Fame Boy Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Så kom dagen hvor jeg besluttede mig for at dobbeltlogge så jeg (forhåbentlig) kan få noget mere opmærksomhed.Jeg er ung og flot og træner normalt i The Gym.Dagens fornøjelser:Stronger Challenge i det nye Butchers Garage i dag med Kauf-bro og DBroM.Gå trods af lidt gokkerier og en Legende der missede et squat på 175kg og kun fik 190kg med i DL (da jeg fik det sidste underkendt fordi det var 1s for sent) lå vi på en fin 3. plads efter første workout. Da vi ikke rigtig følte vi havde ramt det vi skulle (bortset fra Kauf der havde trukket 260kg i trapbar DL @små 90kg), var det en lidt underlig fornemmelse.WOD 2 havde vi høje forventninger til, men vi kom desværre ikke så godt ud af den som håbet. Inden WOD 3 lå vi på en delt 5. plads. Min egen del af WOD2 brændte jeg fuldstændig af, men det kan ligesom være lidt ligemeget at vinde 5-10 sekunder på slæden, når vi var nødt til at skalere på prowleren for at nå under tidskravet. Dækflip var erstattet af baglæns dæktræk den ene vej og dækflip den anden vej.WOD3 startede jeg med DBs. Det gik udemærket afsted og på trods af et par småpauser synes jeg egentlig at jeg endte rimelig fornuftigt tidsmæssigt. Jeg fik gevaldige underguns af de dejlige vægte.Kauf brændte sig selv fuldstændig af på DT og gjorde det med stil og Dan ejede KB snatches fuldstændig. Jeg er ret sikker på at Dan var den deltager der afsluttede den del hurtigst.Vi blev dog overhalet indenom af nogen folk i pink med omkring 5 sekunder.Det betød også at vi samlet endte på en sjetteplads.Jeg er ikke udpræget tilfreds med min egen præstation, men er glad for og stolt af at have været med på Team LumberJacked. Vi kommer helt sikkert til at lave mere larm fremadrettet.Tak til hele det store hold fra Gym, der kom og heppede.Tak til alle de andre der var med til at gøre det til en fed dag - jeg har nok snakket med to milliarder nye mennesker i dag (og DaisyBroY for kagen - sorry jeg kun spiste så lidt, men jeg var blevet smittet med anoreksi af Bro-Dan). Edited May 16, 2012 by Fame Boy Baron Bandit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Endnu en bb.dk bruger med dobbelt log. Er du blevet for moden og fornuftig til bb.dk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Hehe først efter 7000+ indlæg laver jeg dobbeltpost Edited February 20, 2011 by christianspoer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Nice move Ivan Legend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Velkommen til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixen Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 BOOOM!Godt arbejde igår. Du var frygtindgydende med dit fuldskæg, og der blev talt i krogene blandt de tynde Crossere om hvem de der farlige styrkeløftere var... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 BOOOM!Godt arbejde igår. Du var frygtindgydende med dit fuldskæg, og der blev talt i krogene blandt de tynde Crossere om hvem de der farlige styrkeløftere var...Dixen: Håber ikke jeg blev omtalt i de negative vendinger!?!?! Ivan-Igor: Velkommen i de voksnes rækker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daisygirl Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Velkommen til stærke!! Det var så fedt at se jer give den hele armen i går .. I er virkelig et team med oooommmph! Jeg håber at se jer til mange flere team challenges i fremtiden.Tak til alle de andre der var med til at gøre det til en fed dag - jeg har nok snakket med to milliarder nye mennesker i dag (og DaisyBroY for kagen - sorry jeg kun spiste så lidt, men jeg var blevet smittet med anoreksi af Bro-Dan).Efter al den snak om hvor godt du ville klare dig til en spisekonkurrence var jeg da ret så skuffet over den præstation. Det kan selv jeg gøre bedre ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Endnu en bb.dk bruger med dobbelt log. Er du blevet for moden og fornuftig til bb.dk? De modne og fornuftige der smider skjorten i byen og kommer hjem med stempler overalt?Sandheden er at jeg vil have mere opmærksomhed.BOOOM!Godt arbejde igår. Du var frygtindgydende med dit fuldskæg, og der blev talt i krogene blandt de tynde Crossere om hvem de der farlige styrkeløftere var...Thanks, selvom der nu ikke var meget BANG i mig desværre. Charlotte havde hørt nogen som hun omtalte som "vestegnspiger" snakke om en af deltagerne de omtalte "Stone Cold" (jeg havde min Stone Cold Steve Austin shirt på til WOD1) - det er sgu lidt sjovt. Hvis ikke ørernehavde vægge ville jeg fortælle flere historier, men de kommer en anden dag.Team LJ fik helt sikkert lavet et splash.Daisy: Set i bakspejlet var jeg desværre lort i den første WOD. Jeg burde som minimum have lavet 30-40kg mere. Jeg var overmodig og gik for højt i både squat og bænk - dertil kom vores fejlloadede bar og mit fail i DL, hvilket resulterede i at jeg endte med kun 190kg der. Jeg skulle have lavet 170/130/220. Med andre ord leverede jeg desværre ikke varen på dagen, hverken under stangen eller i forhold til kagen.Jeg har heldigvis et par ting jeg kan tage med hjem i træningslokalet. Jeg håber bestemt ikke at jeg har diskvalificeret mig fra holdet, da det føles virkelig godt med de to LumberJacks. Jeg er ret sikker på at vi kommer til at have mange fantastiske træninger fremadrettet.Kort recap: jeg skal have forbedret min corestyrke og jeg skal vænne mig af med at lave alle mine tunge squats med bælte. I hvert fald hvis jeg skal være god i konkurrencer som denne. Nu har jeg jo også en sideløbende "karriere" som styrkeløfter jeg skal tænke på, så jeg må meditere lidt over hvordan jeg arbejder videre herfra. Først og fremmest har jeg planlagt mere front squat fremover, men jeg overvejer også at lave 2x Wendler topsæt fremadrettet - et uden bælte og kun de foreskrevne reps efterfulgt af et rigtigt topsæt. Jeg er dog ikke sikker på at det er en god idé. Måske ovenstående i omvendt rækkefølge. Hmmmmm. Edited February 20, 2011 by Ivan-Igor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Thanks, selvom der nu ikke var meget BANG i mig desværre. Charlotte havde hørt nogen som hun omtalte som "vestegnspiger" snakke om en af deltagerne de omtalte "Stone Cold" (jeg havde min Stone Cold Steve Austin shirt på til WOD1) - det er sgu lidt sjovt. Hvis ikke væggene havde ører ville jeg fortælle flere historier, men de kommer en anden dag.Team LJ fik helt sikkert lavet et splash.Ad 1: Funny cuz it's true.... Med lad os da høre, hvad Vestegnsdullerne syntes om Stone Cold?? Ad 2: Jeg er sikker på, at din attituide og Kauf's INSANE løft + efterfølgende dobbelt Strudal gik lige i trusserne på tøserne i crowden! Edit: Husk nu, at det er ørerne, der har vægge! Edited February 20, 2011 by DBM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Min attitude? Hvad mener du? Jeg hørte nogen grine lidt da jeg sagde til jer at jeg gerne lige ville have et opvarmningsløft på 190 i trapbar. Klamt at jeg måtte nøjes med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Edit: Husk nu, at det er ørerne, der har vægge!Naturligvis - jeg er en idiot. Retter straks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 De modne og fornuftige der smider skjorten i byen og kommer hjem med stempler overalt?Nu er du grov! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Nu er du grov!Nej jeg er fan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 Tilbage til bodybuilding, dog med en smule dæmper. Denne uge er foreskrevne reps only og så giver jeg los i den sidste uge.Morgenvægten var helt nede på 93,3 i dag. Det eneste jeg nåede at få før træning var en hurtig shake - 400kcal. Så er det klart at jeg er så tynd.Press:10xbar5x40kg5x55kg5x65kg5x75kgDet gik stille og roligt.1A: Chest supported rows: 3x10x28,5kg1B: Ring dips: 3x10xBW2A: Pullups: 10x6xBW2B: HC->PP: 10x8x40kgGHR: 3x10xBWStille og rolig omgang, men også første træning efter Stronger. Det skal nok blive helt fint med mig en eller anden dag.Jeg tænker på at lege lidt med lidt højere volume på mine støtteøvelser. I hvert fald nogen af dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixen Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Er du altid så glad når du dødløfter? Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen.j Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Flot fyr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 23, 2011 Author Report Share Posted February 23, 2011 Sødeste Dixie - jeg troede du vidste at man skal smile til tøserne. :)Masser af fin træning i dag. Ikke dårligt.Træning 1:DL:5x60kg5x100kg5x135kg5x155kg5x175kg1A: Front squat:7x10x60kg10x70kg10x90kg7x90kg1B: Reverse hyperextension:10x10x50kg2A: GHR: 3x8xBW2B: Pullups: 3x6xBWNeckwork: 2x25x10kg alle fire retninger.Træning 2:Speed/agility i Garagen.Havde ikke rigtig nogen idé om hvad der skulle ske her, men tænkte at det kunne da være sjovt at prøve.Timen bestod af en del koordinationsøvelser og andre løbedrills. I dag var der primært fokus på starter og dermed acceleration, men det kommer til at ændre sig.Der kommer desuden til at være noget med slæde/prowler på et tidspunkt.Kyle, der står for det, virker ret kompetent, så jeg tror det kommer til at blive godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 25, 2011 Author Report Share Posted February 25, 2011 Fuldt hus i Gym i dag. Mange flotte ansigter.Bænk:5xbar5x50kg5x77,5kg5x90kg5x100kg1A: Pullups: 3x61B: HSPU: 3x62A: DB BP: 9x10x31kg - forskellige inclines.2C: DB rows: 10x56kg, 3x8x56kg, 20x56kg (straps), 4x6x56kg, 35x36kgDet var også en slags volume.Jeg fik ikke lavet GHR i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixen Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 BUM! Hvad sker der for at flotte dig toner frem på skærmen på www.Crossfitfootball.com??? InterwebZ Celebrity! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 25, 2011 Author Report Share Posted February 25, 2011 BUM! Hvad sker der for at flotte dig toner frem på skærmen på www.Crossfitfootball.com??? InterwebZ Celebrity!LOL!Jeg må straks kigge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Beskidte rows! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Till Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Ganske brutale løft, dér. Og sad og gloede på billederne fra Stronger Challenge på FB og frydede mig over at der kom nogen mere '300' ind over de der pindarmene crossfuckers. Fandme i orden. Knæk og bræk med løftekarrienen, og vi må lige hilse når jeg får nosset mig forbi Gym (eller Butchers, gud forbyde det...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baron Bandit Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Du er sq blevet et CF ikon My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NORAH Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Du er sq blevet et CF ikon My linkDU kommer til at stå i så OND gæld til undertegnet! Hilsen Stalker numero uno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts