EmilBech Posted October 5 Report Share Posted October 5 Lidt ønsketænkning, men jeg så et opslag hvor MaxPower nævnte at han havde købt Captains of Crush i 2003. Nogle jeg er interesseret i, hvis han stadig har dem selvfølgelig. Jeg har prøvet at skrive en privat besked til ham her på MOL men hans indbakke er fyldt, så beskeden går ikke igennem. Derfor håber jeg at der er nogen der måske kender ham personligt, som måske kan kontakte ham for at høre om han stadig har sine gamle Captains of Crush. Jeg er villig til at betale 300-500kr stykket, alt efter hvad stand de er i. Håber der er nogen der kan hjælpe. Vh Emil MaxPower 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted October 8 Report Share Posted October 8 På 5.10.2024 at 14:25 , EmilBech skrev: Lidt ønsketænkning, men jeg så et opslag hvor MaxPower nævnte at han havde købt Captains of Crush i 2003. Nogle jeg er interesseret i, hvis han stadig har dem selvfølgelig. Jeg har prøvet at skrive en privat besked til ham her på MOL men hans indbakke er fyldt, så beskeden går ikke igennem. Derfor håber jeg at der er nogen der måske kender ham personligt, som måske kan kontakte ham for at høre om han stadig har sine gamle Captains of Crush. Jeg er villig til at betale 300-500kr stykket, alt efter hvad stand de er i. Håber der er nogen der kan hjælpe. Vh Emil Jeg kan lige skrive til ham :-) EmilBech 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilBech Posted October 8 Author Report Share Posted October 8 46 minutter siden, BLACKICE skrev: Jeg kan lige skrive til ham :-) Fedt! Mange tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted October 8 Report Share Posted October 8 Jeg er her. Har skrevet en PB. kahlua-kalv and EmilBech 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts