BLACKICE Posted September 3 Author Report Share Posted September 3 Søndag: Squat 5x110 5x115 5x120 5x125 5x130 Som det måske bærer præg af, så er det "overlevelses træning" der foregår. Ud fra devisen om at det er bedre at få lavet lidt, end ingenting. Så det er rutinen vi kører på. Jeg er sådan jævnt fast optaget, af arbejdet, og bygge projekter her hjemme Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 3 Author Report Share Posted September 3 Ingen træning igår. Jeg havde igen igen 4-5 timer i bil, hvilket altid udfordrer privat logistikken lidt ekstra. Morgen træning Tirsdag: Bænkpres med stop 10x3x112,50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 4 Author Report Share Posted September 4 Dagens dødløft 5x140 5x160 3x180 3x200 3x212,5 Bælte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 6 Author Report Share Posted September 6 Ingen Træning Torsdag I dag, bænkpres med stop 5x110 5x112,5 5x115 5x117,5 5x120 5x115 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 9 Author Report Share Posted September 9 Jajajaaa jeg løfter stadig på ting. Men der er faktisk lidt rigeligt at se til. Vi har "fået" to stk Kune grise. Det er jo hyggeligt . Men så skulle der lige bygges et hegn......og et læ skur Og Lørdag kom ham der skulle presse høballer. Så stog jeg med 148 "Morten Korch" baller, som skulle indsamles, og læsses i laden. Så gik der lidt tid med det Lørdag: Lørdagens træning var dækflip. Jeg ved ikke om det tæller, men i er velkommende til at komme og gøre det efter 3x 4x 5x 5x 6x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 9 Author Report Share Posted September 9 Søndag: Resten af ballerne blev samlet ind. Jeg fik kørt et læs affald til genbrugsstationen, og hentet en reol i Hillerød. Stående pres af natur sten. Ingen ide om hvad den vejer. Det sværeste er faktisk at holde på møget (og undgå at kaste op, i processen med at få den samlet op fra jorden, og vendt til pres position) 5x 6x 7x 8x 8x 8x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 9 Author Report Share Posted September 9 I dag....I dag har været en slags fridag (barsel) Fik samlet reol. Holdt møde med datterns "skole". Møde med landbrugs rådgiver. Bygget det der omtalte Grisse skur. og kørt lidt benbøj 5x110 5x115 5x120 5x127,5 5x132,5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted September 10 Report Share Posted September 10 19 timer siden, BLACKICE skrev: .I dag har været en slags fridag (barsel) He he, undskyld, det er altså lidt morsomt, da det lyder til, at du er fuldt beskæftiget. Tillykke med jeres nye beboere. Grise kan være ret sjove, da de er ret intelligente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 10 Author Report Share Posted September 10 3 timer siden, vestjyden skrev: He he, undskyld, det er altså lidt morsomt, da det lyder til, at du er fuldt beskæftiget. Tillykke med jeres nye beboere. Grise kan være ret sjove, da de er ret intelligente. Altså forskellen på en fridag og en arbejdsdag, er vidst primært hvor jeg arbejder henne :-D Davai 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 13 Author Report Share Posted September 13 Tirsdag: Bænkpres med stop 3x110 3x115 3x120 3x125 3x130 (Airbutt på sidste) 3x125 3x125 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 13 Author Report Share Posted September 13 Ingen træning Onsdag Torsdag: Dødløft 8x140 6x160 5x180 5x200 5x170 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 15 Author Report Share Posted September 15 Fredag Vi er igen i traktor gear. Det betyder at "noget træning" er bedre end ingen træning Closegrip benchpres med stop 5x110 5x110 5x112,5 5x112,5 5x110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 15 Author Report Share Posted September 15 Lørdag Brugte en del timer på at flytte størstedelen af min fars værksted. Der var nogle dejlige ting at flytte på. Feks en gammel gammel svensk produceret søjleboremaskine. Den burde stå i et strongman gym, så man lige kan gå en tur med den ind i mellem Squat 3x110 3x117,5 3x135 3x140 3x145 Bælte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 15 Author Report Share Posted September 15 Søndag Fatbar (50mm) clean og pres (Clean på første rep) 2x8x58 3x8x60,5 Beskeden vægt, men rart lige at få motioneret skuldrene lidt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 16 Author Report Share Posted September 16 Ben dag. Men jeg gad ikke rigtig Så jeg fandt på noget farmer (naturlegeplads) træning. Jeg har en stabel uopskåret brænde til at ligge. Så jeg fiskede et par stammer ud, og legede med. Det blev til 5x10 squat med en stamme på ryggen: Jeg legede med dem i forskellige længder og tykkelser, men vægten accelererer jævnt hurtigt, når man går op i tykkelse. Den jeg reppede med, var egentlig ikke specielt tung, men balance elementet driller lidt Davai 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davai Posted September 18 Report Share Posted September 18 Forestiller mig det har set nogenlunde sådan her ud: https://youtu.be/m7YAzxHRd9c?si=GVsTy19_1M8ya58E Kører du også træsko uden hælkap? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 18 Author Report Share Posted September 18 1 time siden, Davai skrev: Forestiller mig det har set nogenlunde sådan her ud: https://youtu.be/m7YAzxHRd9c?si=GVsTy19_1M8ya58E Kører du også træsko uden hælkap? :) Gode gamle Mussetrussen Det er tæt på. Min leg bestod i rå træstammer (dog afgrenede). Som skulle fra jorden, og op på skuldrene. Jeg ejer ikke træsko, men tilgengæld går jeg utroligt meget i nogle jagt gummistøvler af en art.......Sandheden er den, at risikoen for at man går og jokker i noget hønselort, er utroligt stor . Så..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 18 Author Report Share Posted September 18 Ingen træning igår. Den blev 22:xx før muligheden var til det, og der var udsolgt. I dag har jeg kørt 7 timer i bil (Nordsjælland->Kolding->Sønderborg->Nordsjælland). Tilpas gal over at jeg intet producerede (fysisk igår) , nappede jeg 6 sæt flat dumbell pres (6x10x43) da jeg kom hjem kl 22. Og jeg fik bakset den 250kg maskine (adskildt.....that is) jeg havde med hjem til min far , på plads, og samlet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 19 Author Report Share Posted September 19 Dagens squat 5x110 5x115 5x120 5x125 5x135 bælte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 20 Author Report Share Posted September 20 Dagens pres Bænkpres med stop 10x60 3x110 3x115 3x120 3x125 1x130 1x132,5 1x135 1x137,5 1x140 EmilBech 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilBech Posted September 20 Report Share Posted September 20 Hey @BLACKICE Håber ikke jeg ødelægger din vilde trænings log, som iøvrigt er virkelig imponerende! Jeg har prøvet at skrive til dig angående de "gamle" CoC, men hjemmesiden driller lidt så er i tvivl om du har modtaget beskederne. Kan jeg eventuelt skrive til dig via instagram? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 20 Author Report Share Posted September 20 1 minut siden, EmilBech skrev: Hey @BLACKICE Håber ikke jeg ødelægger din vilde trænings log, som iøvrigt er virkelig imponerende! Jeg har prøvet at skrive til dig angående de "gamle" CoC, men hjemmesiden driller lidt så er i tvivl om du har modtaget beskederne. Kan jeg eventuelt skrive til dig via instagram? Hej Emil Jeg har fået et par beskeder. Hvilke størrelser leder du efter, så tjekker jeg. Jeg er ret sikker på at mine er de gamle. Jeg har desværre mistet et par stykker, fordi de blev lånt ud, og aldrig kom retur. EmilBech 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilBech Posted September 20 Report Share Posted September 20 1 minut siden, BLACKICE skrev: Hej Emil Jeg har fået et par beskeder. Hvilke størrelser leder du efter, så tjekker jeg. Jeg er ret sikker på at mine er de gamle. Jeg har desværre mistet et par stykker, fordi de blev lånt ud, og aldrig kom retur. Jeg gad godt have én af hver styrke, hvis du har det selvfølgelig. Mener kun der er T-1-2-3-4 i den gamle version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 20 Author Report Share Posted September 20 29 minutter siden, EmilBech skrev: Jeg gad godt have én af hver styrke, hvis du har det selvfølgelig. Mener kun der er T-1-2-3-4 i den gamle version. Jeg kan se jeg kun har 2 og 3 i de gamle udgaver. Resten er de nye EmilBech 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilBech Posted September 20 Report Share Posted September 20 19 minutter siden, BLACKICE skrev: Jeg kan se jeg kun har 2 og 3 i de gamle udgaver. Resten er de nye Vil du være villig til at sælge dem til 400kr stykket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts