Rasmus G Posted October 19, 2011 Author Report Share Posted October 19, 2011 iihhh Rasmus, en så flot fyr som dig troede jeg da kunne lave OAPer (som jeg lige har googlet) som pause underholdning for pigerne i byen allerede!Hvordan har du tænkt dig at træne dig op til det?Ja, det skulle man tro! Det er faktisk ret svært - og der nok ikke nogen på dette board, der kan lave én eneste. Træningen bliver struktureret omkring tunge hævninger kombineret med forskellige en-arms-hævnings-tricks. Det bliver meget svært, men det kan lade sig gøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Jenslys - som slår sine folder på bb.dk - har vist rodet lidt med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 19, 2011 Author Report Share Posted October 19, 2011 Jenslys - som slår sine folder på bb.dk - har vist rodet lidt med det.Cool - det må jeg lige se på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Ja, det skulle man tro! Det er faktisk ret svært - og der nok ikke nogen på dette board, der kan lave én eneste. Træningen bliver struktureret omkring tunge hævninger kombineret med forskellige en-arms-hævnings-tricks. Det bliver meget svært, men det kan lade sig gøre ok thorhauge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Højde/vægt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Højde/vægt?Flot/flot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Rasmus G er det one arm push up eller one arm pull up? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Rasmus G er det one arm push up eller one arm pull up?Prøv at læse hans forslag til hvordan han vil træne op til det... CloudHands and salt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 20, 2011 Author Report Share Posted October 20, 2011 ok thorhaugeShhh!Højde/vægt?180/78Flot/flot! / Rasmus G er det one arm push up eller one arm pull up?OAP!Prøv at læse hans forslag til hvordan han vil træne op til det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Prøv at læse hans forslag til hvordan han vil træne op til det... DISLIKEsmartass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 A/S/L?Episk træningsvolumen. Denne log vil jeg følge med i.Ps. Jeg har hørt at du er flot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 20, 2011 Author Report Share Posted October 20, 2011 A/S/L?Episk træningsvolumen. Denne log vil jeg følge med i.Ps. Jeg har hørt at du er flot.23 (soon 24)/Male/CPHJa, den er nemlig ret høj!Ja, det siger folk ude i byen. Flottefar kalder de mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 I like it! Har du tænkt over en strategi? Eller er det bare random pullups all day long?Og hvad med nogle delmål? ...for det er imponerende, hvis du kan lave en fra deadhang allerede til sommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 I like it! Har du tænkt over en strategi? Eller er det bare random pullups all day long?Og hvad med nogle delmål? ...for det er imponerende, hvis du kan lave en fra deadhang allerede til sommer!I like it too!Well, strategien bliver først og fremmest en vægtning af tunge pull- og chinups. Derudover er der diverse en-arms-øvelser, som skal implementeres på sigt. Med hensyn til delmål er jeg blank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 KAn du ikke uploade en video af hvordan det ser ud nu når du prøver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Jeg synes det er et idiotisk mål, men fordi det er en i særklasse god crowd pleaser øvelse, synes jeg det er et godt mål. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 KAn du ikke uploade en video af hvordan det ser ud nu når du prøver Det må vist lige vente lidt, der er ikke meget at se endnu Jeg synes det er et idiotisk mål, men fordi det er en i særklasse god crowd pleaser øvelse, synes jeg det er et godt mål.Idioti er godt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassefar Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Denne log er ved at udvikle sig til en farce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 Denne log er ved at udvikle sig til en farce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Hvor mange BW-chins kan du lave?Er det hele ROM der skal trænes op eller "kun" noget af den?Spørger nysgerrigt da jeg godt kan komme fri af deadhang men går i stå efter 30-75 grader, alt efter dagsform og om det er med højre eller venstre arm. Til gengæld er jeg lysår fra at kunne holde mig oppe i slutstillingen. Jeg kan liiiige holde den statisk 5-10 sek. ved små 90 grader men bare en smule over, så synker jeg igennem som elefant på tynd is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 (edited) Hvor mange BW-chins kan du lave?Er det hele ROM der skal trænes op eller "kun" noget af den?Spørger nysgerrigt da jeg godt kan komme fri af deadhang men går i stå efter 30-75 grader, alt efter dagsform og om det er med højre eller venstre arm. Til gengæld er jeg lysår fra at kunne holde mig oppe i slutstillingen. Jeg kan liiiige holde den statisk 5-10 sek. ved små 90 grader men bare en smule over, så synker jeg igennem som elefant på tynd is.Jeg kan nok lave 12-15 stk, men jeg har sjældent kørt to-cifret, når jeg har trænet det førhen. Umiddelbart er der en del ROM, der skal trænes, men kan godt komme lidt fri af dead-hang. I nogle gamle tråde har jeg læst om både dit og Underwears forsøg på at nå målet, så det er klart, at det er en kæmpe udfordring, jeg har påtaget mig. Men synes nu det skal have et forsøg Edited October 21, 2011 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Smid dine ben i gibs et par måneder. Få den evt. amputeret for at nå målet hurtigere. Og lad grundstenen i din kost være sveskegrød og blommejuice. LaMotta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Denne log er ved at udvikle sig til en farce.Og du ser det som en dårlig ting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassefar Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Og du ser det som en dårlig ting Tværtimod! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Tværtimod! :4thumbup: Jeg holder på SimonHP får sat en Chin-Up bar op nede på Zefside - Og vi fastsætter en dato for Rasmus's Challenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts