Nikki A Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Det er virklig lækkert det der Klaus, nice work! :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohn Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Stegger - er det dig eller Thomas Gravesen på billedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumb&Dumber Posted October 3, 2003 Report Share Posted October 3, 2003 man får lidt føelsen af at være en lille femårig dreng i en slikbutik... :lol: fedt initiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simondj Posted October 3, 2003 Report Share Posted October 3, 2003 Her er et Smolov Jr. regneark, jeg har lavet (themet er Rocky IV :D)CCCP.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraag Posted October 7, 2003 Report Share Posted October 7, 2003 (edited) Gene Bell Jr. Squat peaking program- 12 ugers.- Squat én gang om ugen.gene_bell_jr_squat.zip Edited October 7, 2003 by laraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Freeze Posted November 18, 2003 Report Share Posted November 18, 2003 (edited) Her er et lille excel regneark til TJ's Alternativ Hypertrofi (venligst udlånt og lavet af MadsSvøm ;) ) Dette er til dem med min. 1 års erfaring.Alternativ_Hypertrofi.zip Edited December 3, 2003 by Mr.Freeze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted November 27, 2003 Report Share Posted November 27, 2003 Her er et Smolov Jr. regneark, jeg har lavet (themet er Rocky IV :D)Jeg tror, det er forsvundet pga. you-know-what. Vil du ikke poste det igen, dj? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraag Posted November 27, 2003 Report Share Posted November 27, 2003 Her er et Smolov Jr. regneark, jeg har lavet (themet er Rocky IV :D)Jeg tror, det er forsvundet pga. you-know-what. Vil du ikke poste det igen, dj? :) Nu er jeg godt nok ikke simondj, men jeg fandt den lige i mine gemmer.laraagCCCP.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted November 27, 2003 Report Share Posted November 27, 2003 Her er et Smolov Jr. regneark, jeg har lavet (themet er Rocky IV :D)Jeg tror, det er forsvundet pga. you-know-what. Vil du ikke poste det igen, dj? :) Nu er jeg godt nok ikke simondj, men jeg fandt den lige i mine gemmer.laraagKanon. :4thumbup: Takker. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted November 30, 2003 Report Share Posted November 30, 2003 (edited) Her er et rengeark til 4 dages udgaven (avancerede løftere) af TJs alternative hypertrofiprogram. Det ark der tidligere er postet er til den "lettere" udgave på 3 dage.TJ_4_dag.zip Edited December 8, 2003 by Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omega Posted December 3, 2003 Report Share Posted December 3, 2003 laraag:"Gene Bell Jr. Squat peaking program- 12 ugers.- Squat én gang om ugen"Jeg kan ikke åbne filen. Laraag kunne du ikke poste programmet igen :xmas: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraag Posted December 3, 2003 Report Share Posted December 3, 2003 laraag:"Gene Bell Jr. Squat peaking program- 12 ugers.- Squat én gang om ugen"Jeg kan ikke åbne filen. Laraag kunne du ikke poste programmet igen :xmas: Hermed gjort :) laraaggene_bell_jr_squat.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted February 19, 2004 Report Share Posted February 19, 2004 Jeg læste et sted at TJ's program til begyndere skulle gaine godt på muskelmassen, men jeg kan ikke finde det herinde :confused2: er der nogen der kan hjælpe....Hygge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren W Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 (edited) Her er et regneark med Ed Coans DL-cyklus. Dødløft én gang om ugen. Der kan læses mere om programmet her. Edited May 8, 2004 by Søren W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren W Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 (edited) Her har jeg taget squatten ud af en 3-dages Sheiko CMS og fjernet de "extra" opvarmningssæt for at få det til at tage lidt mindre tid. Edited May 8, 2004 by Søren W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer3000 Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Hej!ThomasJ viste mig et link til en masse styrkeløft-programmer som regneark. Smider dem her og tilføjer det jeg ellers har liggende. Fylde endelig på, det er jo godt med noget inspiration!Lægger ud med Bill Star Power BasicHva betyder de forskellige ting i dette sæt? Er ny herinde så jeg håber du bære over med mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
incognito Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 den har været oppe før, men jeg ville lige smide den ind under styrkeprogrammer....Smolov.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb M Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 Hvad med et eksempel på et godt WSB program? Det kunne jeg da i hvertfald godt tænke mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Soerensen Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 (edited) TJ`s fundamentprogramfundamentprogram.xls Edited November 12, 2004 by Michael Soerensen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted December 13, 2004 Report Share Posted December 13, 2004 Nogen der ved hvorfor nogle af cellerne er blå i Korte 3X3 programmet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraag Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 (edited) Nogen der ved hvorfor nogle af cellerne er blå i Korte 3X3 programmet?<{POST_SNAPBACK}>Mener det er de valgfrie sæt. Uge 1 på dag 1 køres der 5-8 sæt squat; ergo 5 sorte og 3 blå. Edited December 14, 2004 by laraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mc. Allan Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 TJ's Alternativ Hypertrofi, advanceret program.Fandt det postet af arne men mener det her ser mere rigtigt ud med hensyn til 3x8 rep.http://www.student.dtu.dk/~s991721/alterna..._hypertrofi.xlsMac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slettet bruger Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 synes det er nogle mærkelige AH programmer i smider op...Jeg har smidt TJ's Advanced bænk ind i excel, og den runder til 2,5.Her:TeeJayAHTbenchpressAdvancedcycle.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power Clauer Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Hvad med et eksempel på et godt WSB program? Det kunne jeg da i hvertfald godt tænke mig... Det kunne jeg også godt tænke mig, så BUMP!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren W Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Hvad med et eksempel på et godt WSB program? Det kunne jeg da i hvertfald godt tænke mig... Det kunne jeg også godt tænke mig, så BUMP!! <{POST_SNAPBACK}>Det er der her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts