christianspoer Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 MEN MEN MEN: Om lidt først afsted ud og sejle i sådan en her med Manageren og lidt diverse - med efterfølgende solskinsdinner på havnen :Giv mig et ring en anden gang, så står jeg klar med 2 wakeboards, 2 wakeskates og 2 par vandski. Så mangler vi kun et reb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Giv mig et ring en anden gang, så står jeg klar med 2 wakeboards, 2 wakeskates og 2 par vandski. Så mangler vi kun et reb Giv et kald, så står jeg klar med rebet.. så mangler vi kun et håndtag. christianspoer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 En halv scoop med top ABBMH Approved? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Beklager at jeg ikke fik hilst rigtigt i dag, men da jeg omsider kunne trække vejret efter "Helen", så var I igang med dagens WOD... Næste gang, jeg sværger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Dine traps er altså ikke for store.Hvem kørte holdet i dag? Rod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Det var godt!Hot Rod er sej - specielt når han ranter. Sagde han noget specielt? Han har gode oneliners når det stikker ham. Jeg lollede ret hårdt dengang han fortalte en fyr der ville lave boxsquat for "at lave noget andet end squats" at hvis han bare ville prøve noget andet kunne han jo squatte med den ene sko fyldt med sand. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 Fucking Silvan... No6bach 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 (edited) Fuck en god omgang pecstorinos. Ligner en smule den vi havde i sidste uge.. nice!!Good luck onsdag. Ser frem til at faa detaljer. Edited May 30, 2012 by KristianS christianspoer and T 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 30, 2012 Report Share Posted May 30, 2012 LOL katte er så stupide! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Det var faktisk nok meget godt at I ikke kom, I ville være blevet meget kede af at se max runder på 20 minutter af ropeclimbs, HSPU og 400m løb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) De 2 nederste subs er Funktion 1 Infrabass, det er så dyb lyd at man kun lige kan høre den, men derimod kan man virkelig MÆRKE den Dejlig dag, lige bortset fra en fuld ex-kæreste der lige var så sød at komme forbi og være dum Men det med ulykkelig kærlighed er så integreret en del af mit liv at det ikke er noget nyt, bare fald og stigninger i intensitet.OFF på menergy, ingen carbs sætter sine spor. Efter WOD'en var jeg OFF, men tænkte WWDDD (What Would Dan Dagsform Do) og fyrede BB ovenpå. Overraskende pump på ellers carb-tomme muskler og veins overalt. Dog ukonstruktiv måde at cutte på, så var ikke tilfreds med mine dispositioner, men der er jo altid kun en at blame God weekend Dejlig update, min bror fra en anden mor. Ulykkelig kærlighed er og bli'r en integreret del af livet for sådan et par bløde følsomme fyre som os - med god dagsform, stort smil og ON på happyfeelgoodtimes. Jeg har forresten BROfidential info til dig om the life of TheDagsform, nu vi er ved den slags..... Edited June 2, 2012 by TheDagsform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Jeg har forresten BROfidential info til dig om the life of TheDagsform, nu vi er ved den slags.....TEASE. MC- 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Go'e delts! Der bliver crossfistet i vildskab på tirsdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Tror sgu forresten jeg så en småtræt Simon som stod på hjørnet af Stormgade/Rådhusstræde kl. ca. halv fem i morges. Var i opgave, så kunne ikke lige standse op. Så du får den lige her: Go'e guns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Du bad selv om det bro. :)Fedt at se Jeres reaktion da jeg kom med den tunge sæk - kun overgået af jeres gå-på-mod.Du fyrede den af i dag bro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Bro hvis vi får tid til det næste gang, så skal vi lige tæve din psoas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Kære, flotte CrossmanHP.Har du glemt det dejlige stræk for palads, jeg viste dig for nogen år siden? Det, hvor du sidder med det ene knæ i jorden, knæet flekteret og foden bagud på en stol/bænk og det andet ben foran dig med foden i jorden, lunge style. Det giver et godt stræk i quads, og hvis du kipper posteriort i bækkenet, rammer den flot din psoas. Hertil kan addes nogle håndgreb, som får godt fat i fasciekæderne, men dem mener jeg ikke at have lavet på dig. Sæt i værk, min ven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Jeg tror palads er androidsk for psoas. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Palads?!? Fucking autocorrect... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Du så leee' uuuu' igår! Og fedt billede af dig du har postet - lækker tattoo på siden dér! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 "What we do in life, echoes into eternity"...Flot nedkæmpning af hangovers. Kan ellers anbefale at nyde Jack3d, samt andet pre WO junk, mens man varmer op, da det ellers giver den satans hjertebanken, som du selv oplever, og specielt når man starter med at voldtage C2'en...Hvad tid i morgen? Satser på at ramme Garagen omkring kl. 10... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Mindre druk + masser af WO hjælper.Det ser fedt ud, men lidt religionlame :DYEAH! :DJACK3D er ikke så slemt mht. hjertebanken som de andre preWO-boosters der kicker med koffein, ca. 10-20 min før WO passer som regel mig glimrende, hvadend det nu er.Tror det bliver 13 eller måske 15 desværre Som skrevet i DagsformsDiaries, så kunne det være cool at deltage i Bro-meeting over middag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Super todayshape, bro. Det så sgu godt ud som du reppede løs på den WOD. Som en Japansk turist på sit Nikon-cam. Og så direkte på løb. Ikke noget chill der. Du' så Crossjizz! Coach var også imponeret...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 BigMacs er approved! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Bear Complex is da shizzle! Tror jeg skal lave en mia. af dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts