Arne Posted September 22, 2009 Author Report Share Posted September 22, 2009 Loggen er lidt i pausemode... Træning er lige nu mest arbejde (med stor arbejdsglæde) og de ting der betyder noget at reflektere over er det ikke naturligt at skrive om her pt... Måske har jeg refelkteret det over livet offentligt jeg skal her i livet... don-t know... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 jeg tror du kommer til at reflektere videre her :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signe Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted September 30, 2009 Author Report Share Posted September 30, 2009 jeg tror du kommer til at reflektere videre her :)Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnTheRun Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!!Hatten af for din etik og klare udmelding. Det sætter jeg da pris på som medlem af FW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Nu kan man jo teoretisk godt skrive om sin træning uden nødvendigvis at kommentere hvordan folk kører på dine timer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted October 1, 2009 Author Report Share Posted October 1, 2009 Rigtigt Lars -men jeg gider ikke førelog hvor jeg bare skriver "2 timers spin"... Det har jeg gjort et stykke tid nu... Jeg skal fortælle historier hvis jeg skal gide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Jeg vil da gerne læse og høre om de timer du kører ... så bliv nu ved, Arne... kom så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nips Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Rigtigt Lars -men jeg gider ikke førelog hvor jeg bare skriver "2 timers spin"... Det har jeg gjort et stykke tid nu... Jeg skal fortælle historier hvis jeg skal gide Hvis du har luft på lørdag, så fortæller du bare løs kl 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted October 1, 2009 Author Report Share Posted October 1, 2009 Hvis du har luft på lørdag, så fortæller du bare løs kl 12 BAH -du kommer jo ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted October 1, 2009 Author Report Share Posted October 1, 2009 BAH -du kommer jo ikke Ok -ikke mig på podiet - så kan det jo være du dukker op ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nips Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 BAH -du kommer jo ikke Der lokkes med gaver Hvis du også indførte det ville jeg dukke op meget oftere til dine timer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted October 1, 2009 Author Report Share Posted October 1, 2009 Der lokkes med gaver Hvis du også indførte det ville jeg dukke op meget oftere til dine timer!Massere af gaver - fed musik - gode intervaller -inspirerende coaching Lige en sprog ting: Brug af ordet "Oftere" i den bøjning antyder at man trods alt kommer nogle gange... du har gemt dig godt!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nips Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Massere af gaver - fed musik - gode intervaller -inspirerende coaching Lige en sprog ting: Brug af ordet "Oftere" i den bøjning antyder at man trods alt kommer nogle gange... du har gemt dig godt!!!Pfft! Vi ses lørdag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 En lille update - til de få tilbage her der måtte kunne huske mig:bigsmile:De 100 kg der har været drømmen i mange år er nu lige inden for rækkevidde - ikke langt ned nu!Trænet bliver der - jeg er jo blevet professionel:tongue: Jeg har en del faste timer på spincyklen i Fitnessworld - sådan ca 6 dage i ugen... fra 9 til 15 instruktørtimer ugentligt bliver det til pt. Landevejslågen har været ude nogle gange i år. Styrke er lidt on-off men får lavet lidt 1-2 gange i ugen.Skriver nå de 99,9 er nået Hoosier, MaxPower, Fast and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fast Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Fedt Arne - det er dejligt at høre :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted September 4, 2018 Author Report Share Posted September 4, 2018 SHIT det er efterhånden mange år siden jeg skrev her. Troede det kun var 5-6 år... Nå men i dag er jeg et nips på godt under de 100 kg og træner løs. En hilsen til alle jeg har kendt her :) BLACKICE and kahlua-kalv 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 Aiiiii, hvor dejligt. God vind fremover, Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 1 time siden, Arne skrev: Troede det kun var 5-6 år... Kender det kun alt for godt. Man vender sig om, og så er der lige forsvundet et år mere :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mugge Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 Velkommen tilbage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Watts Posted September 12, 2018 Report Share Posted September 12, 2018 På 4/9/2018 at 12:58 , Arne skrev: En hilsen til alle jeg har kendt her :) Total hygge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 14, 2018 Report Share Posted September 14, 2018 På 4/9/2018 at 12:58 , Arne skrev: SHIT det er efterhånden mange år siden jeg skrev her. Troede det kun var 5-6 år... Nå men i dag er jeg et nips på godt under de 100 kg og træner løs. En hilsen til alle jeg har kendt her :) Velkommen tilbage dit siv ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts