salt Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Jeg håber at det er Bigshooter, men tror at det er Jewmax. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Hvorfor håber du at det er Shooter salt? Jeg er sgu ikke O nok. Slet ikke faktisk. Har jo ikke engang en metronom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Du trænger til at blive mere seriøs og du kan blive bedste venner med Manse og Marc'O. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Jeg er ligeså seriøs som diabetus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Det er ølmayn! Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Deeeet Jagd'en :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Det lignede en sjov træning i dag. Var den sjov? Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 13, 2015 Author Report Share Posted January 13, 2015 Som Saltven-O er inde på trænede jeg i går og det var en dejlig træning.Først lidt baggrund:Jeg havde lidt øf i mit SI-led i slutningen af sidste uge, men efter en weekend med Lalandia og anstændige mængder (ikke på Juice-niveau, slap dog af!) alkohol var jeg spændt på at se hvordan træningen ville gå.Alt gik dog godt - alle vægte var nemme og med god fart. En smule snurren i lænden bagefter, men til morgen var alt godt. Der er noget fys-ordning på jobbet som jeg nok udnytter - bare for en god ordens skyld.Jeg har tre ugentlige træninger og den i går var den nemmeste af dem. Efterhånden som jeg kommer længere ind i programmet skal det dog nok blive sjovt med de relativt mange sæt/reps. 7ere i mine konkurrenceløft, bænkpres til klods og noget support. Jeg blev ikke så forpustet som jeg kunne være blevet og alt kunne være gennemført med P60 hvis ikke det var for hyggen.Hyggen var der masser af.Da jeg kom hjem fik jeg 4 pandekager - to med nutella/banan og 2 med syltetøj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 30, 2015 Author Report Share Posted January 30, 2015 æning. Jeg overlevede. Squat: 6 sæt af 6Ss medHB squat med pause: 6 sæt af 4Smal bænk:7x6 lige i musklerneDL 4s ecc:6 sæt af 6Modbydeligt var det, men coach siger min ryg er for slap. Support:CS rowsDips ss fliesArnold pressDead bugAlt 4x10Kun lidt kvalme og spændingshovedpine de sidste tyve minutter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Hey stærke skæggede ven. Hvorfor har du ikke skrevet vægte? PS. Jeg tror jeg vil prøve det der langsomme dødløft. Tror det er godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 31, 2015 Author Report Share Posted January 31, 2015 Der var 102,5/95 i squat, 85 i smal bænk og 155 i DL. Resten var med for lav vægt har jeg hørt. Martin Bahrs 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 HVEM LAVER DIN TRÆNING?!?!!?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 2, 2015 Author Report Share Posted February 2, 2015 Det gør Mikkel Leicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCzech Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 Marabou er ikke nævnt én eneste gang i din log, så det er i hvert fald løgn. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 3, 2015 Author Report Share Posted February 3, 2015 Træning i går aftes. Nuj det var ikke lige det der stod øverst på ønskelisten da jeg kom hjem fra job.High bar squat, ss med leg curls:5x6x102,5kg+5x6xvægtDe der highbar squats fucker lidt med min skulder. Jeg bøvler med placeringen og jeg tror jeg får den lagt direkte på en knogle i den ene skulder. Hm.Bænkpres ss incline:5x6x80kg+5x4x57,5kgDet var nemt - P60 hele vejen igennem (bortset fra når jeg lige blev fanget i en snak om kloge mennesker med Bodylab)DL 4s ecc:6x1305x6x145Det var hårdt, men nemt. Var ikke langt fra at spy et par gange, men på en eller anden mærkværdig vis føltes det stadig lettt. Dejligt. Enkelte sæt med under 90s pause. Nemt.Klokken var blevet mange - det tog lidt tid at få sat op til bænk mm - så jeg droppede støtteøvelserne og tog hjem til tøserne.Onsdag skal jeg besøge Eleiko i Sverige - det bliver lols.Afhængig af hvordan ugen spænder af kan det være at jeg smider en wellness-dag ind i weekenden hvor jeg får lavet mine støtteøvelser. Vi serKys-kys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 5, 2015 Author Report Share Posted February 5, 2015 I går var jeg et smut hos Eleiko i Halmstad. Jeg byggede med min ven Hawk og det gik langsomt. Puha det var hårdt. Squat 505:5x5x95kgÅhhh altså venner. Hårdt. Pausebænk 3s ecc:5-6x6x77,5kgDet var til gengæld rimelig nemt. DL 404:5x95kg5x112,5kg4x5x117,5kgDet var virkelig virkelig hårdt. Kom lidt ud at hænge på de senere sæt. Jeg er for slap i min ryg. CS rows, planker og curls. Burger i Halmstad. #renhygge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Husker tydeligt min shoppetur til Halmstad i fordumstid, ikke mindst de smukke unge kvinder i byen 😘.. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 Hvorfor lukker Garagen? Og hvad så nu? Bliver lab'en udviddet eller kommer der et andet center? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 6, 2015 Author Report Share Posted February 6, 2015 1. Noget med udlejer tror jeg.2. Hvad så nu hvad?3. Hvad betyder "udvidet?" lokalerne er de samme som altid.4. Nej.Jeg ved ikke det store om det og har ikke noget med dem at gøre mere. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 Hey FameLogselæsere.Jeg vil bare lige sige at hvis I synes at Fame er slap med de kg han løfter pt. Så er han faktisk slet ikke så slap fordi han laver det dersens 505 squat. Det er krafthelvede hårdt skulle jeg hilse og sige fra mine bener'.Hej hej.... Kauf and Fame Boy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 1. Noget med udlejer tror jeg.2. Hvad så nu hvad?3. Hvad betyder "udvidet?" lokalerne er de samme som altid.4. Nej.Jeg ved ikke det store om det og har ikke noget med dem at gøre mere. :)Jeg så nogle snakkede om Lab 3.0 - tænkte af det betød et nyt center eller større faciliteter i kødbyen.Men okay - tak for svaret :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 6, 2015 Author Report Share Posted February 6, 2015 Jeg så nogle snakkede om Lab 3.0 - tænkte af det betød et nyt center eller større faciliteter i kødbyen.Men okay - tak for svaret :) Nah3.0 er bare fordi noget af udstyret fra Valby er endt derinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 11, 2015 Author Report Share Posted February 11, 2015 Sidst jeg trænede så det nogenlunde således ud:505 Sq:5x85kg4x4x95kg3x95kgDen var ikke helt god i dag.Bænk:6x656x805x5x82,5kgSupersættet med:Incline bænk:4x50kg4x57,5kg5x4x62,5kgRack pull ss deficit DL:5x 6x145/4x122,5kgVar hårdt fra rack, men nemt fra def. #Omvendtland.GHR:4x8Lumberjacks ss side bends:4x10Droppede guns, triceps, skulder og YTW for at suse hjem og kramme med min elskede kone. Hun er ret sød. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 Ok venner. Det går faktisk ganske fint med at få tid til det hele. Jeg har søgt et job på indre Nørrebro - det gad jeg faktisk godt at få.Squat:3x5x120kgSkulle have været et sæt på 117,5 og to på 120, men jeg var lidt retard i momentet. Det. Går. Nok. (men shhhhh lige ikk'å? Vores hemmelighed).Bænkprez:Op til måske 5x5x95kgDer var også nogle 5ere på 80, 85 og 90. Jeg tror faktisk kun der var 7 sæt i alt.Bænkpras med 3s pause:4x6x80kgDL:4x5x157,5kgAlle hovedøvelser supersættet U/L.Pampz:Kabel row 4x10ssPlankessSideplankeLungesssPushupsssLateralsDerefter et dejligt bad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 VB med Jacob. Bagefter BioMio.Squat:5x145kgBænk:4x3x117,5kg - et par af sættene med pauseDL:2x190kg6x190kg3x190kg3x195kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts