KristianS Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Fuck bro du kommer til at vaere saa freaking evil til Vegas.Jeg faar bare sved paa panden af at laese din WO's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Hvornår er SiBROn i U.S.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Op med humøret friendo. Skader går væk igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Bro, du skal ringe til Kauf ASAP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Bro du skal asap køre en Skulder-Skåne'BOB'WOD med mig - så der bliver frigivet lidt BROdorfiner. Og efterfølgende ON på chill og PROTS.Måske noget med at blive hærget på C2, Airdyne, prowler og ABS...... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Bro, op med humøret! Som EveryDAY toDAY Shape siger saa giv den en skalle med alt det du godt kan. Jeg wod'ede hver dag i 3mdr med et håndled som ikke kunne bruges. Få Garagen til at hjælpe dig med lave wods som du godt kan lave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Bro!Har du ikke set ham der har rendt rundt det sidste stykke tid med hånden i gips? Hvis han kan lave Jizz kan du også. Og ring så til Kauf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Lol bro, stop crying. Du har lige haft 2 monster ture i Dubai og Barcelona, det er sommer, Zef er flyvende, du er i (skulderen undtaget) god form, pigerne er glade og dine bros har din back. Du kan faa en tur over knaeet for at brokke dig, kan du. Fame Boy, LaMotta and tjr 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 What Goonie said.Btw, Ser frem til at få dit bud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Lol @ volume level Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Vi skal nok få styr på den skulder. Vær sød og rar ved den og tæsk mave, ryg og ben igennem, desværre Ingen frontsquat, snatch, frivend og den slags, der påvirker dit kraveben. Alm. squat kan prøves, men tjek efter om den hiver i traps på den ærgelige måde.Glædelig weekend! - og Argentina er et lækkert land. Hvis du flytter vil jeg gerne komme og besøge næste gang du har lavet de der tåbelige high swings Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Kauf har magiske hænder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Løsningen er selvfølgeligt no hands squat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Word on the street er, at der er dollar-run i Argentina pt. Folk køber brugte biler for at gemme pengene eftersom tilliden til peso'en er ved at forsvinde. Brasilien er bedre. De har også ry for at være lettere på tråden. TheDagsform 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 (edited) Bum lækker slæde. Edited July 3, 2012 by LaMotta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Damn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Bro du skal lave tabata på C2. Det tager kun 4 minutter og er mord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 - Tog cyklen derud og fik varmet nogenlunde op på vejen, selvom det var i følge med JesperBro og Jens Pecs = verdens mest magelige cyklister. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Det var fint soundtrack du havde med i dag. Gode numre, liiiige indtil Lars Lilholt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 BRO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Cardio:2000m C2'er. Tid: 7:18, tog den med roLOL!Btw... ville alm push-ups kunne bruges? De skulle være vist ret geniale til at træne hele din shoulder-girdle, samtidig med at de er relativt lette at udføre/skånsomme? Eller skal skuldrene helt skånes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Push-ups med smalt fald, dvs. albuerne vinklet helt ind til overkroppen, giver ikke instant smerte, men om de irriterer på sigt ved jeg ikke - jeg tør ihvertfald ikke lave dem. Jeg er ret lamslået over at blive ramt af sådan en skade hvor selv 4 ugers restitution tilsyneladende ikke gør en disse. Heldigvis har jeg aftalt med Kauf at intensivere behandlingen lidt, det plejer altid at rykke tingene en lille smule at være oppe hos ham. Jeg bliver altid i godt humør af at køre på motorvej og der er dejlig motorvej til op til Kaufs Farum. På vejen tænkte jeg meget over den glæde og kom i tanke om noget Ayn Rand skrev: "the straight line is the badge of man..."..."..the straight line that cuts the curving aimlessness of nature by a purposeful motion from a start to an end". Turen og behandlingerne giver altid lidt håb. Det er sjovt som håb i andre henseender kan stoppe al movement.Det er en god quote, selvom jeg ikke har læst Verden Skælvede. Som hun siger, hver dag indeholder på sin vis alle de forhenværende... så det er at sætte tingene lidt i perspektiv. Denne skade... i forhold til alle de andre vilde ting, du har udrettet i en alder af 30? I wouldn't worry about it. Rest up. Get better. Train right. Get strong.Måske er din skulderskade naturens måde at sige du skal løbe en maraton på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Der er ikke noget odiøst i at du godt kan lave pushups med albuerne inde - flarede albuer (som nogen gør or at "aktivere pecs") belaster skulderen og kan føre til impingement. Såvidt jeg ved har du en form for impingement?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted July 13, 2012 Report Share Posted July 13, 2012 Mente egentlig odiøs, men kunne lige så godt have brugt overraskende. Det er det nemlig ikke. Overraskende (eller odiøst) altså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted July 15, 2012 Report Share Posted July 15, 2012 Denne log er nomineret som årets Østrogen-slasker, der mangler bare lidt historier om hvordan ting dufter, så har du en legit chance for at slå Jaaaaaaanje.<3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts