Piter Posted July 25, 2025 Report Share Posted July 25, 2025 Hej alle, Jeg er nysgerrig: hvilke typer svømmeudstyr bruger I fast i jeres træning, og hvad synes I faktisk virker? Der findes så meget – håndplader, pullbuoys, snorkler, elastikker osv. Jeg har selv testet lidt forskelligt, bl.a. fra Arena, Speedo og for nylig også et par ting fra Mad Wave. De laver nogle spændende varianter af paddles og bensparksplader – men jeg ved ikke, om det bare er fancy design eller reelt bedre funktion? Så jeg vil gerne høre: – Hvilket udstyr bruger I regelmæssigt? – Hvad har I prøvet, som skuffede? – Har I mærker, I sværger til – eller undgår? Bonusspørgsmål: Går I op i mærket – eller handler det kun om, hvad der fungerer? Glæder mig til at høre jeres erfaringer – måske får jeg inspiration til at justere min egen træning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted July 26, 2025 Report Share Posted July 26, 2025 På 25.7.2025 at 09:42 , Piter skrev: Hej alle, Jeg er nysgerrig: hvilke typer svømmeudstyr bruger I fast i jeres træning, og hvad synes I faktisk virker? Der findes så meget – håndplader, pullbuoys, snorkler, elastikker osv. Jeg har selv testet lidt forskelligt, bl.a. fra Arena, Speedo og for nylig også et par ting fra Mad Wave. De laver nogle spændende varianter af paddles og bensparksplader – men jeg ved ikke, om det bare er fancy design eller reelt bedre funktion? Så jeg vil gerne høre: – Hvilket udstyr bruger I regelmæssigt? – Hvad har I prøvet, som skuffede? – Har I mærker, I sværger til – eller undgår? Bonusspørgsmål: Går I op i mærket – eller handler det kun om, hvad der fungerer? Glæder mig til at høre jeres erfaringer – måske får jeg inspiration til at justere min egen træning. Desværre er forummet her more or less dødt, og mig bekendt har vi ikke nogen aktive svømmere tilbage. Du skal have fat i sådan en som Christian Spøer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts