombygning i cardiorummet så benpres begge ben: 40x30, 40x50, 40x70 Benpres 1 ben: 6/5 x 10x80 Ballemaskine: 4 x 10x85 (full stack) - puls røg 11-12 slag over min egen grænse. Det føles ellers ikke muskulært hård i synderlig grad ss Arnoldpres, højre: 3 x 10x5 og Laterals, venstre: 3 x 10x4 Hip thrusts, 1 ben: 3 x 10 Bicep curl: 3 x 10x6 ss Tricep pushdowns, 1 arm: 3 x 10x20 Mavemaskine: 3 x 10x70 Hypers: 15, 15, 12 ”Bænkpres” m vægtskive: 3 x 20x5 … Vægttabet skyldes heldigvis ikke alene tab af muskelmasse. Jeg har vasket DSB-tøjet og hoppede lige i bukserne. Hurra for bælter, for ellers ville de glide ned. Til gengæld kan jeg glemme ALT om at de strammer om lårene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted October 29 Report Share Posted October 29 Næ, det er da pisse ærgerligt at miste sit arbejde (hvis man er glad for det), pga et teknologisk fremskridt. Det kan man da sagtens øffe over, også højlydt!!! Det sagt er der (næsten) ikke nogen der er beskæftigede for beskæftigelsens skyld, så vi bliver nød til at tilpasse os udviklingen. Der er selvsagt mange som vil blive påvirkede af AI og robotteknologi de kommende år, men det er jo ikke det samme som at vi ikke skal benytte teknologien i udstrakt grad. Robottaxier, førerløse eltog m.fl. kommer helt sikkert til at overtage en stor del af transportsektoren, så jeg er med på det er en reel udfordring, også på kort sigt. Mit arbejde er også truet (gymnasielærer), men der er truslen mere diffus pt. Her er det politik, besparelser og reformiver der er en udfordring på kort sigt. AI muligvis på mellemlang, og helt sikkert på lang sigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 29 Author Report Share Posted October 29 Næh, det hjælper jo ikke at grave sig ned i en tidslomme 200 gram tungere efter 3400 kcal. Det er nu aftalt at jeg kører med kørerlærer fra fredag. Han kører i samme turnus med lange dage og mange fridage. Han møder så moderat morgen (ved 7-8-tiden) men det må jeg tage med. Det ramler 1:1 sammen med åbningstiderne i Sportsfyssen, men så er der jo DSBs lille jernhule. Jeg har fundet ud af, at jeg er FOR forsigtig mht puls og ICD, nu der er gået fire uger. Så en “rigtigt” zone-2-træning i dag. 45 minutter. Begyndte på 150 w og endte på 125. 13ende juni lå jeg på 180 watt med samme puls - også på Skrumlet. Gal, det går hurtigt ned af bakke på alle fronter, når man har rundet 50 TrainingPeaks begynder med virtuel cykling. Spændende hvordan det kommer til at fungerer. Og så har vi een der fylder 30 år i dag: https://youtu.be/yXQViqx6GMY?si=qT56MznHz6YHUxuA kahlua-kalv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 30 Author Report Share Posted October 30 (edited) 200 gram ned efter 2700 kcal. Hjemmeøvelser og turen i Sportsfyssen nogenlunde som sidst. Gik fra 3 til 4 sæt i overkropsøvelserne og fra 10 til 12 reps over hele linien - med et par enkelte fails. Jeg fik også leget lidt med lidt “for-sjov” øvelser. Heraf bænkpres, som jeg måtte opgive, da det gjorde voldsomt ondt i skulderen, selvom der ikke var vægte på. Med smalt greb og stop et stykke fra brystet, så gik det nogenlunde - stadig med stangen alene. Men jeg kan vist trække nogenlunde frit. Men jeg skulle nok have brækket kravebenet, og ikke “nøjedes” med et ledskred. Det med at skubbe og at række ud, det er ikke godt, og jeg har efterhånden svært ved at tro at det bliver rigtig godt. Arbejde. Turvalget for 2025 er afgjort. Hvis jeg ikke bliver fyret, så kører jeg et år mere i turen med skiftevis tre fridage og tre arbejdsdage. Der er ikke længere en person der sorterer vagterne efter ønske, men turen er delt op tre med nogenlunde stabile mødetider. De sene vagter er ikke så sene mere, så jeg skal oftest møde ved 13-14-tiden og har formiddagen i ro og mag. Der er kun nogle få gange, jeg må med natbussen hjem, men det går nok. Edited October 30 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted October 30 Report Share Posted October 30 2 timer siden, Gregers TF skrev: Men jeg skulle nok have brækket kravebenet, og ikke “nøjedes” med et ledskred. Det med at skubbe og at række ud, det er ikke godt, og jeg har efterhånden svært ved at tro at det bliver rigtig godt. Nu skal du tage forbehold for at jeg ikke er læge, og ikke kender din skade. Men ledskader plejer at tage laaaang tid. Kender det kun fra min løbe omgangskreds, der er flere der helt har opgivet at blive helt god igen, for et ½ år senere være ok. Godt at høre at du skal ud at køre igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 31 Author Report Share Posted October 31 Du har nok ret - det er det samme de siger på sygehuset og i ergoterapien. Jeg blev bare dybt skuffet over ikke engang at kunne bænke med stangen alene. Den anden skulder har i øvrigt gjort ondt på samme måde i dag, så måske lider de under ikke at have været blevet brugt ret meget - og slet ikke i yderstillingerne? 89,5 kg efter 2950 kcal Morgenbesøg hos gebissnedkeren. Venstre side i munden er nu færdig men gal en bedøvelse. Den gik helt op over øjet (ikke i fuld styrke, altså) og den holdt til godt ud på eftermiddagen. Min cykelsimulator-app (MyWhoosh) har ikke kunnet snakke med Skrumlet de sidste par gange. Så det passede perfekt, at TrainingPeaks lige har åbnet for virtuel cykling. Jeg begyndte på cykelbanen men kørte ud på “rigtige veje”. At der kommer lidt bakker og modstanden ændrer sig, gør at man nok ikke kan sammenligne watt. Men ellers 10 watt mere i de sidste 5 minutter end sidst. 45 minutter i zone 2. Skal lege med tog fra kl 8:28 i morgen Sportsfyssen har lukket inden jeg når hjem, og jeg må se om energien er til en gang DSB-træning bagefter. Nu har jeg jo vænnet mig til at nusse rundt, og gider ikke presse/stresse over det. Jeg skal bare sørge for at nå hjem i sikkerhed, før julebryggen bliver sluppet løs. Folk er væsentlig mere agressive når påskebryggen kommer, men stadig en træls aften at være ude i det offentlige rum. Overboen tog træsko, cykelsko, el lign på for en times tid siden og har lige fyret op under Jump (Van Halen). Mine ørebøffer er løbet tør for strøm. Så nu kører jeg i Føtex, mens de lader op… endnu en lav-stress-strategi kahlua-kalv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted November 1 Report Share Posted November 1 11 timer siden, Gregers TF skrev: Skal lege med tog fra kl 8:28 i morgen Bjergtrold and Gregers TF 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 1 Author Report Share Posted November 1 Det var en tidlig men dejlig dag, og jeg er allerede blevet drillet med at møde tidligt. Så der bliver set gennem fingre med at jeg springer det første over, så jeg ikke tilter min døgnrytme. Nok også fordi at selv i støvregnen, da der blev skøjteglat, sad alle indbremsninger snorlige fra start og alligevel med tog til tiden. Langt bedre end teknikken havde kørt automatisk. Kørerlæreren gider heller ikke undervise en regel/sikkerheds-nørd med 26 år på bogen. Men… det skal nydes i fulde drag, hvis jeg nu ikke bliver helbredsgodkendt og ikke får lov at køre mere, så tror ikke jeg udnytter det ret meget. Eneste minut er at rygsækken med arbejdskrimskrams hænger på kravebenet. Altså den del der burde sidde i skulderen men nu buler op i det fri. Og det gør også avs at vride tasken på. Så hvis jeg får lov at blive, må jeg have fat i en rullekuffert. Det er stadig ømt her til aften, så må lige se i morgen om det går at bære på rygsækken, uden remme osv. kommer i vejen. Jeg var ikke SÅ træt til fyraften, så jeg gik i DSBs motionscenter. Fik trænet hvad jeg plejer - bare på anden måde. Henrik S. and Bjergtrold 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 3 Author Report Share Posted November 3 88,8 kg - stadig med lidt DOMS. 45 minutter jævnt på den virtuelle cykelbane. Lige så fesne watt som forrige gang, så det er åbenbart bare “hårdt” (og virkelig røv kedeligt!), når der slet ingen variation er. Benene også sært trætte på vej ned i vaskekælderen lige bagefter. Jeg blever nok bare ALDRIG fan af overdrevet monotom kørsel. Nu følger de tre almindelige fridage plus en ekstra, da kørerlæreren skal på kursus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 4 Author Report Share Posted November 4 Ikke mere tog til mig - afgørelsen er lige tikket ind i E-boks. Ikke at jeg er super overrasket, men det bliver sært konkret at læse det sort på hvidt. Især fordi Trafikstyrelsen lister flere argumenter op, så det er jo håbløst at omvende dem. Fandme en skam, at jeg ikke stillede træskoene den formiddag Henrik S., Bjergtrold and kahlua-kalv 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted November 4 Report Share Posted November 4 Det er jeg virkelig ked af at høre. Og tag det fra en der selv lige har været det igennem, og stadig er bitter på dem der har taget beslutningen. Men jeg tænker at du må have en lang opsigelsesperiode? Og sikkert også mulighed for at finde et andet job? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polykrom Posted November 4 Report Share Posted November 4 2 timer siden, Gregers TF skrev: Ikke mere tog til mig - afgørelsen er lige tikket ind i E-boks. Ikke at jeg er super overrasket, men det bliver sært konkret at læse det sort på hvidt. Især fordi Trafikstyrelsen lister flere argumenter op, så det er jo håbløst at omvende dem. Fandme en skam, at jeg ikke stillede træskoene den formiddag Det er jeg ked af at høre, Gregers. Er det en endelig afgørelse? Der er ikke mulighed for at du eller din fagforening kan komme med argumenter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted November 4 Report Share Posted November 4 3 timer siden, Gregers TF skrev: Ikke mere tog til mig Som Polykrom skriver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts