Henning Friis Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Ret vilde tal må man sige, jeg har dog en smule svært ved at tro på det, men det er så en helt anden sag... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FittSmoker Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Gad vide hvordan skelettet ser ud på de fyre i viser her ?Når arkæologerne til sin tid graver dem op, må de da tro at de har fundet en ny menneskerace... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 De stats er en lodret løgn. Manden kan IKKE bænke 250 kg x 8 reps. Jeg har set hans træningsvideo, som dog er under konkurrence forberedelse. Han kører der flad bænkpres med håndvægte med 2 x 55 kg i hver hånd, og han ser da ikke ud til at han kan håndtere de håndvægte Ronnie gør i The Unbelievable (90 kg håndvægte). Og Ronnie kan IKKE tage 250 kg x 8 reps i bænkpres. Hans squats er noget nær partial squats i hans video. Ikke engang i nærheden af parallelt.Desuden gør han i hans video selv grin med mediernes overdrevne fremstilling af bodybuilderes styrke og kropsvægt. Han skal fortælle hvad han vejer, og han siger så "In the magazines, 240 pounds. Real weight 227 pounds". Så han siger jo inddirekte at Weider lige lægger lidt ekstra til, når han skriver om folks stats. Ikke utænkeligt. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JON Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Siden jeg fik det fra så måske også lige LIDT for kommerciel ud... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Her er et billede af en bb'er mere... han hedder noget med Gunter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Gunter Schlierkamp´s the name..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Nåeh ja.. Det lå lige på tungen *host host*Han er i øvrigt ret høj mener...Her er et et enkelt billede af Big-Kev fra AnabolicReview.Com... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Og et mere af ham.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Og lidt King Kamali igen.. Cool pic iø.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumpBreezer Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 King Kamali er 4 sej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Ja.. men jeg synes bare ikke han ser så kool ud på de pics der findes af ham når han er til konkurrence.. Jay Cutler og King Kamali ... Okay.. ikke det bedste pic.. wtf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Patrick Matsuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted July 31, 2002 Author Report Share Posted July 31, 2002 Big-Kev styrer! Han er alt for rå! På billede 1 er han 245lbs og en BF% på 6!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Hold da helt ferie, hvis han bliver meget mere "skåret" begynder han jo at bløde... :dropjaw: ak ja, hvad de ikke indtager af alskens medikamenter for at opnå dette look! :ugone2far: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 ak ja, hvad de ikke indtager af alskens medikamenter for at opnå dette look! :ugone2far:Who cares Anyways så Straight-bar curler Big-Kev vist over 100 kg...På billedet her vejer han 250 lbs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Jeg synes generelt alle de "nye" bodybuildere er kedelige, der mangler et eller andet, kan bare ikke sætte fingeren på hvad. Derfor et par billeder af de gode gamle...Good old Tom Platz, som kompensation for King Kamalis tændstikben...Sergio OlivaLee Haney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted August 1, 2002 Author Report Share Posted August 1, 2002 Intet slår Tom Platz' ben! Videoen hvor han laver over 20 reps med 220kg?! Det er altså ikke småting... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Jeg synes generelt alle de "nye" bodybuildere er kedelige, der mangler et eller andet, kan bare ikke sætte fingeren på hvad. Det så sandt som det sagt!!! Jeg kan heller ikke lure HVAD det, men det har ikke "DET"… :alien: Patrick Matsuda er dog temmelig heftig på det billede der! :asthanos: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Johnny B:Who caresAnyways så Straight-bar curler Big-Kev vist over 100 kg...På billedet her vejer han 250 lbsJeg snakker ikke om hvordan de har nået den ønskede størrelse, men derimod hvordan de er blevet så ripped, det er facinerende.....(Patrick Matsuda)btw: er der ikke en slående lighed mellem Lee Priest og Tom Platz? :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Mass--> Ved godt hvad du mente.. Det med at jeg skrev at han curlede over 100 kg og hvad han vejede sku' ikke høre sammen med min gennemtænkte kommentar: Who cares ;) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Dorian Yates.. Relaxed pose... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Jay & Greg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas J Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Yates ryg var bare SÅ ond. Ikke engang Coleman´s ryg er så god efter min mening. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Coleman relaxed pose.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don Kane Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Paul Dillet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts