Don Kane Posted August 3, 2002 Report Share Posted August 3, 2002 DE Gamle Drenge - ForsatJoe Abbenda, early 1960sDave Draper 1965 Mr. America competitionmikekatz ca. 1979Sean Connery (fourth from left), 1953 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Det fedeste billede af Jay Cutler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cilius Posted August 12, 2002 Report Share Posted August 12, 2002 Fandt lige det her billede da jeg var inde på dolfzine - det må siges at være noget nær det perfekte uden at man ligner en freak.Det er forresten Richard Baldwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted August 12, 2002 Author Report Share Posted August 12, 2002 >CiliusEr han i familie med skuespillerne, Baldwin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas E Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 Hold da kæft hvor er de klamme. Det må da være et mere atletisk look der scorer! Efter min mening er fitness folkene pænere og har sikkert også langt bedre kondi end de krudterkarle der.. hehe..Synes selv jeg havde store lår... er lige ved at knække mig ved at se deres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 Det må da være et mere atletisk look der scorer!Sikkert nok, men hverken dem eller os på MOL træner for at score... Efter min mening er fitness folkene pænere og har sikkert også langt bedre kondi end de krudterkarle der.. hehe.. Se, det kan vi nok blive enige om... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 En helt igennem old boy........... Eugene Sandrow, anno 1899 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 Pis!!! For en latterlig billedekvalitet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 :lol: Der er sket en del siden 1800 tallet rent volumenmæssigt. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenace Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 men damn hans mave var mejslet.....syge abs der :o) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted August 27, 2002 Report Share Posted August 27, 2002 Freak of the day :Lee P i topform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted August 27, 2002 Report Share Posted August 27, 2002 damn han er evil!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumba Posted August 27, 2002 Report Share Posted August 27, 2002 Det er et helt suverent billede af Priest det der. Klart at af de bedste BB billeder der er IMO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krea Posted August 28, 2002 Report Share Posted August 28, 2002 Lige et billede af Ernie Taylor: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Min personlige farvorit, en natural ikke krudtet bb'er.....Skip "the mass machine" La Cour! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheat-freak Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Hmm.. han ser nu ikke særlig clean ud...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Han er jo kendt for værende en drug-free atlet, men problemet er vel så bare at til nogle af disse såkaldte drug-free/natural konkurrencer varriere grænsen for hvor længe man skal have været ren! Nogle siger 1 år andre 5 og nogen livstid. Han er 5'10" høj, og vejer mellem 210-235 pounds, hvilket ikke er meget sammen´lignet med mr. O deltagerne som nemt når 300 og derover (Coleman ligger til sammenligning på 375)Skip again... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardi bilder Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Jeg har læst at Skip er "drug" free, men at han tager praktisk talt alt lovligt festfyrværkeri udover proteinpulver, kreatin og cacao! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Manden er jo også sponsoreret af AST sports - nutrition!her er en lille liste over hvilke produkter han dagligt benytter sig af:I forholdsvis store doser>VP2 protein isolateKreatinGabaGL3 - LglutaminDymetadrine XtremeVitamin/mineral pillerMRP pulverALANAC 500(desuden bruges til tider CLA, + protein/energi barer)Vi kan vist godt være enige om at han har et pænt forbrug af kosttilskud...:huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted August 29, 2002 Author Report Share Posted August 29, 2002 Aye caramba!!! :o Jeg tror et partnerskab med chemi-nova ville være en bedre ide... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted August 31, 2002 Author Report Share Posted August 31, 2002 Garret Downing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted August 31, 2002 Report Share Posted August 31, 2002 Jeg må vist hellere spolere festen lidt med et powersvin billede... :evillaughter:Grant Pitts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumpBreezer Posted August 31, 2002 Report Share Posted August 31, 2002 Jeg må vist hellere spolere festen lidt med et powersvin billede... :evillaughter:Grant Pitts Også lige med sådan en nasty fætter!!!! Han kan da kun være russer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted August 31, 2002 Report Share Posted August 31, 2002 Med navnet Grant Pitts... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted August 31, 2002 Author Report Share Posted August 31, 2002 Fat fucking prick!! Hold kæft hvor er han tyk!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts