Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

Tre lange arbejdsdage i træk. Har ikke været hjemme før efter 18, de sidste tre dage. Jeg har vel kværnet omkring 21 møder på de dage. I nat (ish) dribler jeg til Tyskland med nogle gutter, for at se noget bilshow. Jeg har hverken tid eller overskud, men det er en gammel aftale

Jeg har følt mig øm i kroppen, og små snottet de sidste to dage, hvilket træningen idag også bar præg af. Det blev en amputeret omgang

Dødløft

5x140

5x160

5x180

5x200 Bælte

Op til de 180 var det nemt. De 200 var uforholdsmæssigt tungt. Hvilket slet ikke burde være tilfældet. Men jeg stoppede der, hvilket måske er fint når jeg skal være 8 timer i bilen i morgen

Kørte til Tyskland tidligt Torsdag morgen (stod op 04), og driblede 7-800km ned i landet, sammen med 3 andre efterhånden helt voksne mænd (39,41,51 og 79). Det blev til to dage på messe, et par liter øl, en masse gris, et par vafler med is, og en masse samtaler, som har skiftet lidt karakter mod den alvorlige side over årene. Det ellers flotte hotel, havde flottet sig, og havde i deres Fitness rum, vægte fra 1 til 14 kg, og det var så det.......Så det droppede jeg

Da jeg kom hjem kl 20 igår Lørdag, fik jeg kørte en serie bænkpres. Underligt nok, havde jeg uforklarelig doms i mave musklerne. Hvilket giver ingen mening, når det mest anstrengende jeg har foretaget mig, er et gå rundt i et messe center, og køre bil 2x800km

Bænkpres med stop

5x110

5x110

5x112,5

5x115

5x117,5

Dag 2 med min AI Coach

Bænkpres med stop (80%)

4x115

5x115

4x115

5x115

5x115 

(variansen her hedder 4-5 sæt af 3-5 reps på mellem 80 og 90%.  Med den anbefaling at man ikke skal ligge for hårdt ud. )

Spoto Benchpres (65%)

5x5x95

Her hedder anbefalingen 4-5 sæt af 5 reps på mellem 65 og 75%..... Det føltes meget nemt