1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      399.2k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (258,112 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Jeg prøvede at køre havetraktor i dag. Det gik faktisk OK. Tvivler på, om det gavner min jobsøgning. Men så gjorde man da lidt gavn ved at slå det græs, Og de ansøgninger, jeg skal skrive, får jeg nok skreveat alligevel. 
    • Mandagstræning stod på styrketræning i kælderen i 46 minutter.  Tirsdag var det tidligt op, køre en Monster ned, tøj på og så ud på rammen kl. 06.36. Ud til flyvestationen hvor jeg skulle køre 2x20 minutter sweet spot (ca. 275 watt).  Der er noget magisk ved at ramme flyvestationen så tidligt, hvor der stadig er harer og dådyr der tumler rundt derude. Lidt opvarmning, og så ellers igang.  1. interval - 282 watt i snit (284 NP) - 37,2 km/t 2. interval - 278 watt i snit (280 NP) - 36,2 km/t Herefter hjem og arbejde. Første møde var i vores nordiske team. Den ene svensker sidder klar 9.15 med en Nocco og en pakke snus på bordet. Møde igen kl. 11.00, nordmanden spytter lige sit snus ud midt i mødet, og putter en ny i. Det vænner jeg mig nok aldrig til  I alt 2 timer og 2 minutter, 64,7 km, 31,8 km/t i snit, 210 watt i snit (244 NP). Og så har Netflix lige smidt alle Rocky filmene online! Dem har jeg ville gense meget længe. Kan ikke huske om der også var lidt Rambo.
    • Som Polykrom er inde på, så er der virkelig sket meget de seneste år. Bredere og højere fælge med bedre aerodynamik, dæk og slanger med lavere rullemodstand og bedre aerodynamik, single chain setup, integrerede cockpits, og et generelt ekstremt fokus på aerodynamik selv på cykler der skal være lette.  Og så kan det ofte hjælpe hvis man kan finde en rute hvor man går fri af de værste lyskryds og ikke mindst med gunstig vind - så når man kører i modvind er man inde i en skov eller andet der giver læ, og når man har medvind er man ude i det fri. 
    • Cyklerne ER også blevet en del hurtigere end for bare 10 år siden, Gregers. I dag ville du komme hurtigere frem med dine gamle watt  :-) 
    • Det er også markant bedre end jeg fik ud af det “i gamle dage”. Nok mig, der var/er ret ineffektiv, så. I det flade Danmark skulle vægten ikke betyde alverden.
  • Recent Status Updates