Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

Søndag:

Squat

5x110

5x115

5x120

5x125

5x130

Som det måske bærer præg af, så er det "overlevelses træning" der foregår. Ud fra devisen om at det er bedre at få lavet lidt, end ingenting. Så det er rutinen vi kører på.

Jeg er sådan jævnt fast optaget, af arbejdet, og bygge projekter her hjemme

Jajajaaa jeg løfter stadig på ting. Men der er faktisk lidt rigeligt at se til. Vi har "fået" to stk Kune grise. Det er jo hyggeligt . Men så skulle der lige bygges et hegn......og et læ skur

Og Lørdag kom ham der skulle presse høballer. Så stog jeg med 148 "Morten Korch" baller, som skulle indsamles, og læsses i laden. Så gik der lidt tid med det

Lørdag:

Lørdagens træning var dækflip. Jeg ved ikke om det tæller, men i er velkommende til at komme og gøre det efter

3x

4x

5x

5x

6x

Søndag:

Resten af ballerne blev samlet ind. Jeg fik kørt et læs affald til genbrugsstationen, og hentet en reol i Hillerød.

Stående pres af natur sten. Ingen ide om hvad den vejer. Det sværeste er faktisk at holde på møget (og undgå at kaste op, i processen med at få den samlet op fra jorden, og vendt til pres position)

5x

6x

7x

8x

8x

8x

I dag....I dag har været en slags fridag (barsel)

Fik samlet reol. Holdt møde med datterns "skole". Møde med landbrugs rådgiver. Bygget det der omtalte Grisse skur.

og kørt lidt benbøj

5x110

5x115

5x120

5x127,5

5x132,5

3 timer siden, vestjyden skrev:

He he, undskyld, det er altså lidt morsomt, da det lyder til, at du er fuldt beskæftiget.

Tillykke med jeres nye beboere. Grise kan være ret sjove, da de er ret intelligente.

Altså forskellen på en fridag og en arbejdsdag, er vidst primært hvor jeg arbejder henne :-D 

Lørdag

Brugte en del timer på at flytte størstedelen af min fars værksted. Der var nogle dejlige ting at flytte på. Feks en gammel gammel svensk produceret søjleboremaskine. Den burde stå i et strongman gym, så man lige kan gå en tur med den ind i mellem

Squat

3x110

3x117,5

3x135

3x140

3x145 Bælte

Ben dag. Men jeg gad ikke rigtig

Så jeg fandt på noget farmer (naturlegeplads) træning. Jeg har en stabel uopskåret brænde til at ligge. Så jeg fiskede et par stammer ud, og legede med. Det blev til 5x10 squat med en stamme på ryggen: Jeg legede med dem i forskellige længder og tykkelser, men vægten accelererer jævnt hurtigt, når man går op i tykkelse. Den jeg reppede med, var egentlig ikke specielt tung, men balance elementet driller lidt

1 time siden, Davai skrev:

Forestiller mig det har set nogenlunde sådan her ud:
https://youtu.be/m7YAzxHRd9c?si=GVsTy19_1M8ya58E

Kører du også træsko uden hælkap? :)

Gode gamle Mussetrussen 

Det er tæt på. Min leg bestod i rå træstammer (dog afgrenede). Som skulle fra jorden, og op på skuldrene. Jeg ejer ikke træsko, men tilgengæld går jeg utroligt meget i nogle jagt gummistøvler af en art.......Sandheden er den, at risikoen for at man går og jokker i noget hønselort, er utroligt stor . Så.....

Ingen træning igår. Den blev 22:xx før muligheden var til det, og der var udsolgt.

I dag har jeg kørt 7 timer i bil (Nordsjælland->Kolding->Sønderborg->Nordsjælland). Tilpas gal over at jeg intet producerede (fysisk igår) , nappede jeg 6 sæt flat dumbell pres (6x10x43) da jeg kom hjem kl 22.

Og jeg fik bakset den 250kg maskine (adskildt.....that is) jeg havde med hjem til min far , på plads, og samlet.

Hey @BLACKICE 
Håber ikke jeg ødelægger din vilde trænings log, som iøvrigt er virkelig imponerende! 
Jeg har prøvet at skrive til dig angående de "gamle" CoC, men hjemmesiden driller lidt så er i tvivl om du har modtaget beskederne.
Kan jeg eventuelt skrive til dig via instagram?

1 minut siden, EmilBech skrev:

Hey @BLACKICE 
Håber ikke jeg ødelægger din vilde trænings log, som iøvrigt er virkelig imponerende! 
Jeg har prøvet at skrive til dig angående de "gamle" CoC, men hjemmesiden driller lidt så er i tvivl om du har modtaget beskederne.
Kan jeg eventuelt skrive til dig via instagram?

Hej Emil

Jeg har fået et par beskeder. Hvilke størrelser leder du efter, så tjekker jeg. Jeg er ret sikker på at mine er de gamle. Jeg har desværre mistet et par stykker, fordi de blev lånt ud, og aldrig kom retur. 

1 minut siden, BLACKICE skrev:

Hej Emil

Jeg har fået et par beskeder. Hvilke størrelser leder du efter, så tjekker jeg. Jeg er ret sikker på at mine er de gamle. Jeg har desværre mistet et par stykker, fordi de blev lånt ud, og aldrig kom retur. 

Jeg gad godt have én af hver styrke, hvis du har det selvfølgelig. Mener kun der er T-1-2-3-4 i den gamle version.