Till Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Fedt at du ikke har hilst på Fame Bro. Hvad har jeg gjort dig? :-DMå være starstruck som alle andre... Giver lige brofist næste gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Crossjizz d. 13/3 2012For helvede, du er ved at blive stærk. Hvad ligger vægten på? Edited March 14, 2012 by Paideia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Stærk hvor? 93kg.Dødløft... go' grip-strength. Kommer vel fra al den flair-bartending, du dyrker. Var i Adelgade to gange i dag - 06.30 og 21.00. BOOM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 BRO!! Se hvad jeg fandt i dag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Endnu en dejlig omgang i Garagen - bf%'en falder støt, energien stiger lige så meget. Jeg er dog kronisk DOMS'et i hammies, glutes, upper back og traps pt.Du er ved at få slavefysik bro!!Fedt at i allerede havde planlagt dagens træning for mig i dag. Det er altid en fornøjelse at se hvor begejstrede i er for at hærge jer selv. Det er næppe nogen hemmelighed at i er lidt udenfor jeres vante element, men i giver den hvad i har med et stort smil. Det er en fornøjelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Pink shorts er noteret! Har du goe guns? Helt sikkert! Super fede WODs du/I får fyret af. Burde være mindre socialt akavet og kun køre egen træning+ WODs og deltage mere i fællesskabet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Helt sikkert! Super fede WODs du/I får fyret af. Burde være mindre socialt akavet og kun køre egen træning+ WODs og deltage mere i fællesskabet...Tirsdag/torsdag kl 13 feat Fames, 6Bach og SimON. Jeg er der hver uge, de to gunslingers er der som regel 1-2 gange om ugen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Yeah, det er super godt, vi pruster os igennem, men man ved jo altid at det bare er 60 min der skal overståes. Hvad gør du nu da? BB! + div. hjemmestrikkede/lånte WODS, samt benchmark WODs. Der henvises til loggen for yderligere info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Efter vi havde spist kom der en dynge ældre kvinder på ca. 26-27 år og spurgte os om vores kost og optog det på en iPhone. De ignorerede DBMs bemærkninger omkring bodybuilding.LOL :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 ... Good times!P.s. man får god dagsform af at cykle til skole! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Hahahaha det er saa fedt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 <3 til alt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Jeg får seriøst kvalme af at læse din log. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Bro en eller anden dag vil jeg med i FDK og træne guns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Ligner jeg en der har brug for en shake med 50/50? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Herligt at læse det kører godt med træningen. 2 trænings på én dag - hvaba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 (edited) Frække sager. Jeg er tydeligvis enormt god til både at huske og smage, når jeg er stiv Hvor køber jeg den læskedrik henne? Og jeg går ud fra at det var med vilje, at det ikke var koldt?bum Morer mig lidt over at det var her, at Spørs specielle forhold til Frangelico startede...Jo tak, lysten er vendt lidt tilbage Det må jeg nok sige. Men jeg har fandme ikke set dig nede i Adelgade endnu, og det er jævnt mange gange vi har trænet dernede samme dag Edited March 28, 2012 by Paideia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Morer mig lidt over at det var her, at Spørs specielle forhold til Frangelico startede...Hehe godt fundet, MTG. Det er lang tid siden jeg har drukket det - det er ikke så godt for cutz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Weird - dagens WOD var da "Helen"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Crossjizz d. 28/3 2012- I Butchers GarageJeg fik uventet lige et par ekstra timer her til aften og tænkte "What would DBM do?" hvilket der kun var 1 svar på (faktisk 2, men jeg valgte det ene) og tog ud og hoppede på dagens sidste WOD kl. 20. Da jeg kom ind af døren var der fuld skrue på hævy og 4 fyre var i de afsluttende minutter af sidste times WOD, hvilket forklarede de tomme blikke og smertefulde ansigtsudtryk. Ned med ½ prot/carb-shake og på C2'eren og nuppe 500m maximum effort for ligesom at komme i gang. Det viste sig at vi var 4 på holdet, mig og 3 piger.Du kunne nu godt ha' nuppet begge dele, bro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Du skal ikke bryde dig om at være mig utro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Bare rolig skat, det er jo altid dig jeg vender tilbage til i sidste ende HAHA LOL, bedste sætning ever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Jeg løber bakker i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 - And thats IT! Jo mindre jeg træner derude, jo mere irriterende finder jeg klientellet Håber Adelgade snart får det nye heavy udstyr så man kan trykke med brysterne dér. I morgen: No idea, gad godt crossfitte, men pga. påsken er der ikke rigtige WODs. Fredag: Guns.Anbefaling: Kom ind og kig på FitnessWorld i Vester Farimagsgade. Efter ombygningen er det blevet det, jeg vil kalde for det bedste træningscenter jeg nogensinde har trænet i i KBH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts