salt Posted June 17, 2015 Author Report Share Posted June 17, 2015 Jeg lavede noget squat i dag. Og noget til pecs. Her er en lille video af squat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Hvordan går det med Nova-prinsessen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 21, 2015 Author Report Share Posted June 21, 2015 Hvordan går det med Nova-prinsessen? Hun er en håndfuld. #PP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 (edited) Bodybuilding:Første rigtige druktur i et halvt år og jeg har været fuldstændigt ødelagt lørdag og søndag. Sådan helt jævnet med jorden og der var faktisk heller ikke den store energi og lyst til at træne i dag. Jeg havde ikke engang taget træningstøj med på arbejde, men så skrev Manse_O at vi alligevel skulle træne og spise på Kösk. Så jeg måtte lige et smut hjem og hente træningstøj. Det var sgu et godt valg lige at få trænet det sidste alkohol ud af kroppen. Jeg vågnede også op med forholdsvis store smerter i lænden/glutes, så det var sgu lækkert en lidt god opvarmning fik bugt på det og at der derfor kunne squattes.Og hvad er en mandagstræning uden en PR?Squat:3 @ 100 kg3 @ 120 kg3 @ 120 kg3 @ 120 kg8 @ 100 kgIngen grund til at udfordre skæbnen.Bænkpres:3 @ 100 kg1 @ 120 kg12 @ 120 kg PR10 @ 120 kgFint fint fint. Godt med overskud og ca. 2 reps ekstra i tanken på 12eren.Herfra gik det stærkt.Hacksquat supersættet med GHR.Behind the neck presses supersættet med lateral raises.afsluttet med leg curls.Dagens nummer: Edited June 22, 2015 by salt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clenharder Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Hvad er din holdning til mind-muscle connection og creatine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 Hvad er din holdning til mind-muscle connection og creatine?Som en bodybuildingsbozosnakeoilsalesmen ting er det fjollet. Som i at løfte med musklerne er det meget vigtigt, især i en træningsindlæringsperiode. Alt for mange løfter for tungt og har aldrig lært at løfte med musklerne. BB-løfteteknik =/= SL-løfteteknik. Udover det så vil jeg gerne notere at folk er forskellige og det individuelt hvilke muskelgrupper der behov for at få en mind to muscle tilgang. For at tage udgangepunkt i mig selv, så kan jeg bare hælde kg i alle bryst-presseøvelser og alle former for triceps-øvelser. Det er fuldstændigt lige meget, jeg får kontakt til bryst og triceps. Mine biceps og min ryg skal derimod have en kærlig omgang af lette kg og tempomanipulation, for at reagere. Går der ego og kg-jagt i bryst/ryg øvelser, så overtager andre muskelgrupper.Creatine - not even once. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clenharder Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Troede du var all-out på heavy ass weight, og tog minimum 7g creatine om dagen. Jeg er skuffet. Jeg er faktisk en del skuffet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCzech Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 (edited) Sidst jeg oplevede en mind-muscle connection var i efteråret 2007. Edited June 23, 2015 by TheCzech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 (edited) Jeg havde god kontakt til lats her for 10 minutter siden. Ofte sidder jeg bare i toget og visualiserer kontakt til mine muskler. Det er mindgames 24/7 og det handler om at krop og psyke skal være synkroniseret. Dette opnås bedst ved at praktisere askese. Edited June 23, 2015 by salt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clenharder Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Jeg har en tese om, at mind-muscle connection hænger sammen med ens respektive intelligens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clenharder Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 .... Og det er lang tid siden, jeg havde en mind-muscle connection. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 Jeg har en tese om, at mind-muscle connection hænger sammen med ens respektive intelligens.Som bodybuilder er der 3 muligheder: Den Dumme, som Ronnie Coleman/Branch der bare smeder igennem uanset hvad og har kørt det samme program i 20 år. Den intelligente, som Ben Pakulski MI40 - yeah science bodybuilding and nutrition #laynenortonapproved. Den filisofiske som Kai Green, der i virkeligheden ikke aner om han er til træning eller om han laver mad i sit køkken.I dag trænede jeg mine muskler. Jeg havde lige sat mig op til at lave et flot topsæt der skulle filmes. Jeg afleverer derfor min mobil til en af de andre thegym rotter, hvor jeg spørger om han ved hvordan det fungerer osv. Da jeg så er færdig med sættet står han med mobilen vertikalt og siger "hov jeg kom vist til at trykke på noget forkert"... Jebus.Vi kan lige begynde med det halve sæt jeg fik optaget. Herefter måtte jeg lave et sæt til dog kun med 150 kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 24, 2015 Author Report Share Posted June 24, 2015 Hvordan går det med Nova-prinsessen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Bodybuilding:Fin træning i dag. Jeg fik endda filmet topsættet af db presses.Squat:8 @ 120 kg7 @ 120 kg7 @ 120 kg7 @ 120 kg8 @ 100 kgInc. db presses:6 @ 56 kg5 @ 51 kg6 @ 41 kg6 @ 41 kgHacksquat supersættet med GHRBHN presses supersættet med lateral raisesLeg curls.Film af DB presses feat. Linneas glutes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Det er lykken som hund - flere af den slags videoer! Skal du ikke på Roskilde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 27, 2015 Author Report Share Posted June 27, 2015 Det er lykken som hund - flere af den slags videoer! Skal du ikke på Roskilde?Nej, solgte min billet i går. Lysten var der ikke rigtigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Nej, solgte min billet i går. Lysten var der ikke rigtigt.Nå, det lyder da ærgerligt, men sådan kan det jo gå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted June 30, 2015 Author Report Share Posted June 30, 2015 Bodybuilding:Feriebodybuilding i det gode vejr. Tunge ting blev løftet.Bænkpres:5 @ 140 kg8 @ 120 kg6 @ 120 kg10 @ 100 kgSquat:3 @ 100 kg3 @ 120 kg3 @ 130 kg3 @ 140 kg3 @ 140 kg3 @ 140 kg6 @ 100 kgHacksquat supersættet med GHR.Behind the neck presses supersættet med lateral raises.Leg curls supersættet med calf raises.Pushups til sidst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted July 10, 2015 Author Report Share Posted July 10, 2015 Bodybuilding:Jeg kan rigtigt godt lide at bodybuilde om fredagen. I dag var ingen undtagelse. Der var ret sommerferietomt, hvilket også er helt fint for så er der lidt mere træningsfokus.Anne og Bertel har solgt The Gym. Det betyder at The Gym lukker i August måned og åbner op igen i September. Umiddelbart forsætter centeret i samme ånd og med samme medlemmer. Den nye ejer vil bare gerne starte på en frisk og shine centeret op og lave et par nye tiltag. Jeg ser frem til hvad der kommer til at ske. Det skulle efter sigende betyde 2 VL-plateauer og en turfbane. Mere ved jeg ikke endnu.Squat:3 @ 120 kg1 @ 140 kg3 x 3 @ 150 kg3 @ 140 kg5 @ 120 kg8 @ 100 kgInc. db presses:opvarmning op til 51 kg7 @ 56 kg PR3 x 8 @ 41 kgHacksquat supersættet med GHRBHN presses supersættet med lateral raisesLeg curls supersættet calf raises.Lidt video: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 Bodybuilding:Regnvejrstræning kun iført boksershorts. Når man glemmer sine tights, så må man træne i boxershorts. Det var vist ca. tredie sidste træning i The Gym. Nu vil jeg drukne mine sorger i prots og aspartame.Træningsvægten ligger nogenlunde stabilt på 99-100 kg (inkl. Adipowers, shorts og tshirt).Squat:Opvarmning op til 130 kg5 @ 140 kg3 @ 150 kg5 @ 120 kg5 @ 120 kg5 @ 100 kgBænkpres:Opvarmning op til 120 kg5 @ 130 kg5 @ 130 kg16 @ 100 kgHacksquat supersættet med GHRSeated db presses supersættet med lateral raisesLeg curls supersættet med calf raises. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 #PP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 7, 2015 Author Report Share Posted August 7, 2015 Bodybuilding:En god omgang BB i i FitnessDK. Jeg er dog lidt irriteret over at håndvægtene kun går til 46 kg. Jeg havde førhen et mål om at lave worksets med 61erne. Det er jo så ikke muligt pt. Der er som sådan 3 irritationsmomenter (rent udstyrsmæssigt) ved at træne i FitnessDK - Bænkpresmulighederne er elendige, baglårsmaskinerne er ubrugelige og håndvægtene er ikke tunge nok.Squat:6 x 6 @ 120 kgLow incline db presses:12 @ 46 kg3 x 6 @ 46 kghack squat supersættet med DB RDLBHN pressess supersættet med lateral raisesRDL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 20, 2015 Author Report Share Posted August 20, 2015 Bodybuilding:Det er ikke lutter lagkage at træne i et center, hvor basismulighederne ikke er i orden. Jeg mangler virkeligt et ordenligt bænkpresstativ. Noget må der gøres. Hvad det ved jeg ikke helt endnu.Squat:Opvarmning op til 140 kg2 @ 160 kg2 @ 160 kg3 @ 140 kg3 @ 140 kg3 @ 140 kg6 @ 100 kgBænkpres:6 @ 120 kg6 @ 120 kg6 @ 120 kg10 @ 100 kgForfærdeligt.Hacksquat supersættet med RDLs med DBs.BHN presses supersættet med lateral raises.Og en gang RDLs med bb til at slutte af på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 Hvis udstyret ikke er godt skal du bare tænke at du bliver pisse funktionel af det. Når jorden går under kan man ikke regne med at få en helt lige vægtstang eller perfekt afstemt bænk. You adapt or die...Yeeaahh. Krråååssfit...Dine muskler bliver desuden så forvirret at de helt sikkert vokser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 20, 2015 Author Report Share Posted August 20, 2015 Jeg holder mig mere til reglen, om at man aldrig må gå ned på udstyret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts