salt Posted November 16, 2015 Author Report Share Posted November 16, 2015 Bodybuilding:En god gang bodybuilding i dag. Flere Bros var tilstede i det inferno vi kalder for Fitnessdk - LaMotta, The Juice, Brormand, Jeppe og Klee.Vægten er ved at være på plads igen, efter et lille dyk, grundet sygdom for noget tid siden.Squat:5 x 5 @ 140 kg - jeg trænger til et nyt bælte.Bænkpres:5 @ 120 kg5 @ 120 kg8 @ 120 kg8 @ 100 kg10 @ 100 kgPlatz hack squats supersættet med db rdls.Seated db presses:8 @ 28 kg7 @ 32 kg7 @ 32 kgLateral raises:3 x 8 @ 16 kgRDL:8 @ 60 kg6 @ 90 kg6 @ 90 kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 19, 2015 Author Report Share Posted November 19, 2015 Bodybuilding:Mængden af mennesker var ikke særligt slem i dag. Eneste kendte ansigter var The Juice, Andreas O og dennes kæreste. Klee løb vi ind på vej ud af døren. Jeg har bestilt et nyt bælte. Nu må vi se hvor mange tusinde år der går før at jeg modtager det.Squat:Opvarmning op til 140 kg5 @ 145 kg5 @ 145 kg5 @ 145 kg5 @ 145 kgBænkpres:6 @ 105 kg6 @ 105 kg6 @ 105 kg6 @ 105 kg6 @ 105 kgPlatz hack squats:3 x 10 @ 50 kgHælene samlet, op på tæer i bunden og non-lockout i toppen.Supersættet medRomanian DB dødløft:3 x 7 @ 40 kgBHN presses supersættet med KB laterals.Det gjorde sådan virkeligt ondt i mine skuldre.Alm. RDL til at slutte af på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 24, 2015 Author Report Share Posted November 24, 2015 Bodybuilding:Fitnessdk kørte sådan et fint koncept der hed Kick Ass Monday. Dvs. at man havde afspærret hele crossområdet lige midt i myldretiden. Så alle andre end crossholdet var forvist fra området. Crossområdet er normalt fyldt til randen, på det tidspunkt, med folk der rent faktisk træner. Så jeg stod og måtte dødløfte midt på turfbanen, der normalt bliver brugt til prowlergøgl. Tænk hvis man afspærrede hele håndvægtsområdet på samme måd...I dag var der ingen idiotiske tiltag, så det var jo fint nok.Squat:Opvarmning op til 140 kg5 @ 150 kg5 @ 150 kg5 @ 150 kg5 @ 150 kgGod serie af dybe knæbøj uden knækogere.Bænkpres:5 @ 130 kg5 @ 130 kg8 @ 100 kg12 @ 100 kgPlatz hack squat:3 x 8 @ 60 kgNon lockoutSupersættet med:Romanian DB DL:3 x 6 @ 44 kgBHN press ss Laterals:3 x 8 @ 50 kg + 3 x 6 @ 8 kgRDL:3 x 6 @ 70 kgVist og lidt calf raises. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 27, 2015 Author Report Share Posted November 27, 2015 Bodybuilding:Fredagsløftning. Squatten går ganske fint for tiden ^^Squat:Opvarmning op til 140 kg5 @ 155 kg5 @ 155 kg5 @ 155 kg5 @ 155 kgUden knækogere.Bænkpres:3 x 3 @ 115 kg6 @ 100 kgDrænet for energi efter squatten.Resten var det sædvanlige hacksquat, diverse romanians og skulderpres øvelser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 30, 2015 Author Report Share Posted November 30, 2015 Bodybuilding:Lidt medium squat på en søndag. Det er rart at træne når centeret er tomt og der er et par venner tilstede. Jess roste min squat pga. dets flothed. Og han har ret, jeg squatter flot. Jeg vil snart squatte endnu flottere når mit håndsyede bælte ankommer.Ellers havde jeg en god kvalme efter bænkpressen #hardcore #sacrificeSquat:5 x 3 @ 130 kgDejligt kontrolleret på alle reps.Bænkpres:5 @ 120 kg5 @ 130 kg10 @ 110 kg12 @ 100 kgHack squat:3 x 10 @ 50 kgsupersættet med:R DB DL:3 x 8 @ 40 kgBHN presses ss. Laterals:3 x 8 @ 40 kg + 3 x 6 @ 8 kgRDL:6 @ 70 kg2 x 6 @ 90 kgMassere af stræk i baglåret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Hegner Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Saltebobby! Hvem fanden får kvalme af bænkpres? Cardio much? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 30, 2015 Author Report Share Posted November 30, 2015 Saltebobby! Hvem fanden får kvalme af bænkpres? Cardio much?Nej nej. Det var efter bænkpressen, ikke af bænkpressen. Hacksquats supersættet med rdls giver ofte lidt kvalme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Hegner Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Nej nej. Det var efter bænkpressen, ikke af bænkpressen. Hacksquats supersættet med rdls giver ofte lidt kvalme.Nu giver det alt sammen mening igen og jeg er glad på dine vegne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 Bodybuilding:Mange søde numser i dag. Det plejer der ikke at være. I hvert fald ikke så mange.Squat:Opvarmning op til 160 kg5 @ 170 kg PR3 @ 170 kg5 @ 140 kg5 @ 140 kg5 @ 140 kgBænkpres:Op til 110 kg8 @ 120 kg8 @ 120 kg8 @ 120 kgHack squat supersættet med Romanian DB DL.BHN presses supersættet med lateralsRDLs til at slutte af på. Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Hegner Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 What up on those squats man. Desuden kan man aldrig få for mange numsepiger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 What up on those squats man. Desuden kan man aldrig få for mange numsepiger.Man tør ikke stoppe når Gulkasket spotter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 Bodybuilding:En omgang saltebobprotokol. Det er protokollen hvor squatten dikterer hvad der skal køres i bænken.Squat:6 @ 130 kg6 @ 130 kg6 @ 130 kg6 @ 130 kgBænkpres:5 @ 130 kg5 @ 130 kg7 @ 130 kg10 @ 100 kg6 @ 100 kgHack squat supersættet med Romanian db dlSeated db presses:6 @ 30 kg6 @ 34 kg6 @ 34 kgLateral raises:3 x 8 @ 16 kgRDL's til sidst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted December 16, 2015 Report Share Posted December 16, 2015 Det var heldigt for dine patter at dine ben ikke valgte at reppe med 170kg idag :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 Det var heldigt for dine patter at dine ben ikke valgte at reppe med 170kg idag :-DSå var vi nok ude i en omgang høj klods Onkel Troels 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 23, 2015 Author Report Share Posted December 23, 2015 Bodybuilding:Jeg lavede noget til mine muskler i går. Squatten kørte underligt i dag.Squat:4 x 6 @ 140 kgIncline db presses:8 @ 46 kg8 @ 46 kg10 @ 46 kgHack squats ss. db rdl'sMachine delt presses ss. lateral raisesRDL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 1, 2016 Author Report Share Posted January 1, 2016 (edited) Årets første træning blev udført tidligere. Min kvadratus fucker med mig og vil gerne overtage en stor del af det stabiliserende arbejde fra glutes og erector, så det skal der lige styr på før der løftes tungt. Edited January 1, 2016 by salt Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Bodybuilding: Træning i Vesterbronx Gym med Manse, Vitus, BigBoi og MakkerMark. Jeg vidste ikke det kunne være så koldt i Danmark, som det var i dag. Vesterbronx har fået sig 3 SL Eleikostænger, hvilket gør en kæmpe forskel. Rigtig fin træning i dag, især taget i betragtning at det foregik kl. 10.Jeg kan i øvrigt at afsløre at man bliver slap i GHR af ikke at køre GHR. Squat: 4 x 4 @ 140 kg6 @ 100 kg Bænkpres: Op til 130 kg3 @ 140 kg3 @ 120 kg3 @ 120 kg8 @ 100 kg GHRLeg pressesSeated db pressesLateral raisesLiggende leg curls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 5, 2016 Author Report Share Posted January 5, 2016 Bodybuilding: Nogle gang ser man ting, der næsten får ens hjerne til at kortslutte. For første gang i min mangeårige træningskarriere har jeg set en øvelse som jeg bedst vil beskrive som frontmornings. Altså et frontsquat der er så horribel at det bliver til en regulær goodmorning. Anyways, jeg har set personen udføre øvelsen flere gange og det er altså sådan han frontsquatter... Ellers blev det til en omgang i fitnessdk, hvilket ikke var helt planlagt. Jeg ville have trænet i LIVK, men mit bælte blev ikke leveret i dag, så jeg tog hjem for at hente mit gamle bælte og trænede derfor i et fuldstændigt proppet fitnessdk. Squat: Op til 160 kg 4 x 2 @ 170 kg 3 @ 140 kg Bænkpres: 3 @ 120 kg 3 @ 130 kg 5 @ 130 kg 2 x 8 @ 100 kg Herefter blev det lidt kaotisk med for mange mennesker og optagede maskiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 7 minutter siden, salt skrev: Bodybuilding: Nogle gang ser man ting, der næsten får ens hjerne til at kortslutte. For første gang i min mangeårige træningskarriere har jeg set en øvelse som jeg bedst vil beskrive som frontmornings. Altså et frontsquat der er så horribel at det bliver til en regulær goodmorning. Anyways, jeg har set personen udføre øvelsen flere gange og det er altså sådan han frontsquatter... Undskyld, men jeg gør virkeligt mit bedste. Nu var jeg lige så glad :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 5, 2016 Author Report Share Posted January 5, 2016 1 minut siden, Onkel Troels skrev: Undskyld, men jeg gør virkeligt mit bedste. Nu var jeg lige så glad :-( Jeg vidste ikke at kranen™ også blev aktiveret i frontraketter på helt op til 80 kg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 (edited) 5 minutter siden, salt skrev: Jeg vidste ikke at kranen™ også blev aktiveret i frontraketter på helt op til 80 kg? Kranen kan bruges til alt fra curls til front Squat :-D Ej, tror faktisk mine front squats på 110kg var rimeligt pæne og kunne mærkes mere i ben en Erector :-D ps. Beskidte back squats.. Edited January 5, 2016 by Onkel Troels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bahrs Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Sådan nogle fine back squats må have fået nogle hoveder til at vende sig i sådan et januar New Year Resolution fitnessDK center :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 6, 2016 Author Report Share Posted January 6, 2016 11 timer siden, Martin Bahrs skrev: Sådan nogle fine back squats må have fået nogle hoveder til at vende sig i sådan et januar New Year Resolution fitnessDK center :) Jeg tror at rigtigt mange undrede sig over at man kunne bænkpresse, uden en bænk, med benene og med stangen på nakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bahrs Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 1 time siden, salt skrev: Jeg tror at rigtigt mange undrede sig over at man kunne bænkpresse, uden en bænk, med benene og med stangen på nakken. Haha lol :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 9, 2016 Author Report Share Posted January 9, 2016 Bodybuilding: Store ben og store pecs. En dejlig lang træning i dag, med massere opvarmningsmobilitet + ævl og kævl. The Juice aka. Karl Æg joinede lige som jeg var færdig med at varme op. Så vi hyggede i et ikke overfyldt center. Jeg fik endelig modtaget mit nye lækre bælte. For satan det er i god kvalitet. Det mangler ikke meget for at være helt indkørt. Et par træninger til, så sidder det lige i skabet. Squat: opvarmning til 160 kg 4 x 2 @ 170 kg 6 @ 140 kg Bænkpres: 4 x 6 @ 130 kg Hacksquat (non lockout) supersættet med DB RDL's Seated DB presses supersættet med seated laterals BB RDL's til at slutte af på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts