Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

Lang og varm dag på farmen

Dødløft

9x140

6x160

3x180

1x200

5x200 Bælte

8x190

9x140

6740kg

Grunden til de lidt mærkelige sæt , med 3x180 og 1x200 efterfulgt af 5x200, var at jeg lige skulle føle an om jeg skulle op og have en tung 3'er. Det skulle jeg så ikke

i dag har jeg primært formøblet dagen væk må jeg sige.

Det var/er egentlig ben dag. Men jeg gad egentlig ikke

I stedet fik jeg leget med lidt Bear Hug squat. Det består i at du finder nogle random mark sten (50kg-150Kg , afhængigt af hvor stærk man er). Samler den op fra jorden, og giver den godt bear hug, og så squatter du. Lyder det nemt? Det er det ikke......

Jeg kørte 5 sæt, og fik leget lidt med nogle sten jeg havde liggende

Søndag:

Bænkpres med stop

3x110

3x115

3x120

3x125

3x130

1x135

1x135

1x140

1x140

Egentlig ok, for en små tyk pencile pusher på 40+

Ingen træning Mandag. Jeg må erkende at det trækker tænder ud at være startet arbejde igen, og lege gårdmand bjørn, have tre børn, 95000m2 baghave, og forsøge at løfte lidt også. Klokken var 22, da der var mulighed for at træne, og der var udsolgt både mentalt og fysisk

I dag var det ikke meget bedre, men jeg overvandt dog dvaskheden og kørte 5 sæt dovne box squat, med hvad der egentlig er for lav vægt. En mindre motivations krise har ramt

Box squat

5x110

5x120

5x130

5x140

5x150 Bælte

Dagens træning. Selv om jeg egentlig føltes mig skvattet, så fik jeg kampgejst af at lege.

Jeg fandt det store traktordæk frem (som jeg desværre ikke ved hvad vejer. Men 250kg gætter jeg på. Dæk flip extravaganza

2x

2x

3x

4x

5x

6x

5x

Efterfulgt af Dødløft

5x140

5x160 Stropper

5x180 Stropper

5x190 Stropper

5x170 stropper

Stropper, da mine underarme var helt grillede efter gårsdagens dumbell gøgl

På 6.8.2024 at 22:07 , BLACKICE skrev:

Jeg må erkende at det trækker tænder ud at være startet arbejde igen, og lege gårdmand bjørn, have tre børn, 95000m2 baghave

Der skal vist prioriteres med hård hånd, og så må resten drible på plads af sig selv.

Eller stik en økse i hånden på dine børn og sige "gør noget":tongue:

1 time siden, vestjyden skrev:

Der skal vist prioriteres med hård hånd, og så må resten drible på plads af sig selv.

Eller stik en økse i hånden på dine børn og sige "gør noget":tongue:

Yep, det er prioritering på de hele store tangenter.

Lige pt, får ungerne første prioriteten, og min fars flytning anden prioriteten. Så kommer alt det praktiske på gården sidst. Heldigvis er der nogle ting der er tålelige at købe sig fra. Så markerne bliver klippet (Slået hø på), af en lokal maskin station. Og en af de gode ting ved at det ikke er et traditionelt parcelhus kvarter, er at kanterne på plænen ikke står skarpt optrukne 

Desværre ikke så meget træning på det sidste, pga først en tur i det jyske, og så off-site med leder gruppen

Men Mandag, fik jeg kørte en lille bitte smule dækflip sidst på dagen, mens mørket faldt på

4x

5x

5x

Igår, Onsdag, blev det til

Bænkpres med stop

10x60

5x5x110

Voksen livet. Jeg er lidt oppe og slås med kalenderen disse dage, så det kniber lidt med både tid og overskud

Igår lidt squat

8x60

5x110

5x120

5x130

5x120

5x120

5x130

Hvis man undrer sig over mit valg af vægte, så blev jeg afbrudt (løb tør for tid), og fortsatte 4-5 timere senere, da klokken var 23. Jeg ville gerne have været oppe og røre noget tungt, men sådan blev det ikke