BLACKICE Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Der skal bare noget fornyelse til og det nyder jeg rigtigt meget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Det også meget sjovere at læse om faktisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Det også meget sjovere at læse om faktisk! Specielt fordi det handler om mig.I fik fyret den godt af, også med prowleren (som i var de eneste der lavede, fordi jeg har set at i elsker den). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Hihi.Ah, altså vi var rigtigt godt pressede, men performance var fandme lav Hold kæft jeg var smadret efter sidste omgang prowl (tak for det i ørvrigt), selv at ligge på ryggen var for hårdt. Hvor tit har du timer derude? nogle faste dage?Jeg elsker prowleren Har haft ondt alle de rigtige steder, på den helt rigtige måde i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Godt at høre.Pt er jeg kun vikar, men satser kraftigt på at score en dag om ugen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Bænk15 x 60kg8 x 110kg7 x 110kg3 x 120kg1 x 130kg - godt med overskud - OK, kan mærke der er en del at komme efter ved at træne jævnligt og ikke get hamsters i weekenderne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 Jeg ælsker dine guntræninger! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 Hehe, du var ON! i går Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Træning i Kbh - Akustik/musik/feel, udstyr, beliggenhed.Vælg to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Klientel (NY!)Udstyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Jeg har nu fået tirs og tors fast. Jeg skal gøre mit til at finde på så meget kardioknald som muligt til jer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Klientel (NY!)UdstyrOk, jeg vil godt ændre til: Feel(Klientel, musik, akustik, etc)/Udstyr, Beliggenhed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Hvad er der galt med dåsepop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Crossfit er fandme dejligt, det giver en form for velvære styrketræning ikke kan hamle op med.Damn, og tænk der var engang du synes en 3km tur rundt om søerne var døden... hvad skete der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Hvad er der galt med dåsepop?IntetDamn, og tænk der var engang du synes en 3km tur rundt om søerne var døden... hvad skete der?3 km rundt om søerne er stadig, og vil altid være, røvsygt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Fordi jeg elsker dig!!! LaMotta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Dejligt at se at det går så godt med Crossjizz'en! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Ikke noget - som No6Burpee skriver, så var det fandme dejligt at høre noget andet end Affe og Kenneths negermusik. Negermusik - så huskede jeg lige på at jeg så Sam i går. Han er en good guy!Jo tak! Ser frem til du joiner en prøvetime Haha MC, hans knæ og hans ryg til crossfit. Det glæder jeg mig til at læse om i hans skadeslog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Crossjizz d. 11/3 2012 - I Butchers Garage YEAH! Fedt bro!! Nice at sludrer lidt i løerdags.. Det er bare feel good read at du har glæden ved CrossJizz! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Smuk, smuk video. Som at se The Juggernaut lave pushpress... Dog burde der være meget mere film med hans træningsmakker man lige ser til sidst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 DOMS i pecs er altid sjovt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Dafuq? Må have været mere end rigeligt brændt af i hovedet efter at have rodet med Games WOD 12.3 siden jeg ikke fik hilst på i dag... Det gør jeg lige næste gang... Ellers tag fat i ham med de flotte-pink shorts og store ører. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Manager Approved log! Edited March 14, 2012 by KristianS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Dafuq? Må have været mere end rigeligt brændt af i hovedet efter at have rodet med Games WOD 12.3 siden jeg ikke fik hilst på i dag... Det gør jeg lige næste gang... Ellers tag fat i ham med de flotte-pink shorts og store ører.Fedt at du ikke har hilst på Fame Bro. Hvad har jeg gjort dig? :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts