MamboMads Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 tjekkede lige side 1 i dagsformstrådentop class pretty boy her!http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=24508&view=findpost&p=591343 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 5, 2012 Author Report Share Posted January 5, 2012 FEDT MAND!SPAAA!tjekkede lige side 1 i dagsformstrådentop class pretty boy her!http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=24508&view=findpost&p=591343Wow, han er fandme flot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 7, 2012 Author Report Share Posted January 7, 2012 Hej.Jeg starter med at træne igen på tirsdag. BOM, POW, KABOM og KAPOW!Ses vi i The Gym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Ses vi i The Gym?Nej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen.j Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Hej.Jeg starter med at træne igen på tirsdag. BOM, POW, KABOM og KAPOW!Ses vi i The Gym?Helt sikkert, Rungsted Roklub-tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Jeg trænede i dag. Lige nu er jeg simpelthen så træt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 Jeg trænede i går. I morgen træner jeg igen, og så kommer der også en mere detaljeret uddybning af min træning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Hvornår træner du i morgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 23, 2012 Author Report Share Posted January 23, 2012 Hvornår træner du i morgen?Jeg trænede vist slet ikke. Til gengæld træner jeg i morgen, tirsdag, ved 17-tiden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 DOVNE HUND, du bor lige ved siden af! Du er ikke bøsse vel?! Og hvis du er, så husk at bøsser godt kan lide mænd der er ripped. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 DOVNE HUND, du bor lige ved siden af! Du er ikke bøsse vel?! Og hvis du er, så husk at bøsser godt kan lide mænd der er ripped.Det er rigtigt! I dag træner jeg lidt over 17. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Glem nu træningen og få opdateret din blog! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Skal vi ikke snart se et max-test resultat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Kan du lave one-arm pullups? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 27, 2012 Author Report Share Posted January 27, 2012 Glem nu træningen og få opdateret din blog! Ja, jeg skal nok huske det!Skal vi ikke snart se et max-test resultat?Jeg har lige haft fem uger i Jylland uden træning - så er blevet sat pænt tilbage.Kan du lave one-arm pullups?Næ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Næ!Det har jeg ellers hørt ude i byen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 28, 2012 Author Report Share Posted January 28, 2012 Det har jeg ellers hørt ude i byen?Bitches love me.Hej venner. Jeg er fuld, og jeg har brug for råd.Jeg var seksuelt sammen med en pige i lørdags. Det var fint. Jeg håbede lidt, at det var det. Men hun har skrevet, at hun vil mere. Hvad er det så lige, man skriver, når man ikke vil mere? HEJEJEJE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Bitches love me.Hej venner. Jeg er fuld, og jeg har brug for råd.Jeg var seksuelt sammen med en pige i lørdags. Det var fint. Jeg håbede lidt, at det var det. Men hun har skrevet, at hun vil mere. Hvad er det så lige, man skriver, når man ikke vil mere? HEJEJEJE"Det har jeg ikke lyst til, hej hej"Er du bange for at såre hende?Bøsse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 28, 2012 Author Report Share Posted January 28, 2012 "Det har jeg ikke lyst til, hej hej"Er du bange for at såre hende?Bøsse.Ja, jeg er jo sød og rar.Men nu har hun lige skrevet, at hun vil drikke kaffe, hvis jeg har tid. Det tror jeg ikke, jeg har. Mvh,Parforholdseksperten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sina Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Ja, jeg er jo sød og rar.Men nu har hun lige skrevet, at hun vil drikke kaffe, hvis jeg har tid. Det tror jeg ikke, jeg har. Mvh,ParforholdsekspertenHej Rasmus G. Her er dine muligheder:1. Du lader være med at svare og ignorerer hende. Det vil i starten få hende til at tro, at din telefon ikke virker, at du ikke har fået beskeden, eller at du måske er indlagt på hospitalet og ikke kan kontakte hende, selv om du gerne ville. Senere vil hun så skrive igen, og så er du tilbage, hvor du startede2. Du svarer kort og kontant, at du ikke er interesseret i at ses igen. Det vil få hende til at synes, at mænd er nogle svin, som kun er ude efter en ting, og derfor vil hun drikke sig fuld med sine veninder og på vej i seng vil hun så i sin brandert skrive til dig igen, og så er du tilbage, hvor du startede3. Du svarer lidt vævende, at du har travlt for tiden, så det kan ikke være lige nu. Det vil få hende til at blive irriteret over, at mænd ikke bare kan melde klar ud hvad de mener. Hun vil afvente et stykke tid, og så vil hun kræve at du tager stilling og ikke leger med hendes følelser og holder hende hen, så hun sender en ny sms, og så er du tilbage, hvor du startede.4. Du bider i det sure æble, siger ja til at ses, ender sammen med hende igen og modtager dagen efter endnu en sms. Du er i den grad tilbage, hvor du startede.Du sidder med andre ord i saksen, og du skal i øvrigt være glad, hvis hun ikke er nigerianer og har givet dig både hiv og 17 unger (har jeg lige læst i en anden tråd). JespeR S, christianspoer, MamboMads and 2 others 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Har du prøvet at slå hende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Vent med at afskrive hende. Send hende et billede af pikken og se hvad du får igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Hun var fugl sidst i sås? Hun kan ikke huske hvordan du så ud? Send Mambo på date med hende - Enten flygter hun = Win, Ellers får Mambo hende = Win, du er en good guy = Win...Mao = Win-Win-Win Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Hej Rasmus G. Her er dine muligheder:1. Du lader være med at svare og ignorerer hende. Det vil i starten få hende til at tro, at din telefon ikke virker, at du ikke har fået beskeden, eller at du måske er indlagt på hospitalet og ikke kan kontakte hende, selv om du gerne ville. Senere vil hun så skrive igen, og så er du tilbage, hvor du startede2. Du svarer kort og kontant, at du ikke er interesseret i at ses igen. Det vil få hende til at synes, at mænd er nogle svin, som kun er ude efter en ting, og derfor vil hun drikke sig fuld med sine veninder og på vej i seng vil hun så i sin brandert skrive til dig igen, og så er du tilbage, hvor du startede3. Du svarer lidt vævende, at du har travlt for tiden, så det kan ikke være lige nu. Det vil få hende til at blive irriteret over, at mænd ikke bare kan melde klar ud hvad de mener. Hun vil afvente et stykke tid, og så vil hun kræve at du tager stilling og ikke leger med hendes følelser og holder hende hen, så hun sender en ny sms, og så er du tilbage, hvor du startede.4. Du bider i det sure æble, siger ja til at ses, ender sammen med hende igen og modtager dagen efter endnu en sms. Du er i den grad tilbage, hvor du startede.Du sidder med andre ord i saksen, og du skal i øvrigt være glad, hvis hun ikke er nigerianer og har givet dig både hiv og 17 unger (har jeg lige læst i en anden tråd).Fun stuff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 Sina -> Du er klog og spot on! Hun skrev faktisk en besked til mig, da hun var fuld. Jeg svarede, men har ikke hørt fra hende siden. Min træning kører udmærket, og jeg tror, jeg snart vil logge igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts