jsc Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Laura = kvinden, der gav dig syfilis, der lagde dig brak (alternativt din datter, der har vendt dit liv på hovedet?). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 Den kan vi jo så tænke over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Beklager. Dårlige jokes bliver sjælden bedre af at blive udpenslede.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 When you're in a hole...... Stop digging. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 http://youtu.be/BS9wlUM2OT0Tænkte på, giver det mening at holde pausen når armene er udstrakte?Var det ikke bedre at lade stangen hvile på kraven/brystet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 Tænkte på, giver det mening at holde pausen når armene er udstrakte?Var det ikke bedre at lade stangen hvile på kraven/brystet?Hvor fortrækker du at holde pause i bænkpres, på brystet eller i strakte arme? Thorhauge and Fame Boy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 Hvor fortrækker du at holde pause i bænkpres, på brystet eller i strakte arme?Liggende på siden, i fosterstilling, men stangen i gaflerne Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 4, 2014 Author Report Share Posted December 4, 2014 Salt sagde det ret præcist. Man tror det er nemmest med stangen nede fordi selve pausen bliver nemmere, men det koster at få gang i bevægelsen igen. BLACKICE and Paideia 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Salt sagde det ret præcist. Man tror det er nemmest med stangen nede fordi selve pausen bliver nemmere, men det koster at få gang i bevægelsen igen.Ahh! Ja, for jeg nyder faktisk den pause i bunden rimelig meget haha. Ih, så må jeg stoppe med det. 1234567890 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 7, 2014 Author Report Share Posted December 7, 2014 Basket med #TeamFame og MOL crew. Det mindede faktisk om rigtig basket for en gangs skyld. Ikke dårligt.Famzeven lavede 3 point i en sikker sejr. Thorhauge, stinger and TheDagsform 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 14, 2014 Author Report Share Posted December 14, 2014 Ekstrem helkropsfitness efter børnefødselsdag hos Sally.Mit barn er en hund efter spegepølz. Gad vide om hun også er vild med flormelis? #AMTC #LeangainsSquat: 6x5x110kgBænk: 6x5x100kgCS row: 6x5x70kgTrisæt, 60s pause mellem runder.RDL: 6x5x100kgBTN pres: 6x5x50kgChins: 6x5xBWTrisæt, 60s pause mellem runderDips: 3x10Curls: 3x10x20kgLunges around the clock: 2 stk pr position pr ben (5 positioner)Trisæt, 60s pause mellem runder.Holy Jesuide moder. Jeg var ristet og er det stadig.Mine lår truer med #EXTREME #DOMS i morgen.Hele cirkusset tog omkring 50 minutter ex opvarmning.Søde Makker var i huset og han hærgede også sig selv. Vi snakkede næsten ikke - det var rigtig hyggeligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Jeg er imponeret over, at du rent faktisk var i stand til at skrive din træning ind i går, oven på den omgang. Føj det ser gustent ud 😛 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 15, 2014 Author Report Share Posted December 15, 2014 Min kone skrev at maden stod klar derhjemme, men jeg kunne slet ikke overskue det. Da jeg kom hjem var der selvsagt mad, men igen var det ikke lige det jeg drømte om.Da jeg var færdig med at spise, spurgte hun om jeg var blevet mæt, og jeg kunne fortælle hende at jeg på intet tidspunkt havde haft lyst til mad, og at jeg egentlig bare havde havde lidt kvalme.Men jeg spiste selvfølgelig op. #dedication. jsc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Det er sku HalsHauge approved Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Du er begyndt at deloade kan jeg se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Hvad laver du egentlig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 23, 2014 Author Report Share Posted December 23, 2014 I dag havde jeg min onkel fra USA på besøg. Han managede min intensity og volume så den var lige i øjet. Bænkpres med slanger: omkring 15 sæt bl.a. en række singles på 140, nogle doubles på130 og et par sæt på omkring 10 @115. Derefter guns. I morgen står den på SSB. Ratz tribute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 24, 2014 Author Report Share Posted December 24, 2014 Som sagt så gjort; død ved safetybar. 3 singles med 138+2x12kg KBs hængende i elastikker. Den var ok levende. 10x138 - nemt og lettttt. Eller noget. GHR og BSS og snak som support. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 31, 2014 Author Report Share Posted December 31, 2014 Nytår <3Squat:20x122,5Benpres:3 sætKrampe:En masse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 4, 2015 Author Report Share Posted January 4, 2015 I dag var første træning i en ny cyklus. Som modtræk til Storms oprustning har jeg set mig nødsaget til at hyre en træner. Jeg er sikker på at jeg bliver glad for det. Pga manglende logistisk forventningsafstemning med G var jeg dog nødt til at skære lidt fra. Vi hørte dog Biggie i bilen. Jeg lavede 8ere i det hele og det bliver man forpustet af. Fyda. Inden træning sad jeg på cafe med hue på og drak kaffe og arbejde freelance på min MacBook. #hipt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 20x122,5... det er god cardio, min herre :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 5, 2015 Author Report Share Posted January 5, 2015 Ja sgu. Det var heller ikke rart.Om et par år gør jeg det igen med 125. :D Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 I dag var mine hovedøvelser squat med 505 tempo, DL fra deficit med bredt greb og bænk med smal fatning. Det var hårdt i rygstykkerne og sjælen med det langsomme squat, men resten gik fint. Højere deficit næste uge. #HejHejPik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 I morges var jeg oppe kl 04.45 så jeg kunne komme til træning.Der var alle mulige sindssyge ting på programmet i dag, men jeg vil kun nævne højdepunkter: - Mange sæt DL af 6 reps med 4s ecc. Fy for den lede. - Måske 4 sæt planke på over 10 sekunder. Over 30s hvis man regner sideplankerne med. #elite #kedeligt - Jeg er blevet inviteret til Eleiko på rundvisning og muskeltræning. Ikke så dårligt. - High bar squat. Med pause endda. Det gjorde lidt ondt lige der hvor den ligger, men var fint nemt. #storeben - Jeg har en træner - I eftermiddag tager jeg til Lalandia. - Morgenens træning bestod alt i alt af 51 sæt. Dem kom jeg igennem på lige over 90 minutter. #svedJeg overvejer at lave comeback på min blog med videoer, men kan ikke finde ud af om der er nogen der gider se det. Tanker?PS: der er en præmie til den første der gætter hvem der laver min træning. Weee. Dem der ved det må selvfølgelig gerne lukke røven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Asbjørn Riis?Tro på dig selv, spis sundt, YEAH! Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts