Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

4 timer siden, kahlua-kalv skrev:

En stærk landmand du er ;)

Du kan snart stille op i stærkmandskonkurence med alt den funktionelle styrke du træner, men gider du?

Kulturen for det i DK er meget begrænset. Hvis det var lidt nemmere tilgængeligt, på lokale markeder osv, så gad jeg nok godt. Men i Danmark er det organiseret under DFSA, som har et lidt stramt omdømme (Det er et utestet miljø. Eller har ihvertfald været det historisk) 

Og så igen, "why bother". Det er jo kun egoet der har et behov, og som en tyk familie far, og professionel papir skubber, så burde man vel nok være ovre den slags :-D 

1 time siden, BLACKICE skrev:

Og så igen, "why bother". Det er jo kun egoet der har et behov, og som en tyk familie far, og professionel papir skubber, så burde man vel nok være ovre den slags :-D

Der må også være et kæmpe skades-potentiale ved at være strongman på konkurrence-plan. Og din familie har jo heller ikke brug for, at du ligger totalt smadret af skader om nogle år. Så det er nok bedst, at det er, som det er.

Som teenager kunne jeg se WSM, indtil VHS-båndet var slidt i laser. Men det er ikke det samme i dag. Der var mere karisma over stærkmænd, dengang det var Jon Pál, O. D. Wilson, Magnus Samuelssson og Henning Thorsen.

41 minutter siden, Oksen fra Århus N skrev:

Der må også være et kæmpe skades-potentiale ved at være strongman på konkurrence-plan. Og din familie har jo heller ikke brug for, at du ligger totalt smadret af skader om nogle år. Så det er nok bedst, at det er, som det er.

Som teenager kunne jeg se WSM, indtil VHS-båndet var slidt i laser. Men det er ikke det samme i dag. Der var mere karisma over stærkmænd, dengang det var Jon Pál, O. D. Wilson, Magnus Samuelssson og Henning Thorsen.

Mjarhhh, det er der nok, på sådan "elite plan" (Jeg ved ikke om man kan tale om et Elite plan i DK). Men i lande som US, er der feks mange mindre lokal stævner, og en kultur omkring det. Jeg tror egentlig godt jeg kunne lege med, uden at ødelægge mig selv. Men det er klart, at hvis der er penge og fame på spil, så kan man nemt smadre sig selv. Jeg gad godt lege med nogle andre "old boys", hvis man kunne finde nogle hvor det bare var nogenlunde fair game :-) . Det forbliver lidt pissing contest mellem mig og gode gamle Kauf 

I dag var en fridag. Hvilket betyder at jeg har arbejdet hjemme fra et par timer i morges, og haft et par enkelte telefonmøder. Ellers er der blevet sat tag på legehuset, og fået tjekket lidt andre udeståender af.

Jeg har ikke rigtig lavet andet end lidt random gøgl

One arm , standing shoulder push pres

5x32 (Med hver arm)

Atlas sten, fra Jord til bord

1x52

2x1x65

1x85

Flat dumbell pres

10x24

10x32

10x36

12x39

10x43

Forlænget weekend her. Forsøger at kværne mig igennem de evige to-do lister. På sin vis lidt et "had kærlighed" forhold. For det er federe at bygge heste folde,, legehus, osv, end at se Netflix eller andre ligegyldigheder. Man skal bare lære at slutte fred med at der kommer lige så meget ind i modsatte ende af listen, som man får taget fra. Such is life

Igår blev det til et besøg hos barber/frisør, skift til sommerdæk på den ene bil, fik bikset noget refleks på motorcyklen, så de forhåbentlig æder den til syn. Fik skruet udhænget på legehuset, og kørt lidt squat. Højre hånd driller stadig

Gårsdagens squat

5x112,5

5x117,5

5x122,5

5x127,5

5x132,5

Burde egentlig være relativt nemt. Men jeg ligger lidt i kcal underskud, og har lidt eftervirkninger fra sygdommen. 

Søndag........

Sommerdæk på 2 biler mere.

Fik nedkæmpet nogle brændenælder der havde været irriterende igennem en længere periode.

Monteret Støttehjul på cykel til nummer 2......

Fældet et mindre træ 

Og lidt gymnastik

Fatbar clean and military pres

8x50

8x50

8x55

8x60

8x60

8x55

8x50