Langt pokker i MOL

Gregers TF

Recommended Posts

Det sidste er jeg en af dem der sætter pris på. Som udgangspunkt er jeg utryg ved fremmede hunde (sikkert fordi naboens hunde rendte efter mig som lille. Jeg har fået fortalt at de nappede nogle gange). Heldigvis er både hunde og katte som oftest ret glade for mit selskab, så når vi lige får set hinanden an, bliver jeg skuffet, hvis vi ikke ender som “bedste venner”.

Sætter man som hundeejer mon pris på, at jeg cykler over i venstre side at cykelstien og tager farten af og hænderne på bremsegrebene, når jeg møder en hundelufter (eller nogle der går med børn)? Jeg gør det for at lave lidt ekstra reaktionstid, HVIS nu hund/barn skulle finde på at gå ud på cykelstien. Det sker ikke tit men har da oplevet det.

Det med at skifte fortov og vente på næste elevator, er noget jeg begyndte på for to års tid siden. Der var periode, hvor flere kvinder blev overfaldet. Og de to ønsker stod bare så tit i kommentarsporet på FB, at jeg tænkte at det var et overkommeligt offer, hvis det kan give ro i hovedet på andre.

Så selvom min indre stemme er et svin og både bruger tøs, n….bolle og Kæmpe Es….. for en Solbær Stang (men også kalder en strømaftager for en pantograf - så det er altså generelt, jeg sprogligt hænger fast i fortiden), så prøver jeg alligevel at tage hensyn til mine omgivelser :wink:

Om det pisker en stemning op? Jeg tror vi er så få der gør det, at mange ikke fatter ideen med det. Kvinderne kigger i hvert på mig som jeg er idiot, når jeg blot siger undskyld og lader elevatoren køre uden mig. Eller jeg ikke går ind, selvom jeg kom først og havde bestilt den. 

Jeg har cyklet en time. Jeg kørte imod MEGET mørkeblå skyer og da det begyndte at dryppe, var jeg kvik til at vende om. Visuelt at dømme, så blev det aldrig massiv regn men…
I sportsfyssen:
Dødløft: 15x70, 15x70, 8x80, 8x80, 8x80
Pistols m støtte: 3 x 10
Hip thrusts: 15x80 - nåede ikke mere før de lukkede
Bicep curl: 1 sæt 17,5kg - havde jeg ikke været nervøs for armen, var jeg gået op på 20, for de føles efterhånden ret nemme

Jeg regner med at give læggene en tur, før jeg går seng.
Nuldag i morgen, da jeg skal møde halvtidligt.

Posted (edited)

Nå, så har kollegaen sgu lige bestilt en Trek til ca 40.000.

Det udløser et vigtigt spørgsmål til MOLopolet:

Han fylder snart 50. Vi plejer ikke at komme til hinandens fødselsdage men det er jo det skarpe hjørne. Han holder reception og jeg er inviteret.
De svømmer ikke i penge, så han ønsker sig kontanter til cyklen (sidst jeg var der, var det afgørende hvor mange penge han fik, OM han fik ny cykel og hvilken, så de må have fundet på noget).

Alligevel: Jeg kunne jo give han nogle hundrede kroner i gave - den almindelige løsning.
MEN jeg kunne også give ham min tricykel, som jeg aldrig kører på. Så kan han sælge den og få et par tusind kroner, i stedet for et par hundrede. Og jeg slipper for at have den stående. Det virker umiddelbart godt for begge parter.
Jeg ved at han handler en del på DBA i forbindelse med en anden hobby, så han har ingen problemer med den slags. Men jeg ender med til sidst at smide den i storskrald.

Man kan man tillade sig at give en gave, der kræver arbejde for at “blive udløst”?
Hvis MOL melder ja, så vender jeg det naturligvis med hans kone først

Edited by Gregers TF

Hmmm, et godt dilemma, der virkelig er Sara & Monopolet værdigt. Det er jo en flot gave at komme anstigende med. Og det vil nok være den gave, de øvrige gæster husker bedst bagefter.

Har den en størrelse og en funktionalitet, så han kunne blive fristet til bare at bruge den i stedet for at sælge den? Er han nysgerrig efter at prøve TT, eller er det helt fremmed for ham?

Uanset om han bruger den eller sælger den, repræsenterer den en stor (brugs)værdi. Den vil nok ligge et stykke over de andre gaver, og jeg ved ikke, om det måske kan blive lidt akavet.

Det med, at han selv skal yde en indsats for at falbyde den på DBA, ser jeg ikke som det store problem. Du kan jo 'pakke den ind' med en blå sløjfe, så ideen præsenteres lidt sjovt.

Ja, jeg væver, ligesom de nogle gange gør i radioen. Under alle omstændigheder en god idé lige at vende det med hans bedre halvdel.

Ang. cykelgave dilemma:

Der hvor det bliver svært, er hvis gaven er af så stor af værdi, at han føler sig i gæld til dig, det kan ødelægge relationer.

Hvis værdien er inde for rammen af normen, syntes jeg det er en sjov ide. Hvis konen siger god for den.

Som Henrik skriver er det svært at give et klart svar.

Posted (edited)

Jeg HAVDE faktisk også tænk, at han skulle have cyklen en anden dag, for ikke at det skulle virke for underligt. 
Men især nu, han får sin cykel allerede om to uger og først fylder år i august.

Hvis han hellere vil køre på den, så slår dem mig ikke ud af kurs. Men tror nu gerne han vil have penge ud af den. Han synes også det er sjovere at køre i “snævre omgivelser” og ikke på åbne stykker. Og eftersom man jo giver den gas mens man ikke kan bremse, så er en tricykel vist ikke ham.

Om det er akavet. Det er jo det... De overtager i forvejen en del af mit, når jeg køber nyt. Konen har i en periode kørt med min cykelcomputer, da jeg købte en ny, indtil hun selv fik opgraderet. Hun har også mine Garmin watt-pedaler på cyklen - dem bruger jeg kun om vinteren. Kollegaen kørte med dem, før han selv fik. De har også kørt med den gamle radar, jeg jeg købte den nye, indtil de selv købte. De overtog også mine Shimano C50 hjul, da jeg skiftede hjulsæt.
Eftersom han med den nye cykel ikke længere vil have samme antal gear som konen, har vi også talt om, at de skal have min Tacx Neo over, så de ikke skal skifte kassette, når de skiftes til at cykle i stuen.
Han HAR nævnt at han synes det er underligt, men kan også se det fjollede i at tingene bare står på en hylde i min lejlighed, samtidigt med at de kan bruge dem. Hun ser lige så praktisk på det som jeg gør.

Vi er normalt ikke på gaver. Men plejer heller ikke at holde reception.
Hvis det gør en forskel. Når vi ses, er det altid hos dem. Jeg har drikkevarer med - og får rester med hjem.

Men… jeg skal nok bare vende det med hende og så høre hvad hun synes om ideen. Især når I ikke skyder ideen fuldstændigt ned.

For tredje dag i træk: 94,5 kg - jeg gad godt at kunne finde motiovation/evner til at få vægten ned igen. Tror jeg hopper på at køre kortere og mere intensive ture, så jeg ikke bliver så pokkers sulten.
Til gengæld kunne jeg snyde lidt: Jeg fik nappet 7 sæt stående læg forleden aften. Godt med pump og ny læg-PR på 46cm - altså incl det ekstra spæk-lag :tongue:

I går lignede jeg Døden fra Lybeck. Gal, jeg var træt. Godt med DOMS i ben og baller, bidrog heller ikke til energien.

I dag stadig lidt DOMS i baglår og en del mere i ballerne.
Den vanlige kombo med 4 sæt kropshævninger supersættet med stående læg. I dag blot tre sæt med BW.

Edited by Gregers TF

13 timer siden, Gregers TF skrev:

... at han skulle have cyklen en anden dag, for ikke at det skulle virke for underligt.

Det er under alle omstændigheder en god idé. Gør det til et lille lukket arrangement. Og sæt gerne ord på, at der ikke er nogen, der står i gæld til nogen. 

Synes det er en fin tanke, specielt hvis alternativet er at du bare ender med at smide skidtet ud. 

Men hvis du er ligeglad med om du får 0,- for den eller 10.000,- så forstår jeg ikke at du ikke bare smider den ind i en cykelgruppe på Facebook som auktion. Så får du selv pengene, og kan definere hvor meget du vil give videre, hvor meget du selv vil beholde, og om de sidste knaster skal et smut til kattens værn :tongue:

Eller sig til ham at han kan få lov til at sælge den for dig, og i splitter i porten. Det han selv beholder er hans gave. 

Det sidste er faktisk en fed ide - især hvis han ellers stejler over det.

Mht til at sælge selv. Altså jeg ved godt at det virker underligt men det der med kontakt til fremmede :crazy: Jeg kan ikke have det og SLET ikke hjemme på matriklen. Cyklen hænger i vejen foran mine hylder til værktøj og cykelkrimskrams, så det er kun fordi jeg helst ikke smider penge på gaden, at jeg ikke for længst har smidt den ud. Men jeg anser den ikke for at have en værdi, da jeg godt ved at jeg aldrig får den solgt. Så en lejlighed som denne til at slippe af med den, er hvad jeg ubevidst har håbet på.

4 sæt dips i går aftes.
94,5 kg igen i dag. Stadig DOMS i baglår og igen i lægge.
Oppe ved vækkeur og på cyklen før arbejde. 1t 25 med godt stram kæde ude op landet og jeg fik også skudt to fornuftige og en enkelt laaaaang spurt af. 

Takker, begge…. vi ser på på det. Jeg ville have drøftet det med med hans kone i dag, men kollegaen er sygemeldt, så det må vente lidt.

1050 gram lettere end i går - dog kom jeg først op efter 10. Jeg var ør af den lange søvn og lænden var længe om at blive mobil men omsider…

Jeg begyndte med en lille gang zone 2 på Skrumlet. ”Desværre“ løftede jeg energien med en energidrik på vej ned i sportsfyssen. Det går bare altid amok når jeg styrketræner med stads i kroppen, men heldigvis holdt mig jeg i det mindste fra at træne ben.
Dødløft: 5 x 8x80 kg
ss
Bænkpres: 5 sæt m 80 kg - godt spring fremad i forhold til sidst
Bicepcurl: 2 sæt m 17,5 kg
Kabellaterals: 3 sæt
ss
Alternerende rows, KB fra gulv: 2 sæt m 26
Triceps pushdowns: 2 sæt
Bryst crossovers: 3 sæt 
Chinups, bredt greb: 2 sæt
Bagskulder: 2 sæt  
Rotator cuff: 2 sæt

Det var jo SLET ikke mening at lave så meget. Det skulle bare være lidt “lal”, på en hviledag for benene og ikke belaste systemet så meget.

Posted (edited)

Har taget det meste på igen - velfortjent, for jeg spiste alt, alt for meget skyr i går.

Efter frokost var jeg små to timer på cyklen. Lidt anaerobt arbejde, hvor jeg oversatsede i starten og fik brændt mine forhåndenværende tændstikker af. Det kan ske når man er uvant kæk og synes man kører “godt” :4slap:
Fik konstateret at liiige i sådan en situation, kan jeg godt mærke jeg mangler noget af min astmamedicin.

Efter et par timer, daffede jeg ned i sportsfyssen for at træne ben. Det bliver ganske blæsende i morgen, så har tiltusket mig en overarbejdsvagt (så får jeg forhåbentlig heller ikke spist så meget, som når jeg nulrer rundt herhjemme) og i overmorgen skal jeg møde allerede kl 10:17. Så jeg får næppe cyklet.

Dødløft: 5 x 9x80
Pistols med støtte: 3 x 10
Hip thrust: 20 x 80
(på kun 20 minutter, så jeg var gennemblødt af sved)
Hjemme:
Stående læg: 5 sæt m 22 kg
Alm mavebøjninger: 2 sæt
Vipers: 2 sæt

Hmm, så blev Touren lige totalt ligegyldig. Det var ellers spændende om Cav kunne få en etapesejr mere men nu er den jo hjemme og tja… det kunne da være sjovt om han kunne få flere men rekorden er jo hjemme.

Edited by Gregers TF

Vægt uændret 94,3

En halv time på Skrumlet i zone 2, før arbejde.
Er i gang med giga lang pause og var lige hurtigt forbi motionscentret, til lidt “test” nu jeg svømmer i tid:
Bænkpres, DB: 2 sæt m 35 kg - føltes som 32,5´erne, sidst jeg var dernede :4jumpy:
Leg ekstension: 3 sæt - kun en lille dims i venstre knæ der smutter når benet er 95% udstrakt.
Hypers: 2 sæt: Også meget lettere end sidst.

93,5 kg.
Vejret så ud til at blive usselt, så jeg tænkte: Fullbody - måske med lidt zone 2 på Skrumlet først.
Men…. Som vanligt var jeg en rundtur på Insta og uhh :wub: spændende lille stump musik, så jeg måtte jeg på Shazam for at se hvad det var.

Alt jeg elsker ved musik: lav BPM, solid bas og rytme a la 90´er hiphop, lyden af elektroswing, samples af oldgammelt materiale. Altså fis og ballade.
Da jeg havde hørt den 8-10 gange, opdager jeg at der er en masse mere i samme genre. Så der gik nogle timer. Det skrevet, så bliver man også hurtigt mæt af genren.

Vejene var blevet tørre efter regnen, og da mine “bænkpres-muller” er slidte, så blev det cyklen i stedet. Amager-runden. Et par antrit, før jeg “kalibrerede” wattmåleren ved skuret til sluse-styringen.
Udturen over diget i giftig modvind bød på 3 x 3/3 - kunne liiige blive til samme watt som sidste års 3/2.
Generel stram kæde og for første gang i et år (eller er det to?), et reelt interval ude ved flyvepladsen. Og et mere hjem over diget. Desværre i frihånd, så jeg havde ikke et watt-tal at jagte - det giver altid lige lidt mere.
Ud på Avedøre Holme og køre en kort spurt og to der var pænt lange. Og så tre kadence-spurter i 1ste gear at slutte af på.
Tæt på samme mentale “tænding” som i gamle dage. Og indhold. I dag var faktisk sjovere end at knække jern. Det er efterhånden sjældent, så fedt, fedt, fedt.
2t 10m
IMG_5707.thumb.jpeg.9164acfec2b60386e646d036d017489a.jpeg

Som jeg vist har noteret tidligere, så har min puls (på cyklen) været underlig i de sidste måneder.
Maxpulsen efter spurterne var markant under hvad jeg ville forvente. Godt nok med trætte ben, men sådan har jeg da spurtet før, så meget sært at den var SÅ lav. En dag med friske ben og ikke meget trafik, så skal jeg lige teste maxpulsen, stående all-out på Col De Kalveboderne, ca 45 sekunder. Jeg testede den så sent som marts/april, så den burde kunne komme op på næsten det samme.

1150 gram tabt til i dag. En meget sjælden nat, hvor jeg ikke var oppe i stuen og sidde ved 3-tiden.

4 sæt kropshævninger før arbejde. Det var alt for i dag.

På den ene tur i dag, havde jeg en kollega med i førerrummet. Det er sådan set meget forbudt. Med al det sikkersudstyr der overvåger kørslen, kan jeg ikke se hvorfor. Andet end at vi er to der skal til psykolog, hvis vi kører nogen ned…
Nå, men det var helt undeligt at tale med et andet menneske igen. Siden vi fik det nye storrumspauselokale og min bror flyttede til Tokyo, har jeg mest har sagt “god tur”, “god pause” og “nej tak” til bonen i LIDL. Og 20-30 sekunders ligegyldigheder en håndfuld gange.

Det var heldigvis OK. Jeg er ellers kommet så meget “ud af træning”, at jeg synes det er væmmeligt når nogen hilser. Også selvom det er nogle af dem, jeg talte relativt fortroligt med for 7 uger siden.

….

Jeg er absurd træt. Igen. Klokken er kun 23:20, men nu tager jeg sgu chancen og går i seng :unsure: og håber at jeg ikke skal ligge vågen 3-4 timer, som ellers når jeg går for tidligt i seng. SKAL huske øredutterne, så overboen ikke vækker mig, de gange han skal op og tisse.

Posted (edited)

Det GAV bagslag at gå tidligt i seng.
Lå vågen fra 2 til over 4 og havde taget øredutterne ud, for at kunne høre radio. Så overboen vækkede mig selvfølgelig 6:15.
8:45 vågnede jeg så rigtigt- igen træt. Det er ikke bedre, da jeg har fået et giga irriterede bygkorn i højre øje, så øjnene kører lidt på halvt blus.
Efter tøjvask mm, kom jeg ud på cyklen og blev ramt af nærmest Sjællands eneste byge - typisk mig. Så det blev bare 40/20´ere på diget. Fint nok, for blæst og salt sved var ikke dejligt i øjet.

Tanken var først at gå sportsfyssen og træne skulder og sikkert lidt mere. Men nu prøver jeg lige at holde lav profil og ser om det giver mere energi på cyklen. Det fungerede nemlig ok (efter 2024-standart) igen i dag.
55 minutter:
IMG_5712.thumb.jpeg.5c84bc73273c30698c29af5243d32eee.jpeg

Jeg talte i øvrigt pulsen, mens jeg lå og ikke kunne sove. 43-44, Det er lavt for mig - især når jeg ikke er i form, hvis jeg tydeligvis ikke er. Jeg havde forventet lidt over 50.
Så det er åbenbart både hvilepuls og maxpuls, der er faldet ca 10 slag siden foråret - hvis et par tilfældige målinger kan bruges. Min nye badevægt viser dog også min morgenpuls ca 10 slag lavere nu, end da jeg fik den. Og det ville få min puls%-af-max mens jeg cykler, til at være mere normal. Så jeg tror den er god nok - omend det er sært.

Edited by Gregers TF

SMS fra kollegaen sent i går, om vi skulle cykle en tur sammen, før han skulle på arbejde. Naturligvis - især nu det er så sjældent.

Så op allerede 7:40 :crazy: - samme vægt som i går: 92,9 kg. Højre øje(omgivelser) en del bedre men derfor skal det i varmt omslag igen i dag, så jeg ikke får tilbagefald.

Vi kørte den korte runde med en masse snak. Kamelbakkespurten gik OK, da jeg indhentede kollegaen. Kan så se på hans tal, at han heller ikke gas den max gas. På broen i Solrød blev jeg til gengæld tværet ud i en siddende spurt. Hans 1300 watt SIDDENDE, kan jeg slet ikke matche - og har aldrig kunnet.
IMG_5713.thumb.jpeg.03af43844953483eedf3390dd2384541.jpeg
Hans kone har hemmeligt tlf-nummer, men hun ringer til mig i dag eller i morgen, så vi kan drøfte om han skal have tricyklen og sælge den. 

Den franske musik i Bjergtrolds log, fik mig til at tænke på at Radio NPO1 plejer at spille ekstra meget fransk musik, når der er TdF - i hvert fald mens rytterne kører og de mikser nyhedsradio og etape-rapportering.
Så nu jeg har fundet den hollandske radio frem. Det er tydeligt, at jeg ikke mere hører den i baggrunden, mens jeg kører tog. Hvor jeg tidligere opfattede og forstod stort set alt, selvom jeg sad og skrev på MOL el. lign., så skal jeg nu koncentrere mig om lade “ordbogen” være aktiv. 

Hvis intet andet noteres i morgen, så har læggene fået lov at at arbejde med en håndfuld sæt i løbet af i dag.

Posted (edited)

93,5 kg :dry:
Kollegaen får tricyklen i gave i næste weekend, og jeg får halvdelen af hvad han sælger den for. Det er i hvert fald aftalen med fruen.

Oppe allerede kl 8 dag. Fedt nok.
11:45 var bygerne tæt på, så mig ud i en fart. Jeg burde kunne køre på diget i tørvejr, men nåede kun lige derud, inden regn og hagl gjorde mig gennemblødt.

Antrit henover diget. Der var tørt i den anden ende, så tre runder på “lille-tonser”, kørt med stram kæde.
Raskt hjem over diget, indtil jeg fandt gangtempo helt ude i siden, for at lukke to modkørende arbejdsbiler forbi. Efter en slurk vand og en “halv acceleration” bliver jeg overhalet. Tager hjulet og vil egentlig gerne udenom, da jeg ligger 30-40 watt under før. Men gider ikke overhale, hvis jeg ikke kan holde tempoet i vinden - det ville være pænt plat. Og kører man efter watt, er det træls at nogen giver læ.

Får slappet så meget af, at jeg vil fortsætte med “Runden”, selvom jeg ikke har meget vand tilbage. Efter under 10 sekunder (og det er ikke overdrevet) på Køgevej, begynder regnen igen.
At vende via Avedøre Holme med en lang spurt i for tungt gear (ikke planlagt) og to i første gear.
IMG_5718.thumb.jpeg.9533ef95c422bdb7a700e67713ab32ab.jpeg

Efter et par timer: Stående læg, et ben: 4 sæt bw, alle til “komplet fail” + 2 statiske hold til fail. 

Her til aften de 4 vanlige sæt kropshævninger. 14 reps i først set - det er det bedste længe. Til gengæld var der ikke mange reps i de efterfølgende sæt.

Håber på styrketræning i morgen før arbejde. Det passer også fint med, at jeg så ikke har tid til at gå volumen-amok, nu cyklingen omsider fungerer.

Det bliver interessant hvis jeg når at træne ben og får pump i dem. DSB har lyttet til kritikken af at vores sommerbukser er for varme, og jeg har fået tiltusket mig et prøvepar af en ny model.
De er tynde i stoffet, elastiske og smalle i benene. Selvom mine lår er krympet siden nytår, så sidder de limet på. Så meget, at jeg aldrig ville gå med dem i civil. Der følger et spørgeskema med, så jeg må hellere hoppe i dem alligevel.

Edited by Gregers TF

250 gram lettere til morgen.
Dødløft: 5 x 10x80
ss
Bænkpres: 3 sæt
Bryst crossovers: 3 sæt
Siddende skulderpres: 2 sæt
Laterals, kabel: 2 sæt
ss
Bicepcurl: 2 sæt
Pistols m støtte: 3 x 10
ss
Tricep pushdowns: 2 sæt
Hip thrust: 2 x 20x80
ss
Rotator cuff: 2 x 25x5

Det var nok sidste gang jeg kørte bænkpres m stang. Mine højre kravebensomgivelser blev ømme. Igen. Jeg har lidt ignoreret at bænkpressen drillede, men det er jeg for gammel til at blive ved med. Bænkpressen må klares i DSB motionscenter med håndvægte. Så slipper jeg også for pauselokalet.

Jeg skal møde allerede 10:19 i morgen, så hvis ikke læggene skal motioneres, så bliver det en nuldag.

93,7 kg - som i går.
Det gik ikke så godt med nuldagen i går. Efter fyraften var jeg slatten som Joe Biden, men efter at have fyldt væske og carbs på kroppen, så blev jeg sært energisk.
Jeg kom i tanke om okklusionselastikkerne, som jeg ikke har brugt i evigheder.
Lunges til meget nær fail - et minuts pause - til nær fail - et minut pause og til nær fail.
Styr på vejrtrækning og så det andet ben.
Derefter nogle squat/knæbøjninger med 5 sekunder op/ned. Når man lige har brændt benene af, så er de virkelig lede.
3 sæt kropshævninger, 3 sæt dips og 2 sæt stående læg. 

Jeg vågnede nogle timer efter jeg var gået i seng og lårene var stadig bustede, så jeg frygtede at vågne med dødsdoms i dag. Men der er ikke rigtigt noget. Endnu, i hvert fald :unsure:

Nu arbejde. For tredje dag i træk med sporarbejde, skal jeg rasle rundt mellem Valby og Frederikssund. Det blev trivielt allerede i går :tongue:

Posted (edited)

200 gram tabt.
Jeg har i et stykke tid luret med tanken om at prøve at faste. Der er en del flere tilhængere end modstandere af ideen. Det er ikke noget jeg gider bøvle med alt for tit, så den “lille” udgave hvor man kun faster 18 timer, men så hver dag, det gider jeg ikke.
Skal det være, så må det være længere tid. Og så ikke for tit :chicken:

Jeg havde sat mig op at det skulle være i dag, og jeg holdt den også en del af dagen. Men det føltes bare “forkert i hovedet”, at faste med solid DOMS i ben og baller - altså samtidigt med at kroppen prøver at reparere sig efter en hård træning.
I stedet kørte jeg en stille tur i moderat zone 2 rundt om fælleden og begyndte så at spise derefter. Det blev således kun til ca 14 timer.
Jeg havde forventet at være absurd sulten, men det er ikke tilfældet. Hverken under eller efter. Hvis det holder, så kunne det måske også gøre lidt for vægten :poking:

Det nærmer sig at jeg tager hul på den sidste måned med sommercyklen. De 4season-dæk jeg kørte med, var blevet slidt godt flade - trods jeg ikke har kørt mere end 2700 km i år. Men nu har den de vanlige GP5000 under sig.

Det er jo absurd, så lidt jeg har kørt :cry::bottom: 
Det havde jeg egentlig ikke indtryk af, men Ikke underligt jeg kører så ringe.

Edited by Gregers TF

Posted (edited)

Over 94 kg. Det havde jeg ikke set komme. Og xxxxxxx, hvor er jeg pisse træt af det.
Det hjalp nok heller ikke, at jeg kom til at gå i seng med ørebøffer og musik på youtube, så den var pænt over 02, før jeg sov.

Wældi´wind, så egentlig ikke den store kørelyst. Men “Runden” og de de fire oplagte spurter, burde jeg kunne overkomme.

Stor overraskelse. Det var SÅ tydeligt at cyklen havde fået andre sutter på. Jeg husker ikke at forskellen var så stor. Så havde jeg skiftet noget før.

Trods jeg desværre stadig har DOMS i lårene, så var der OK med skub i dem. Modvinden var også  lige tilpas. Ikke så meget at det var irriterende, men bister nok til at den var sjov at bokse med. Så Runden blev afblæst og jojo. Ned ad en sidevej som jeg ikke før har været på. Det begyndt landligt men endte i et T-kryds til lineal-vejen mellem Køge og Roskilde. Stadig bedre end konstante rundkørsler og kryds på Køgevej. Og jeg fandt også ud på landet senere. Måtte f. eks. en tur i rabatten og holde, for at gøre plads til en modkørende traktor.

Jeg havde kun en dunk med - og store kvaler med at finde vandposten på den kirkegård jeg var inde ved. Den var IKKE lige ved lågen. Jeg havde også kun en enkelt banan med. Selvom jeg var ekstra fed fra i går, så gik gassen af ballonen undervejs. Det blev 100% junk-km, men det gjorde godt i hovedet og det har vel også en slags værdi.
2t 40m fraregnet vandsøgning i perlegruset :tongue:

IMG_5740.jpeg

Edited by Gregers TF

17 timer siden, Gregers TF skrev:

Det blev belønnet, for lydbilledet ændrer sig mere end normalt gennem nummeret. 

Det gør det jo nogle gange. Jeg faldt fx over et nummer med gode gamle No Doubt på et lydspor til en film. Det begynder egentlig heller ikke som et typiske No Doubt-nummer, men der er en god energi i det: