Rasmus G Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 (edited) Jaja. Jeg savner lidt at logge, så det vil jeg begynde på igen.Siden jeg var en tur i New York i sommer, så har min træning stået stille. Nu er jeg i mellemtiden flyttet til KBH, og har meldt mig ind i The Gym, hvor jeg for eftertiden vil slå mine flotte folder.Træningen bliver flyvsk og uden struktur - men det skal nok gå alt sammen!Det med at opsætte mål, det er jeg ret god til. Det med at nå mål, det er jeg ret dårlig til. Så jeg vil bare træne, og se om det ikke bærer noget med sig.Til vi ses igen,Rasmus. Edited May 15, 2013 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Epic Thorhauge log!!! tjr and Thorhauge 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Epic Thorhauge log!!!LOL! Repped! Du er bare super "grineren" Steffen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Epic Thorhauge log!!!Jeg ser det som en ære at Rasmus har oprettet denne tribute log til ære for mig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Hej Rasmus. Velkommen til MOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 12, 2011 Author Report Share Posted October 12, 2011 Jeg trænede i dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Hvad så, skal vi fyre den af? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Jeg trænede i dag!Godt husket fwiend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Rasmus trænede også i dag. I tank og cap og shorts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 13, 2011 Author Report Share Posted October 13, 2011 Hold nu op! Der er sørme gang i loggen.Jeg træner også i morgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Hold nu op! Der er sørme gang i loggen.Jeg træner også i morgen!Det gør jeg også. Og så endda i The Gym! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 13, 2011 Author Report Share Posted October 13, 2011 Det gør jeg også. Og så endda i The Gym!Nej da! Hvornår på dagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Lol, dine logbøger er mere kortlivet end en drankers løfte om alkoholfri weekend. Jeg giver denne log 2,3 uge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Nej da! Hvornår på dagen?15'ish vil jeg tro. Måske lidt tidligere. Bliver nok en lang træning.Jeg giver denne log 2,3 uge!Hedder det ikke 2,3 uger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 14, 2011 Author Report Share Posted October 14, 2011 Lol, dine logbøger er mere kortlivet end en drankers løfte om alkoholfri weekend. Jeg giver denne log 2,3 uge!15'ish vil jeg tro. Måske lidt tidligere. Bliver nok en lang træning.Hedder det ikke 2,3 uger?Av, det når jeg nok ikke. Men nu skal jeg have mad og så trænings! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 14, 2011 Author Report Share Posted October 14, 2011 Hej! I dag trænede jeg i The Gym.Chinups :2x3@bw+10kg2x3@bw+15kg1x5@bwSå drak jeg en liter vand. Træning igen på mandag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) Chinups :2x3@bw+10kg2x3@bw+15kg1x5@bwSimonHP'sk træning :4thumbup: Edited October 14, 2011 by christianspoer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 17, 2011 Author Report Share Posted October 17, 2011 I dag havde jeg mindre energi end normalt.DB Inc Press:1x8@16kg1x8@21kg3x6@31kgPå onsdag træner jeg igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 18, 2011 Author Report Share Posted October 18, 2011 Jeg har i dag besluttet, at jeg kan lave en OAP inden sommeren 2012. Desuden kan jeg også bænke 110 kilo til den tid.Det er nemlig rigtigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 19, 2011 Author Report Share Posted October 19, 2011 I dag trænede jeg!Pullups:2x3@bw+20kgHård omgang - nu flødekartofler og hakkebøf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Vilde nok træninger pt.! Quantanamo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Vilde nok træninger pt.!I repped these! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 19, 2011 Author Report Share Posted October 19, 2011 Ja, drenge, det kunne I lære noget af.Jeg træner efter et program, der er bedre kendt som low-volume-russian-training-beast-skills-training-training. Det giver flotte muskler og tøsebørn ad libitum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 iihhh Rasmus, en så flot fyr som dig troede jeg da kunne lave OAPer (som jeg lige har googlet) som pause underholdning for pigerne i byen allerede!Hvordan har du tænkt dig at træne dig op til det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts