christianspoer Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 :4thumbup: Jeg holder på SimonHP får sat en Chin-Up bar op nede på Zefside - Og vi fastsætter en dato for Rasmus's Challenge.Jeg sagde netop til Rasmus til træning i dag - uden at have set dit indlæg - at han skulle overtale Simon til at sætte en pull up stang op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 'Whorizontal Pole dancing' MarianneB 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 Ja, venner, dette bliver godt!I dag trænede jeg med en voldsom volumen.Pullups: 1x5@bw1x3@bw+20kg1x2@bw+25kg1x2@bw+30kg2x5@bwDer var fart på hele vejen, og der er nok til en single med 40kg. Bum!"JEG ELSKER DET" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 :4thumbup: Jeg holder på SimonHP får sat en Chin-Up bar op nede på Zefside - Og vi fastsætter en dato for Rasmus's nøgen Challenge.enig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Tillykke med Fødselsdagen Rasmus G! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 22, 2011 Author Report Share Posted October 22, 2011 Tak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 23, 2011 Author Report Share Posted October 23, 2011 På vej hjem fra byen;Fat Bar Chins:1x2@bwsupersættet med2x1@kyllingespyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted October 23, 2011 Report Share Posted October 23, 2011 I like it too!Well, strategien bliver først og fremmest en vægtning af tunge pull- og chinups. Derudover er der diverse en-arms-øvelser, som skal implementeres på sigt. Med hensyn til delmål er jeg blank.Det kunne MÅSKE være en ide at veksle mellem perioder af udholdenhed: High reps, slooow reps, isometriske hold i bund/top/midt, one arm hang "shrugs", low rep L-pullupsintensitet: med vægt, assisted one arm pullups, strict rope climbsvolumen: Tonsvis arbejde med dødløft, shrugs, bor, pullups, kroc rows, supported row Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 23, 2011 Author Report Share Posted October 23, 2011 Det kunne MÅSKE være en ide at veksle mellem perioder af udholdenhed: High reps, slooow reps, isometriske hold i bund/top/midt, one arm hang "shrugs", low rep L-pullupsintensitet: med vægt, assisted one arm pullups, strict rope climbsvolumen: Tonsvis arbejde med dødløft, shrugs, bor, pullups, kroc rows, supported rowMeget fine inputs - de er noteret. Er det noget, du selv har arbejdet specifikt med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 På vej hjem fra byen;Fat Bar Chins:1x2@bwsupersættet med2x1@kyllingespydHaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Meget fine inputs - de er noteret. Er det noget, du selv har arbejdet specifikt med?Nej, ikke rigtigt..., jeg regner med, at jeg stille og roligt nærmer mig den - over LANG tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 27, 2011 Author Report Share Posted October 27, 2011 Ferierer i øjeblikket i Randers, men får kastet chins og one-arm-PUSHUPS ind her og der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 Jeg trænede med CBB på Amager i går - og i morgen smutter jeg nok i The Gym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 4, 2011 Author Report Share Posted November 4, 2011 I dag kørte jeg 1. dag i Hatfields Bænk - jo jo!Derudover blev det til følgende:BB Curl 1x10@33kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Lavede du ikke osse GHR's? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Lavede du ikke osse GHR's? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Lavede du ikke osse GHR's? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Hva skal man osse bruge stærke ben til med Rasmus Gs mål? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Flot træning, Rasmus!Tak!Træning mandag? Ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Træner du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Træner du?Ja, lowkeyflottræningstræning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 8, 2011 Author Report Share Posted November 8, 2011 I dag trænede jeg sørme også!Det blev til,OH KH:1x5@bw3x3@bw+10kg3x3@bw+15kgDips:3x8@bw+ MaveBumshakalalaka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen.j Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Pas nu på at du ikke bliver for stor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Du betaler vel ikke 395,- pr. måned, for at lave lidt pullups og chins, et par gange om ugen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Du betaler vel ikke 395,- pr. måned, for at lave lidt pullups og chins, et par gange om ugen?der er også omklædning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts