Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

I dag , Mandag

Inspireret af gode gamle Kaufmann, stod menuen på lidt gøgler træning.

One arm dumbell push press.

5x34kg (Højre og venstre)

5x36 (højre og venstre)

5x38 (Højre og venstre)

5x43 (Højre, og kun 1 rep på venstre i første omgang)

3x46 med højre og 5 x 43 med venstre (Kompensation for det fejlede sæt før)

1x50 med højre

1x50 med højre

Ingen Træning Tirsdag.

Jeg er i dialog med Beermann om (igen....) at lave min programering. Jeg synes jeg gasser ud , og rammer perioder hvor styrken (uden umiddelbar grund) ligger 10-15% for lavt. I praksis træner jeg nok generelt for tungt, og udtrætter CNS m.m

Lets see

Onsdag:

Squat

3x110

3x110

3x120

3x130

3x140 Bælte

3x145 Bælte

Torsdag:

One arm dumbell clean and push pres

Tid til lidt cirkus øvelser igen. Det føltes modbydelig dejligt i torsoet efter sidste pas. Side stykkerne, og bag skuldre området var destrueret. Fedt!

5x34 (Højre og venstre)

5x38 (højre og venstre)

5x43 (højre og venstre. Men med venstre er der behov for at stabilisere vægten en smule i bunden, med modsatte hånd, for at kunne ramme en opadgående bane med nok opdrift)

4x46 (højre) 5x43 venstre

2x1x50 Højre

5x38 Venstre

1x54,5 med højre - Yeah buddy.....Måtte dog stabilisere en smule i afsættet, med venstre hånd)

3x46 venstre (stabiliseret i afsættet med højre)

4x43 Højre

1x46 Højre

CNS udtrætning - tja måske, men du plejer da at have et par dage imellem træning af de enkelte muskelgrupper?

Fører du log på arbejdspres? Det kunne også korrelerer med perioder med travlhed, manglende søvn og lign.

Du kunne jo prøve med en klassisk progressionscyklus, hvis du vil teste noget andet af...

12 timer siden, kahlua-kalv skrev:

CNS udtrætning - tja måske, men du plejer da at have et par dage imellem træning af de enkelte muskelgrupper?

Fører du log på arbejdspres? Det kunne også korrelerer med perioder med travlhed, manglende søvn og lign.

Du kunne jo prøve med en klassisk progressionscyklus, hvis du vil teste noget andet af...

Mjarh. Afhængigt af ugen, når jeg 2x squat, og 1 x dødløft på en uge. Tunge dødløft kan sidde i kroppen 4-6 uger. Så afhængigt af hvor tunge "procenter" man rammer, så kan man sagtens akkumulere træthed, selv om en langt lavere frekvens 

16 timer siden, kahlua-kalv skrev:

Spøjst, man kan ikke få lov at rette indlæg mere

Mjarh. Afhængigt af ugen, når jeg 2x squat, og 1 x dødløft på en uge. Tunge dødløft kan sidde i kroppen 4-6 uger. Så afhængigt af hvor tunge "procenter" man rammer, så kan man sagtens akkumulere træthed, selv om en langt lavere frekvens 

Søvn og arbejde , holder jeg ikke så meget fokus på, da det pt bare er en præmis. Men behovet for en progresions cyklus er absolut en pointe. Men de gængse cykluser passer bare ikke til min strategi med at træne en øvelse pr dag. Så jeg skal bruge lidt inspiration ude fra

Edited by BLACKICE

Det er lidt til den friske sidde, at træne i stalden de her dage. Det kræver lige en trøje, og lidt hyppige armsving, for at musklerne ikke stivner for meget

Igår blev det til Dødløft - Touch and go

5x140

5x150

5x160

5x180

5x200

5x210 Bælte