Fame Boy Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 531 er jo netop et program der tager tid. Man skal lige et par runde ind før vægtene begynder at bliver rigtig sjov.Derfor tænker jeg at det ville være godt at fortsætte.Du kunne også trække det sammen og lave squat og bænk en dag og DL og pres den anden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bahrs Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Nej nej nej, det er helt forkert. Kauf, den rigtige vej for dig må være at lave alle løft 4 gange om ugen og gå efter pr hver gang. Og selvfølgelig gøgle strongman bagefter. Det er det eneste rigtige... MvhSabotøren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Du kan også prøve at gå all in på Kaufmann protokollen og slet ikke træne i 2014.. BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølling Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Eller blot læse bøger om hvordan man bliver stærk, samtidigt med du indtager Jack3D! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
incognito Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 (edited) Afhængigt af din definitation af tungt er jeg enten enig eller uenig. De protokoller jeg har bedst erfaring med, benytter frekvente tunge løft.Smolov er feks et glimrende eksempel. Wendler lader til at have ekstremt få tunge løft (tunge som i procent af ens RM i den pågældende range)jeg formulerede mig ikke så klart. Der er få af de rigtigt stærke der responderer godt godt på hyppige limit (altså til momentan udmattelse) løft/sæt på høje procenter hver uge. Dødløft er måske lige undtagelsen, men for alle mulige andre manifestationer af styrke passer det for langt de fleste. Edited February 25, 2014 by incognito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 26, 2014 Author Report Share Posted February 26, 2014 For at følge op på jeres gode forslag, fulgte jeg i dsg Kaufmann protokollen istedet for at bænke. Dvs. Ingen træning, men åd en pakke træstammer. Kæææft, jeg bliver stærk. BLACKICE, Fame Boy and Onkel Troels 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 27, 2014 Author Report Share Posted February 27, 2014 (edited) Nå... det var det der bænk, vi kom fra...Opvarmning, nej.Bænk, ja:20xBB10x402x10x605x801x901x957x102,5 - føltes fint. En eller to i banken, lidt flere, hvis jeg havde været varm. Helt ok.Assisted:Mere bænk:10x5x85- de var alle nemme. Nogle set med tempo 3230, andre 3010Patten bad om volumen, så det fik den i dag. Edited February 27, 2014 by Kauf BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Patter elsker volumen og volumen på patterne er godt. Generelt er kvantitet bare vigtigt når det gælder om at kunne presse med patterne.TJ kørte sit bænkpres op på over 200kg ved at bænke næsten hver dag. Dengang jeg var stærkest i bænkpres, bænkede jeg også 3-4 gange om ugen.Blackice ville elske hvis der kom en patøvelse med til stævnet. Hans patter ville hoppe vildt i begejstring. Helt sikkert :-D BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 1, 2014 Author Report Share Posted March 1, 2014 I morges:3 km. Løb... og ved I hvad, venner?Hva'?Hva'?- undervejs tog jeg 2x10 pullups og sluttede med 10x40 kg. BB curls!!- Yeah! Crossfizz! Kousgaard 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Squat, for helvede! Squat!Opvarmning:3 runder:Squat, 10x60 kg.Ring rows: 10Kneeling woodchops m. medicinbold: 10/10Rodede også rundt med noget goodmornings… Cat prøvede at rette mig til. Endnu en gang vinder hun på sin utrolige tålmodighed Squat:Jeg legede lidt med low bar og high bar. Jeg har aldrig prøvet low bar før og det er klart noget, jeg kan mærke i teknikken. Det virkede usikkert, men absolut nemt og ikke mindst en stilling, som man kan flytte kilo i, når man mestrer den. Så derfor legede jeg lidt.Squat, low bar + high bar:5x100, 5x1003x110, 3x1101x120, 1x1201x130, 1x130Squat, low bar:1x1401x1501x1601x170 - den var lidt wobbely... jeg skal vist liiige finde ud af hvordan, man spænder i den her teknik.1x180 - lidt woblet, men bedre.1x185 – PR! – arrhhh… ish… Tænkte på Hermans video fra Target og fik spændt rigtigt op.Det føltes som om jeg havde til 10 kg. til, mindst! Jeg nåede også at udbryde, noget i retning af ”Der er 10 kg. mere, JEG SQUATTER SNART 200!!” Da jeg så videoen, måtte jeg desværre sande, at de var liiige i 90 grader eller knap under, altså lige knap godkendt, hvilket betyder lige præcis underkendt… meeh… Nå, i det store hele føltes de stadig nemme og med lidt mere leg med teknikken er de hurtigt godkendt, plus mere. Jeg havde svært ved at mærke, hvor langt jeg var nede, så det skal der bare arbejdes med… Det er godt. Cat udgjorde en god spotter, dog er jeg stadig lidt usikker med at stå med vægte over 170 i Homegym. Glæder mig til at sætte rigtig PR i et powercage eller sådan noget engang ude i fremtiden.Squat, high bar:5x1505x1505x1505x150, dropset direkte bælte af og videre til 20x100… HEJ Cardio! Hej! Hold da op, jeg blev helt svimmel.Undervejs fik jeg også lavet:Ring Rows: 8x10KB BU pres: 3x10/10x16 kg. + 8(højre),4(venstre)x24 kg.Kneeling Woodchops: 3-4x10/10x10 kg. + 3x10/10x16 kg.Nu vil jeg gå en tur med hunden og en eller anden form for vægt, båret på en eller anden form for måde.Edit:Inden jeg gik med hunden, skulle jeg lige sortere "lidt" vasketøj... så havde jeg jo alligevel en halv fod i træningsrummet og kunne fyre lidt pres af undervejs:Pres:5x605x605x655x655x655x605x6010x60Og så gik jeg en lille tur med hunden. Han har været ude på tre gode ture, så det var en lille kort aften tissetur.Unilateral farmerwalk m. 40 kg. KB.10 håndskift ved hver 25-30 ish meter.Satte kuglen og legede med hunden, han snusede rundt, mens jeg gloede på stjernerne, jeg kastede en pind osv.10 håndskift ved hver 25-30-ish meter.Slut for i dag, nå. Edited March 4, 2014 by Kauf BLACKICE and Fame Boy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bahrs Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Shit en omgang, jeg hader dig ;). og tillykke med næsten godkendt/underkendt squat pr :) Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Du er så sød når du råber af dig selv Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Hold nu lige kæft en gang ben... Benbøjningsminister siger jeg bare... Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Pas nu på du ikke får pest i musklerne. Det er jo ikke sikkert du kan tape dig selv hvis noget af svagheden sætter sig fast på vej ud Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 Jeg har lige edited lidt, da jeg lavede lidt mere her til aften.I er så søde med alle jeres komplimenter. Mange tak, skal i have. Cat, du er en fremragende spotter og en god motivation. Tak for, at du, næsten, ikke havde noget imod, at jeg forstyrrede din friaften. Martin, du er en flink fyr, at blive hadet er en fornem kompliment i denne stærkmandsbranche! Troels, at blive tildelt denne ærestitel af dig må være tæt på den største ære og derved højdepunktet på min karriere her på MOL. Jeg logger af nu! Jeg har opnået alt, jeg ville og kunne!Blackice - bare rolig! Jeg huskede at trække godt med min biceps i den excentriske fase af presset, så pesten forblev fra porten - det er det, man kalder gate control - altså at bruge sin biceps i presset - så den bliver stærk, du ved. Ligesom man skal spænde hårdt i bækkenbunden, når man hopper, for at blive stærk i den, du ved. Så pikkemanden kan blive stærk også, du ved. Bottomline er, når du har en stærk pikkemand, forbliver pesten fra kroppen! - Hov! Hvordan overtog Mambomads lige min hjerne, der? Fjernhealing? Cranio-sacral teknikker? Ingen ved det.Godnat, friends! Onkel Troels, Martin Bahrs and BLACKICE 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Da jeg gik med hunden i morges tog jeg 12 chins i det lokale gok/legetårn. Det er dejligt, at min skulder vil lave chins igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
incognito Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 så du gokker i det lokale legetårn? Det er jeg ikke sikker på at jeg ville skrive her, hvis jeg var dig ;o) stinger, Kauf, Onkel Troels and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Der var en lokal personlig træner ude med en hel flok kvinder til et morgenhold. De supersettede Stepups på bænke og Charlotte Bircow muslingen hele vejen rundt om legetårnet. De gokkede om muligt endnu mere end jeg. TheDagsform 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Gode træninger kauf!! BUP og suitcase Walk rocks!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 16, 2014 Author Report Share Posted March 16, 2014 Just returneret fra 4 dages ski i Idre Fjæll.I dag lavede jeg 100,5 i Logpress! BOOM!!!!!!!! Onkel Troels, Ralle, Fame Boy and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 Beskidt... Intet går i delts som skiløb åbenbart. Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 16, 2014 Author Report Share Posted March 16, 2014 (edited) Beskidt... Intet går i delts som skiløb åbenbart.Det kan du satme tro! Bare spørg Bomba Tomba! Edited March 16, 2014 by Kauf Onkel Troels and Martin Bahrs 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 Flot logget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 21, 2014 Author Report Share Posted March 21, 2014 (edited) Så går jeg i gang med mig 2x træning om ugen i gymmet + en gang udenfor, hvis vejret vil.Opv. Fronts + goodmornings3x10x60 + 10x60Fronts:5x805x805x1005x110 bælte. Se det var noget helt andet.10x120 bælte wuhuuu!Log vend:VL bælte på de fem topset.5x475x675x3x85Nåede ikke mere, inden spisning-Spisning- Ungerne åd alt mit kød... Gode piger! Far er stolt! Direkte fra aftensmaden, ungerne ser Disney Sjov, far træner færdig.Pres:5x405x405x505x505x559x62,5 Bælte, helt ok.Superset, uden bælte.Frontsquat + Pres:3x10x90 + 3x10x45 kg.Frontraise statisk hold:2x17 kg. av for en i hede hule, skulder, biceps og det hele bliver jo fuldstændig baldret! Det er ikke min favoritSå skulle jeg selv se resten af Disney Sjov Jeg kørte det hele uden knækogere og må indrømme, at jeg godt kunne mærke, at jeg er blevet vant til at få hjælp ud af hullet i bunden (høhøhøhøhøøhøøøøøøhøhøhø). Jeg kørte i Meindl støvler og brugte kun bælte på de angivne topset. Det føltes godt og gik fornemt uden knækogere, jeg skulle bare presse lidt mere med benene. Edited March 21, 2014 by Kauf BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Dig og din latterlige kaufmann protokol..... Nå, ja... Vil gerne lige være lidt stærkere....nå, skid hul i træning i et par uger eller tre og jeg repper med mit max.... Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts