Lagoon Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Ville starte en tråd hvor folk kan poste nogen BB billeder, til inspiration eller samlingen...Men Anyone du kan beholde alle dine "nude hunks with no bodyhair" billeder for dig selv!!! :DMilos SarcevJean Pierre Fux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted July 28, 2002 Author Report Share Posted July 28, 2002 Paul "Quadzilla" DeMayoThe One And Only Jay Cutler Jeg ville selvfølgelig have postet nogen flere af den største, bedste og mest overlegne af dem alle, Jay Cutler, men min tålmodighed umuliggører dette... ;)Men jeg er sikker på at i også har nogen fede pics, så del dem da med os... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FittSmoker Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 ingen pics, men synes den der "fitnessstil" der præger det idag, er ti gange flottere rent symmetrisk.Den størrelse de har, er ikke det jeg ende ud med ihvertfald :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wannabe Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Ronnie Coleman, Ernie Taylor, Nasser El Sonbaty og Shawn Ray er da også helt OK store :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Men Anyone du kan beholde alle dine "nude hunks with no bodyhair" billeder for dig selv!!! :D Hmmm… Dem jeg plejer at poste har da en del mer' tøj på en dem her… ;) Men jeg vil følge opfordringen og poste INGEN billeder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Tommi Thorvildsen fra NorgeKan ikke stå for hans juletræ :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krea Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Her er en krudtgris mere til samlingen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Jeg synes de er overdrevet grimme når de er smurt ind i olie osv. Meget federe med billeder unden for podiet.Er det ikke forbavsende så små deres G piverter er. Der kan da ikke være meget så sådan en bette pose. Puha jeg får helt kvalme og ondt i maven ved tanken om at skulle mase sådan en på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheat-freak Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Jeg må indrømme at Milos Sarcev egentlig er ganske pænt symetrisk... Jeg tror jeg har fået mig et nyt forbillede... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Vil lige påpege at det øverste billede af Jean-Pierre Fux bagfra IKKE er Jean-Pierre Fux, men David Palumbo :)Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Jeg må indrømme at Milos Sarcev egentlig er ganske pænt symetrisk... Jeg tror jeg har fået mig et nyt forbillede... ;) Han er i min mening den flotteste PRO-BB'er!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Har der egentlig stået noget herinde om J.P. Fux's ulykke? Søgefunktionen virker jo ikke mere...Kreasvin -> Hehe, Ruhl er bare den grimmeste af dem allesammen. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Lige lidt King Kamali B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Symetrisk er han ikke. Men stor, det er han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Hvem er ikke symmetrisk ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Har der egentlig stået noget herinde om J.P. Fux's ulykke?Det mener jeg ikke, men til de uvidende kan jeg oplyse at J.P. Fux's ben kolapsede under ham med omkring de 300kg på nakken under alm squat, episoden fandt sted under en Flex-magazine foto-session, derfor er der billeder af ulykken. Både hvor han ligger og ligner en mast-kartoffel, og hvor ambulancen henter ham osv...Frygteligt..... :o :( (Flex magazine-August-02)Ang. Milos sarcev, så var han for kort tid siden også uheldig, da han rev sin >patella tendon< under et sæt hack squat's med omkring de 300 kg. :( (fra Flex magazine June-02) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted July 30, 2002 Author Report Share Posted July 30, 2002 Jeg var godt klar over at Sarcev var blevet skadet, men ikke Fux... Er det her for nyligt det er sket?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardi bilder Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Så vidt jeg har læst på hans hjemmeside, så skete ulykken med 675 pund på nakken!! Fux's siteHan ville lege "Power Lifter" og lave MAX squat løft...... de er nasty de billeder af ham.... scroll længere på ned på siden og tjek skade-billeder med beskrivelse Det er ikke småting.... overrevne quads osv..... :puke2:Man får lige pludselig enorm repekt for squat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Et Jay Cutler pic mere (gotta love him).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted July 30, 2002 Author Report Share Posted July 30, 2002 Jay CutlerJay Cutler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted July 30, 2002 Author Report Share Posted July 30, 2002 Hmmm... Det kunne jeg ikke få til at virke... Glem dette indlæg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JON Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Paul Demayo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Her er en guld side for folk som er interesseret i alt fra små BB vid klips og hele film som Pumping Iron.http://www.musclemania.org/video.phpThomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JON Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Lee PriestSer faktisk ret sejt ud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JON Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Lee Priest er også utrolig stærk,her er nogle af hans løft:Flat Bench: 550 lbs. x 8 repsSquats: 775 lbs. x 8 repsBarbell Curl: 310 lbs. x 4 repsIncline DB: 200 lbs. x 6 repsDB Shoulder Press: 160 lbs. x 8 repsManden er ca 165cm høj... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts