Rasmus G Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 (edited) Jeg har fået vendt min døgnrytme, hvilket har sikret mig en ekstra dosis livskvalitet. En måned uden at se solen er liiiige til den grove side. Det har også givet mig mod på at starte loggen igen I dag ramte jeg The Gym kl. 12. Hot stuff. Quantanamo kom da jeg var færdig, og fortalte historier om tøzpigebørn og store flasker champagne - balla. Selv havde jeg en ret fuld weekend, hvor fredagen blev tilbragt med mad hos LaMotta feat. Spøer og et par triatletdrenge. Så røg vi på Zef, hvor BroBach sørgede for, at vi blev fulde - meget fulde. Jeg blev faktisk så fuld, at jeg ikke kunne finde hjem, ødelagde min jakke og prøvede at chatte med pusherne på Vesterbro. Lørdag var jeg fuld igen. Rekompileret holdte fest i en forladt bygning på Bryggen/Amager - det skulle være åh ih åh ih så hipt, men det mindede mest om et halbal. Jeg forsøgte at forklare nogle piger, at jeg arbejdede for PET - de købte den .. tror jeg. Nå, til træningen. Bænkpres:1x10@20kg1x8@60kg1x5@80kg2x3@85kg[email protected]1x8@60kgKB Front Squat:1x5@2x16kg1x3@2x20kg3x3@2x24kgOH KH:3x5@bw+12kgStanding DB Press:2x8@21kg[email protected]Lying DB Row:3x8@26kgBB Reverse Curl:5x6@33kg+ mave og lægHelt sikkert. Jeg har taget ca. fire kilo på siden januar og øget en centimeter på guns, så det går helt sikkert den rigtige vej! God dag Edited March 12, 2012 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Jeg har i øvrigt lige fundet dette billede af mig selv. Det er vist fra starten af 3.g - fedt mand, abs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Hej Kevin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Hej Kevin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Tak for sidst.... Fuck jeg var for fuld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Hvilken gade bor du i? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Hvilken gade bor du i?Stefansgade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Jævnfør din musikpost på Facebook, kan jeg konkludere, at der kun findes to slags musik på Nørrebro:http://www.youtube.com/watch?v=dpu-Sq_yd28eller:http://www.youtube.com/watch?v=Q536JTSe40M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Jævnfør din musikpost på Facebook, kan jeg konkludere, at der kun findes to slags musik på Nørrebro:http://www.youtube.com/watch?v=dpu-Sq_yd28eller:http://www.youtube.com/watch?v=Q536JTSe40MDet er ikke meget galt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Stefansgade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 (edited) Stefansgade Ja, det ka' du li'!I dag er vejret atter dejligt. Jeg benyttede lejligheden til at finde basketbolden frem og smutte ned til banen bag Netto. Det er længe siden, jeg har spillet, så mit skud og min omgang med bolden lader en del tilbage at ønske Det kommer sig blandt andet til udslag i de mange airballs, jeg fik sendt afsted. Jeg får dog sluttet fint af, da undertegnede hagler tre 3ere i kurven på så overlegen vis, at selv Ray Allen ville rejse sig og råbe, "DA CAPO". Hårdt, men godt og fedt og dejligt og lækkert!God dag Edited March 13, 2012 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 ... fik lige et brev fra Aarhus Universitet.Jeg mangler åbenbart 15 ECTS i forhold til tidsrammen, så nu fjerner de min SU fra 1. april. Fedt. Jeg er ret meget på bar bund og ved ikke helt, hvad jeg skal gøre. Det kunne selvfølgelig fixes med et job, men har allerede sendt +30 ansøgninger ud de sidste par måneder, som har resulteret i én samtale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Rasmus, vi er den samme person tror jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 Rasmus, vi er den samme person tror jegDet tror jeg også, Mads! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Hvilken type job søger du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 Hvilken type job søger du?Alt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Få dig et job! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Holy sheit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Alt!Hvis du er klar på at æde din værdighed, og få et røvsygt job, så er Gallup altid interesseret i at få telefon-interviewere. Hvis du kan acceptere at bruge alle dine aftener og give den en skalle, kan du faktisk tjene rigtig fine penge. Og du kan meget hurtigt få job...http://www.gallup.dk/jobs/interviewerjobs/telefoninterviewer.aspxDet ligger et stenkast fra The Gym.... (Tæt på mig). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Få dig et job! Har du et på hånden? Holy sheit! HOLY MOLY!Hvis du er klar på at æde din værdighed, og få et røvsygt job, så er Gallup altid interesseret i at få telefon-interviewere. Hvis du kan acceptere at bruge alle dine aftener og give den en skalle, kan du faktisk tjene rigtig fine penge. Og du kan meget hurtigt få job...http://www.gallup.dk/jobs/interviewerjobs/telefoninterviewer.aspxDet ligger et stenkast fra The Gym.... (Tæt på mig).Tak Motta. Jeg kigger på det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 I dag tog jeg forbi The Gym til lidt træning. Sidste omgang sad stadig lidt i kroppen på mig, så det blev til en rolig muskelødelæggelse.Bænkpres1x12@20kg1x8@50kg4x5@80kg1x8@50kgNG KH2x10@bw2x6@bwCable Row med spadegreb1x8@50kg1x8@60kg3x8@65kg+ læg og maveHej hej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 28, 2012 Author Report Share Posted October 28, 2012 DB Bænk - 2x6@38kg PR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 Hey, hva' så? Skal vi fyre den af eller hvad?I dag begynder træningen frem mod Roskilde 2013. Pow, pow, pow, pow, pow! Payam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 Missionen udskudt til i morgen grundet druk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Hvem holder loggen levende længst? Handsken er kastet!Held og lykke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts