Arne Posted July 2, 2009 Author Report Share Posted July 2, 2009 Jeg ved ikke hvor god denne rute er, men skal prøvekøre den på søndag tror jeg.Længe siden jeg har været der... er der Lyskryds nogle steder? (hvor man ikke bare kan smutte til højre :4whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Det mener jeg nemlig ikke der er, men som sagt smutter jeg lige ud på den her på søndag så jeg kan finde ud af det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Maxie og jeg er med på den værste - eller bedste (aka Tyren eller Kermits tur) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Mit ruteforslag kan sagtens lade sig gøre, dog er der en udfordring med "dårlig" cykelsti, men det er jo en del af gamet.Jeg kan ikke onsdag, og da jeg var ude i dag gjorde mit venstre knæ vrøvl, så tag i bare Tyren i denne omgang, og så kan vi altid tage Sandbjergruten en anden dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 God bedring med knæet.Du var trods alt mere fornuftig end Frank (som ville gennemføre træningen med et styr der var blødt som lakrids) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted July 9, 2009 Author Report Share Posted July 9, 2009 Hvad siger I piger og drenge - Mosehuset 17.15 onsdag den 15? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannas Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Ja :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 Ok det var mig og Nanna - og vel også Christina og Jesper? MELD TILBAGE - tak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Christina og Jesper melder sig cykel-klar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagmanden Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Jeg er måske også klar. Maj afhænger af, hvornår hun har fri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Bare et lille indspark.Der er lang tid til. Det er så langt fra dogme-konceptet man kan komme men måske det alligevel kunne være interessant for nogle:Motionsrace i Tikøb 22/8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandelay Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Ok det var mig og Nanna - og vel også Christina og Jesper? MELD TILBAGE - tak!JEG VIL GERNE MED.... og tager Thomas med. Vi ses ved Mosehuset kl. 17.15 :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Vejret tegner ikke for heldigt - regn trækker ind over hele sjælland fra 17-18 tiden. http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrkort.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandelay Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Der skal da mer en sådan en sjat vand til at holde os væk, ska der ikk???? Men okay - jeg kigger ind på siden her i løbet af dagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Der skal da mer en sådan en sjat vand til at holde os væk, ska der ikk???? Men okay - jeg kigger ind på siden her i løbet af dagen...Svært at sige. På radar-kortet ser det "problematisk" ud, men på byvejret for Farum er der kun angivet ganske lidt drypperi ved 17-19 tiden, så hvis det bare er det kunne man nok lige overleve.At cykle når det rigtig regner, det fik jeg demonstreret så sent som i weekenden, at jeg bestemt godt kan undvære. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagmanden Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Maj og jeg giver det forsøget i dag. Bliver det skod - så vender vi om :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Maj og jeg giver det forsøget i dag. Bliver det skod - så vender vi om :)Ditto for team CandyPower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Og det blev slet ikke regn - til gengæld blev vi rekord mange: 13 stykker! Fedt at se så mange :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannas Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Tak for turen Det var en rigtig god oplevelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DitteC Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Hej alleTak for turen i går, det var sjovt. Henrik, Rikke og jeg vil gerne med en anden gang. Ditte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandelay Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Siger også tak for sidst. Det var sørme hyggeligt! Og bedre dansk sommervejr fås da ikke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Det er ikk´ meget der sker i år, va? Her er ellers kommet et par nye cykelfolk som giver den god gas og det var da lidt oplagt at få sat et fjæs, eller måske rettere: cykel , på hinanden.Sommeren er snart slut, så skal vi nå et eller andet er det ved at være nu. Ellers vil jeg forslå at tråden bliver unpinned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Kunne være vi skulle overveje at starte op igen i år, såfremt der stadig er nogen der har lyst til at mødes og køre lidt "for sjov ræs"??Det er stadig tidligt på sæsonen, men hvis vejret nu arter sig i påsken, kunne det da være sjovt at lave noget der. Så jeg tillader mig at tage det første spadestik. Dato kan vi finde ud af, men måske d. 20/4 hvis vejret er til det. To omgange på ruten oppe ved Stumpedyssevej. Man starter på Sandholmgårdsvej lige omkring Blovstrød Allé. Så kører man til højre af Kongevejen, og ind af Stumpedyssevej, indtil man for enden drejer til højre af Sandholmgårdsvej.Er i friske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted April 4, 2011 Author Report Share Posted April 4, 2011 Frisk på den 20! Onsdag er den dag i ugen jeg kan den slags :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Flere der melder sig, ellers kan det ligesom være det samme? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts