No6bach Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Yes. Just Yes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Shite det lyder lækkert. Skynd jer en tur rundt i byen i heli inden det bliver forbudt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 men når man laver noget man elsker så er der ingen grænse mellem arbejde og fritid :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q-base Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Vores schedule derovre ER awesome! Quoted for truth!Rigtig god tur bro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceT Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 (edited) Det bliver en meget faglig tur, men når man laver noget man elsker så er der ingen grænse mellem arbejde og fritid og derudover bliver det krydret med masser af cocktails i en af verdens 2 cocktail-hovedsteder. God bro-tur! Så awesome? Ja! /Jealous! Hav en BRO-some tur! Edited October 28, 2011 by TranceT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Crossfiss d. 9/11 2011- i Butchers Garage med JægerOpvarmning: nogle min på C2'er, hammies og glutes er tight og kæmper i mod.Nogle runder med en masse øvelser, jeg var milimeter fra at kaste op 2 gange. Hammies var OFF allerede efter første runde, jeg hader det her, det skal nok være effektivt. Jæger rallede lige så meget, men han ryger også. Coachen lollede grundigt af os og sagde at han havde haft gamle damer med mere go i. Efter lidt tid kom han over med en skraldespand og sagde seriøst "Det er altså OK hvis man brækker sig". Det undgik jeg. LOL hold kæft vi var PATHETIC. På vejen ud sagde vi farvel til DBROM der var varmet op og klar til at deloade wheels, både Jæger og jeg tænkte: "Some day.... some day..." I morgen står den på guns efter 13 dages træningspause. YES!Jeg ville SÅ gerne have været en flue på væggen! Jeg er ON! på guns i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SkinnyManGuru Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 BRO ..... Du var OFF! Det skal nok blive helt godt med en BB/CF-kombi. Jeg pryglede guns som en tribute til dig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Jeg ville SÅ gerne have været en flue på væggen! Den fortælling minder mig sååå meget om min tilstand i går morges efter forhindringsbane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 Fedt med crossjizz! Er det noget i har tænkt jer at køre fast, eller var det en engangsforestilling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 07bac6881f30be4b02bbd2c5b5f1a719 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Og hans smil næsten lige så stort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Sig mig lige en gang - er du ude på at cutte?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Meget lig de samme tanker jeg havde for lidt siden. Derfor jeg skiftede til knap så tunge reps og øget mængde i stedet. Prøver samtidigt at holde et højt tempo. Det motiverer, synes jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SkinnyManGuru Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 - Spanroid textede mig med en "guns?" så why not! Lav volumen, ok tryk på. Fino fino. Loller lidt for mig selv pt. over at en pige ude i Garagen snakkede om at DBM havde store guns: "Hans guns er næsten lige så store som hans ben". Info tak, bro. Hvem var det? Er hun hot.... og hvordan ved du, at det var mine guns? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payam Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Simon, jeg synes heller ikke, du skal gå direkte efter at cutte - sammenlignet med tidligere billeder, har du tabt MEGET fedt, og det ser bestemt fornuftigt ud nu. Jeg tror, du har fat i den rigtige approach med crossfit krydret med disko-BB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Jeg ser ikke sådan på piger når de er over 23-24 år, så ved det i ikke helt. Så får du da et problem når Line begynder at komme derop ad? Foermose 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 lol jeg er underholdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q-base Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Det bliver da ikke mit problem? :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Skal det forstås sådan, at Jæger løb 100m med dig på ryggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Skal det forstås sådan, at Jæger løb 100m med dig på ryggen? Det var det ENESTE jeg kunne se for mig mens jeg læste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Crossjizz and BB - i'm a fan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Derpå en 10 min omgang prowl-stafet med 3 burpees hvert minut. Hold kæft mand, efter 6 min havde jeg lyst til at tappe ud og brækkede mig lidt i en skraldespand. Kom tilbage og kørte et par baner og så løb tiden ud. Derefter gik jeg udenfor og knækkede mig uafbrudt til maven var absolut tom og chillede lidt i bilen indtil Jæger kom ud. Så indløb der en SMS fra Spaniard "are we on for pecs today? 3.30?". Jeg kunne ikke se så godt og var vildt svimmel, men en cocio, faxe kondi og en hot dog rettede op på det, så tog op og bænkede i FDK Nørrebrololsovs or en omgang - den er go'kendt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SkinnyManGuru Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 Dine Crossjizz updates er awesome, bro!! Fedt, I giver den fuld æde :) Skal jeg snart rive jer gennem en wod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Good read bro! CrossJizzters og BB! :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 jeg ville gerne poste en video, men sidder på en iMac og den er så irriterende. Youtube er vel youtube uanset computer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts