1. Træning, kost og sundhed

1. Online Logbog

Opret en logbog og lad andre følge din træning

394.8k

Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

42.5k

Kost og Kosttilskud

62.7k

Alt om sport

48.6k

Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

10.3k

Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

61.2k

Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

3.3k

Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

9.8k
    12. Billedgalleri   (254,359 visits to this link)

Brugernes egne fotoalbums

• Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 57 Guests (See full list)

• There are no registered users currently online
  • Nyeste Emner

• Nyeste indlæg

• Jeg “rabler” men jeg keder mig, så…. Forsikringen har “ædt” mit cykel. I morgen tidlig kører jeg tll kollegaen, som lægger den i bilen og tager den ud igen ved Heino Cykler, så de kan lave et tilbud på rep. Inden jeg kom til de aftaler, var jeg på Hovedbanegården for at lægge en-efter-bogen-tarmkræftscreening i postkassen. MEGET hyggeligt lige at få talt med et par kolleger. Bare farligt, hvis jeg bliver for positiv mht. at komme tilbage. Det er absolut bedst at være mentalt forberedt på at ende som hjemløs, og alt der er bedre end det, er en positiv overraskelse. Har omsider fundet et genoptræningsforløb for kraveben, der er gået af led. Det måtte google godt have fundet for et par uger siden Det er slut med at lægge mig ned på gulvet for glute bridges, da armen ikke må belastes (nok derfor den øffer lidt?). Det er helt forkerte mobilitetsøvelser jeg har gættet mig til, men de gør næppe skade, dog. Men er 2-3 uger bagud med at gøre det rigtige. For første gang, kan jeg i dag mærke og svagt se omridset af ICD-boksen. Hævelse der lægger sig? Muskler der svinder ved inaktivitet?  Glæder mig til at skulle røre mig lidt i morgen - man bliver bims af at sidde og sidde.
    • Onsdagens træning Den stod på dødløft. Og heldigvis på et godt tidspunkt på dagen. 5x140 5x160 5x180 5x200 3x225 - Bælte   Nu er jeg kun 7,5kg fra mit all time bedste. I praksis den bedste 3RM jeg har lavet i årevis. Det er godt for hjernen! 
    • Jeg tæller bare "ølkasser". 1000, 2000, 3000. Jeg ejer ikke et smart watch :-D  Men hvordan tænker du mht kvalitativ score? :-)    Tomgangs styrken er heldigvis relativt god, på trods af at jeg jo må medgive at træningen ikke har været så semi seriøs som den er nu, i mange år :D 
    • Sejt du har overskud til at opdatere. Jeg håber det bedste med dit job.
    • Lidt mere opdatering. Søndag den 22. september var jeg på skydebanen hele dagen. Mandag den 23. var der karate, og tirsdag den 24. sept. havde jeg sindsygt travlt på jobbet, men tog en sen tur i Pure Gym og tog RDL 3x10x55 kg, BB biceps curl 3x10x12,5 kg, lat pull down 3x8x39 kg, Seated rows 3x6x39 kg. Onsdag d. 25 sept. havde jeg en spinningtime Gns. watt 161 og watt/kg 2,0.  Torsdag Lavede jeg lidt grebstræning med min variable træner 24-44 kg, efter fulgt af 6 singler med min nye Captain of Cruch 0,5. Fredag var i venners lagt med en del alkohol indenbords, og lørdagen gik med tømmermænd. søndag den 29. sept. var på skydebanen i dejligt vejr. Mandagen have jeg karate og det havde jeg også tirsdag 1. oktober. idag tog jeg 20 minutter på løbebånd og var 86 pct. af tiden i zone 4.                     
  • Recent Status Updates