RuneR Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Ja for pokker, sikke skinker. Og forresten velkommen til vestegnen, er selv flyttet til Taastrup for 5 år. Mine plan omkring cykelklub er at melde mig ind i TIK når foråret nærmer sig og jeg har luret hva for starutter de er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excess Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Haha nice outfit! :4thumbup: Gir' det egentlig ikke rimelig godt at være togfører? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 (edited) Snitlønnen når man er nyudklækket er 33K. Kører man meget aften og nat kommer der lidt flere tillæg oveni. Om omvendt Med anciniteten kommer der tillæg på men der er langt til Ekstra Bladets påstand om at vi skovler over 500K.Men nu må vi se. Når S-togene om nogle få år begynder at køre selv, kan det ikke udelukkes at lønnen skæres voldsomt men så ændres jobtitlen vel også til steward eller noget i den stil. På fjerntrafikken er de ved at få sat grej i førerrummet så håndværket også forsvinder dér, så man skal tænke sig voldsomt om inden man søger over i den branche - det kunne meget let ende lønmæssigt i den lave ende at skalaen Men ellers fedt hvis man kan lide at arbejde alene og gerne vil undgå chefens utidige indblanding.Btw., det hedder en lokomotivfører, ham/hende der sidder forrest. En togfører checker billeter og dørlukning på fjerntog.Hmm, benene er måske slet ikke så små som jeg ellers går og synes Snart står den på en tur i FW hvor de forhåbentlig kan gro lidt, derefter kagespisning hos mor (vægten er ellers nede på 89 igen så egentlig ret ærgeligt) og en gang svømning at slutte dagen af på.Lidt vildt at vægten er faldet 1,9kg fra i går morges uanset væsketab eller ej.Ugen indtil videre: Edited January 26, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik C Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 (edited) Snitlønnen når man er nyudklækket er 33K. Kører man meget aften og nat kommer der lidt flere tillæg oveni. Om omvendt Med anciniteten kommer der tillæg på men der er langt til Ekstra Bladets påstand om at vi skovler over 500K.Men nu må vi se. Når S-togene om nogle få år begynder at køre selv, kan det ikke udelukkes at lønnen skæres voldsomt men så ændres jobtitlen vel også til steward eller noget i den stil. Vi skal jo stadig være i stand til at køre toget, såfremt det nye signalsystem skulle svigte, så forhåbentlig kan de ikke bruge det som et argument for lavere løn. Eller holder vi bare stille til det virker igen?Sikkerhedsuddannelsen skal vel stadig holdes ved lige? Edited January 26, 2012 by Henrik C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 (edited) Der kan vel sidde 5 LKI´er på vagt til den slags. Må indrømme at jeg er ret pessimistisk om vores erhverv, fremadrettet Nå men jeg skulle jo i FW. Jeg burde nok have været blevet hjemme for jeg var ret slatten i stængerne. Jeg må nok tage en hviledag i morgen hvis jeg ikke skal gå helt bagom dansen.Spinning:10 min moderatSquat:20x20(Chinups: 20)10x2010x606x1008x10010x100, sjovt nok lettere end første worksetLægmaskine:20x9020x9020x90Lårcurl:15x7015x70Skrå bænkbres, DB:10x18(Bicepcurl: 15x18)10x3010x3010x30Laterals:10x1010x1010x10Tricep pushdowns:10x3010x32½10x35Spinning:20 min moderat til middelhårdtSideplanke:2 x ??Planke:knæ til albue x 15knæ til albue x 15Hyperextensions:20x bw+1020x bw+10Mavemaskine:10x7010x7010x70Senere på aftenen: 1 times svømning med mere reel svømning end normaltEnergi i dag: 2640kcal (p:28% k:43%, f:29%) Edited January 26, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 (edited) Gad egentlig vide om man kan slippe fra et knæk uden at blive genkendt?Ha, haaa, jeg tror i hvert fald ikke, at det er enhver Bent Betjent, der vil lade dig slippe i forhold til maskeringsforbuddet Selv har jeg altid undret over, at der ikke er flere bankrøvere, der bare har træningsdragt på nedenunder deres professionelle forbrydertøj. Så er det bare ud af banken, dumpe kedeldragten i nærmeste container og så jogge afsted med byttet i en camelback. Ingen vil nogensinde fatte mistanke til en uskyldig jogger på vej rundt om Søerne Edited January 27, 2012 by Henrik S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excess Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Snitlønnen når man er nyudklækket er 33K. Kører man meget aften og nat kommer der lidt flere tillæg oveni. Om omvendt Med anciniteten kommer der tillæg på men der er langt til Ekstra Bladets påstand om at vi skovler over 500K.Men nu må vi se. Når S-togene om nogle få år begynder at køre selv, kan det ikke udelukkes at lønnen skæres voldsomt men så ændres jobtitlen vel også til steward eller noget i den stil. På fjerntrafikken er de ved at få sat grej i førerrummet så håndværket også forsvinder dér, så man skal tænke sig voldsomt om inden man søger over i den branche - det kunne meget let ende lønmæssigt i den lave ende at skalaen Men ellers fedt hvis man kan lide at arbejde alene og gerne vil undgå chefens utidige indblanding.Btw., det hedder en lokomotivfører, ham/hende der sidder forrest. En togfører checker billeter og dørlukning på fjerntog.Det er sgu alligevel en fin startløn! Især taget i betragtning af det er en ret kort uddannelse. Jeg kan se, at man skal have studentereksamen. Er et ikke noget nyt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 27, 2012 Author Report Share Posted January 27, 2012 (edited) Det er sgu alligevel en fin startløn! Især taget i betragtning af det er en ret kort uddannelse. Jeg kan se, at man skal have studentereksamen. Er et ikke noget nyt?Det med den matematiske studentereksamen blev indført da man gik væk fra tjenestemandsstillinger (heldig for mig og mine 10 tommelfingre).Og nej, lønnen kan der nok ikke klages over.Da jeg blev ansat i -88, lå den relativt en del lavere men da man begyndte at udlicitere jernbanedriften en del steder dengang der var opgangstider og mangel på arbejdskraft, gik de nye selskaber ind og overbød på lønnen og alle måtte følge med op for ikke at miste de folk de havde. Uden udlicitering vil jeg tro at månedslønnen havde været 3-6K lavere end i dag.Startlønnen er god men det synes jeg nu også er rimeligt nok. Man har ansvaret for rigtigt mange mennesker og alle udfører det samme arbejde. Når først man har kørt uden kørelærer et par måneder og har fundet sin egen kørestil, så er man ikke nødvendigvis dårligere end de som har kørt i 30 år. Måske lige bortset fra når det er tåget og man ikke kan se hvor man er - der er strækningskendskab guld værd, så man kender bump i skinnerne, det skæve træ og den slags så men ved hvornår man skal begynde at lægge an til næste perron længe før den er synlig. Jeg tror der gik et par år inden jeg kunne holde tiden i tæt tåge og selv i dag kan indbremsningerne være lidt vakkelvorne i ærtesuppe Det er underlig ikke at lave noget i dag - ingen træning, ingen arbejde, ingen vasketøj, ingen aftaler, ingen behov for at handle, ingen ingenting.Ah, jeg kan lave lidt for HCM - vi har lige haft bestyrelsesmøde og jeg holder fast i nogle af mine opgave lidt endnu (dem jeg synes er sjove ) selvom jeg rykker ud af området.Havde jeg fået lejekontrakten retur fra KAB var jeg så småt begyndt at pakke, men har for mange barndomsminder om at man skal være 112% sikker, før man begynder på noget - ellers hævner det sig altid.Morgenvægt:88,7kg også selvom jeg blev voldsulten inden jeg gik i seng i går og spiste så jeg landede 3060kcal. Fandens at jeg ikke kan styre mig selv Edited January 27, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 28, 2012 Author Report Share Posted January 28, 2012 (edited) De sidste ture er jo gået nogenlunde OK, så jeg carbede lidt op i går med en forventning om at køre med CCHillerøds hold 1. Jeg trillede glad ud og begyndte at køre dem i møde. Det var "småkoldt" og vurderede at bronkierne næppe ville bryde sig om heftigt luftflow. Udover at det ikke føles rart, så har kulde det med at udløse min astma selvom jeg faktisk intet har mærket til det i denne vinter :4thumbup: Jeg vinkede derfor pænt til 1´erne og forventede snart at møde hold 2. Efter nogen kørsel, hvor jeg så en enlig CCH´er, studsede jeg over at jeg ikke mødte dem indtil der var en bagved der vrælede mit navn. Det var kaptajnen for hold 2. Det var kun ham og hende der blevet sat til hold 2. Som kaptajn ville han ikke lade mig køre alene så han forlod hold 1 for at følges Med kun 2 mand, sker der det uundgåelige at der går knæver i den, så intensiteten var begrænset, kraftigt bakket op af de ret mange steder ude på landet hvor vi listede henover frosset smeltevand eller veje som ikke var ryddet til cykelbrug. Det var heldigt at jeg ikke var med hold 1, for shit jeg kørte usselt i dag. Det var som for 1 måned eller 2 siden. Sådanne tilbagefald kan jeg jo forvente, så det lægger jeg ikke alverden i.Efter 42km var jeg på egen hånd og gik straks mentalt kold (som ofte når jeg går fra fælles til solokørsel): cyklen går i stå, pulsen flyver i vejret lårene bliver som beton. En tarvelig myslibar fra Fakta indtaget foran Frederiksborg Slot med blankis på søen, hjalp dog. Men jeg var stadigvæk pisse tørstig men med is i dunkene. Men hjem skal man, så HAPS ud i modvinden Da jeg nåede dertil at jeg kunne svinge mod Nivå, tog idioten ud på en omvej hvilket jo var skide smart når han var ved at sandblæse cyklen af tørst. Om jeg til sidst gik rigtig sukkerkold eller væskemanglen for alvor slog igennem ved jeg ikke men det sidste kvarter kunne jeg godt have undværet. Jeg frøs heftigt på overkroppen og selv i pæn sidemedvind lå jeg og fedtede med 26-28.(plusbæltet sad ikke rigtigt, så den halve time med lav puls = fejlvisning)Vel hjemme faldt jeg i søvn på sofaen straks jeg havde spist, men ikke drukket ret meget. Da jeg vågnede og ville rejse mig, fik jeg krampe i venstre quad. Da jeg lagde mig igen, krampede hamsen også og i min smertevriden fik jeg lavet noget så højre quad også krampede. Har drukket 4 liter vand siden kramperne (med en elektrolyt-tablet i bare for at være sikker) og pisser stadigvæk mørkegult Så jeg må vist konstatere at en tur som i dag ikke skal gentages. Ikke som sådan fordi det er koldt men fordi mit vand fryser og jeg dehydrerer når jeg ikke får drukket undervejs. Man kunne jo blande vodka i, meeeen.Men sjovt at krampe kan ramme lokalt i en muskel. Har et område på størrelse med en knytnæve med DOMS i (allerede ) og det kan man jo aldrig træne sig til. Edited January 28, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Fandeme imponerende, at du er kommet ud. Thumbs up! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAAB Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 De sidste ture er jo gået nogenlunde OK, så jeg carbede lidt op i går med en forventning om at køre med CCHillerøds hold 1. Jeg trillede glad ud og begyndte at køre dem i møde. Det var "småkoldt" og vurderede at bronkierne næppe ville bryde sig om heftigt luftflow. Udover at det ikke føles rart, så har kulde det med at udløse min astma selvom jeg faktisk intet har mærket til det i denne vinter :4thumbup: Jeg vinkede derfor pænt til 1´erne og forventede snart at møde hold 2. Efter nogen kørsel, hvor jeg så en enlig CCH´er, studsede jeg over at jeg ikke mødte dem indtil der var en bagved der vrælede mit navn. Det var kaptajnen for hold 2. Det var kun ham og hende der blevet sat til hold 2. Som kaptajn ville han ikke lade mig køre alene så han forlod hold 1 for at følges Med kun 2 mand, sker der det uundgåelige at der går knæver i den, så intensiteten var begrænset, kraftigt bakket op af de ret mange steder ude på landet hvor vi listede henover frosset smeltevand eller veje som ikke var ryddet til cykelbrug. Det var heldigt at jeg ikke var med hold 1, for shit jeg kørte usselt i dag. Det var som for 1 måned eller 2 siden. Sådanne tilbagefald kan jeg jo forvente, så det lægger jeg ikke alverden i.Efter 42km var jeg på egen hånd og gik straks mentalt kold (som ofte når jeg går fra fælles til solokørsel): cyklen går i stå, pulsen flyver i vejret lårene bliver som beton. En tarvelig myslibar fra Fakta indtaget foran Frederiksborg Slot med blankis på søen, hjalp dog. Men jeg var stadigvæk pisse tørstig men med is i dunkene. Men hjem skal man, så HAPS ud i modvinden Da jeg nåede dertil at jeg kunne svinge mod Nivå, tog idioten ud på en omvej hvilket jo var skide smart når han var ved at sandblæse cyklen af tørst. Om jeg til sidst gik rigtig sukkerkold eller væskemanglen for alvor slog igennem ved jeg ikke men det sidste kvarter kunne jeg godt have undværet. Jeg frøs heftigt på overkroppen og selv i pæn sidemedvind lå jeg og fedtede med 26-28.(plusbæltet sad ikke rigtigt, så den halve time med lav puls = fejlvisning)Vel hjemme faldt jeg i søvn på sofaen straks jeg havde spist, men ikke drukket ret meget. Da jeg vågnede og ville rejse mig, fik jeg krampe i venstre quad. Da jeg lagde mig igen, krampede hamsen også og i min smertevriden fik jeg lavet noget så højre quad også krampede. Har drukket 4 liter vand siden kramperne (med en elektrolyt-tablet i bare for at være sikker) og pisser stadigvæk mørkegult Så jeg må vist konstatere at en tur som i dag ikke skal gentages. Ikke som sådan fordi det er koldt men fordi mit vand fryser og jeg dehydrerer når jeg ikke får drukket undervejs. Man kunne jo blande vodka i, meeeen.Men sjovt at krampe kan ramme lokalt i en muskel. Har et område på størrelse med en knytnæve med DOMS i (allerede ) og det kan man jo aldrig træne sig til.Føj, jeg var ikke kommet afsted...godt gået t du kan holde motivtionen oppe.I øvrigt tillykke med den nye lejlighed :-) det er jo fantastisk at flytte - eller i hvert fald at få det overstået!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 29, 2012 Author Report Share Posted January 29, 2012 Ja, det bliver lækkert især når det med at male er overstået. Også at få lidt kortere transporttid. Jeg sidder i toget på vej til arbejde og er først hjemme efter 9 i aften. I morgen er det også noget roderi midt på dagen, så det bliver jo nok til 2 hviledage. Vægten er et kg nede i forhold til i går - det må være belønning for at gå i seng allerede 20:30 på en lørdag aften. Men fik alligevel trykket på snooze 3 gange inden jeg kom fri af dynen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 29, 2012 Author Report Share Posted January 29, 2012 (edited) Pokker da stå i at man har slæbt 240kg (eller hvor meget de vejer) fliser op i lejligheden for at vibrationsdæmpe Tacxen og så ikke køre på den Efter at have bællet et par liter vand, besteg jeg maskineriet. Isoleret set var det nok ikke lysten der drev værket men på vej hjem ad stierne, var der et af de kære unge mennesker der mente at jeg skulle beæres med en snotter. Heldigvis blæste det så den kun ramte bukserne men alligevel - FÅK, jeg glæder mig til at forlade det her lortehul! Timingen kunne næppe være bedre Retfærdigvis skal det nævnes at jeg havde DSB-klunset på, så det kan blot være det og ikke mig, der skulle have hilsnen.Ikke at jeg var ophidset for det hjælper jo ikke noget men var omvendt heller ikke i humør til at sidde stille.I stedet for de sædvanlige 2x20 i SS, rundede jeg op til 250w for at blæse systemet igennem og det kunne da også mærkes, dog ikke så meget at det blev decideret hårdt.Derfor biksede jeg også lige et tabata-interval sammen. På ingen måde optimalt at lægge sidst i træningen men havde ingen ide om hvor jeg skulle ligge watt-mæssigt, så det var lige så meget for at spore mig ind, hvis jeg en dag skulle finde på at køre den seriøst.8 x (10sek@50w -> 20sek@400w)Jwg nåede at blive forpustet på de sidste hvor syren så småt som krybende men i forhold til konceptet var det dog for let. Vil dog gerne have musik til næste gang for lige at "piske en stemning op" Men i morgen SKAL jeg altså have i hviledag - er i øvrigt grotesk øm i "hot-spot" af krampeområdet fra i går. Edited January 29, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excess Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 (edited) Fuck en lille lorteunge! Gik han/hun alene? Edited January 29, 2012 by Excess Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 Lille lorteunge er nok så meget sagt, det var en ung gut lige under 20, sådan lige vurderet i mørket. Og han var på egen hånd. Enten har han været uden for pædagogisk rækkevidde eller ude på ballade men under ingen omstændigheder værd at tage kontakt til. I yderste konsekvens risikerer man også bare at der i løbet af 4 minutter står 15 fætre og brødre og det er nok ikke så fedt.En lille update på ugens slankeprojekt - meget af fremgangen skyldes jo at jeg kom fra Stege og havde en masse i tarmene og var max carbed op; det er først nu det bliver sjovt svært.Jeg føler mig heldigvis ikke fristet til at bryde hvildagen i dag for stængerne er brændt helt aw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Derfor biksede jeg også lige et tabata-interval sammen. På ingen måde optimalt at lægge sidst i træningen men havde ingen ide om hvor jeg skulle ligge watt-mæssigt, så det var lige så meget for at spore mig ind, hvis jeg en dag skulle finde på at køre den seriøst.8 x (10sek@50w -> 20sek@400w)Det er alt for lidt belastning De 20 sekunder skal være helt derude hvor det for alvor gør ondt, så du skal nok op i nærheden af 800-900 watt mindst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Tillykke med den nye lejlighed. Lyder som en tiltrængt luftfriskning.Hvor i hvidovre er det henaf? (Er selv nytilflyttet kommunen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 (edited) Mja; det eneste watt-tal jeg kunne finde da jeg googlede "tabata og cykling" var 400 så i betragtning af hvor skodramt jeg kører, havde jeg faktisk ikke regnet med at fuldføre den. Dermed afsløret at jeg ikke har en skid styr på hvor "man" ligger wattmæssigt lige bortset fra i de dersens 2x20min. Godt nok var der lidt overskud, men 8-900watt er way, way out usansynligt på linie med at vi vågner til 32 plusgrader i morgen. Den kommer du sq til at træde selv Bortset fra det, så kan jeg i praksis slet ikke komme derop på Tacxen. Jeg skal ikke meget over 700watt før jeg begynder at lave hjulspin med den anbefalede tilspænding mellem dæk og motorrulle. Og jeg skal også "piskes" for at træde "over kanten" - jeg egner mig absolut ikke til at cardiotræne på egen hånd andet end trilleure Tak, Max - håber bare at jeg også snart ser en lejekontrakt. I betragtning af at jeg teoretisk har lejligheden fra på onsdag, måtte de godt snart få fingeren ud.Lejligheden ligger på Saddelmagerporten aka "Store Hus". Det er nok heller ikke Guds bedste sted men ifølge mine kolleger som bor der, er ghetto-præget mere i retning af alkoholiserede danskere der sidder apatisk og drikker bajere. Så umiddelbart mere fredeligt. Om ikke andet kan det næppe nå at ske alverden fra stationen - jeg skød lige dette gennem sideruden i førerrummet fra toget da jeg holdt på Avedøre her i eftermiddags:- og ellers må jeg jo håbe at boligmarkedet kollapser fuldstændigt så jeg får råd til at købe noget.1710 kcal so far (P:29 K:40 F:31) Edited January 30, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAVYSOLDIER Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Har selv boet i "Store Hus" i 1997-98 Sadelmagerporten 4. 440 Fed lejlighed :4thumbup: Kan sku ind imellem godt savne den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Der har jeg været ude forbi en enkelt gang. Det virkede ganske stille og roligt - og med indkøbsmulighed meget tæt på jo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Mja; det eneste watt-tal jeg kunne finde da jeg googlede "tabata og cykling" var 400 så i betragtning af hvor skodramt jeg kører, havde jeg faktisk ikke regnet med at fuldføre den. Dermed afsløret at jeg ikke har en skid styr på hvor "man" ligger wattmæssigt lige bortset fra i de dersens 2x20min. Godt nok var der lidt overskud, men 8-900watt er way, way out usansynligt på linie med at vi vågner til 32 plusgrader i morgen. Den kommer du sq til at træde selv Bortset fra det, så kan jeg i praksis slet ikke komme derop på Tacxen. Jeg skal ikke meget over 700watt før jeg begynder at lave hjulspin med den anbefalede tilspænding mellem dæk og motorrulle. Og jeg skal også "piskes" for at træde "over kanten" - jeg egner mig absolut ikke til at cardiotræne på egen hånd andet end trilleure "If you think you have what it takes to survive the Tabata protocol, set up your indoor trainer and warm up with a few minutes of easy spinning followed by a few short (10- to 20-second) efforts at 90 percent of maximum intensity at increasing tension levels. Reset your computer to zero so you can record the total distance covered in the following 20-second intervals alone. You will try to increase this total each time you repeat the workout."Så intervallerne skal ligge på ca. 90% af dit watt max Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 31, 2012 Author Report Share Posted January 31, 2012 (edited) Der er en del der siger at lejlighederne er lækre - jeg håber I har ret. Mit umiddelbare indtryk ud fra en gnidret plantegning er at de er kringlede at indrette. Min vurdering fra når jeg har været forbi har også været ret fredsommeligt og Netto i kælderen er win-win!Hm Min fysiologi er vist bare ikke til at holde 90% af max i 20 sekunder, men selvfølgelig umuligt at være skråsikker uden at have kørt med watt-måler. Men er dog næsten 100% på at outputtet plumser meget mærkbart (nogle hundrede watt) efter små 10 sek når det tilgængelige atp og kreatin er brændt af.Nå Efter at have været i Kbh efter lejekontrakt så jeg kunne nå at opsige nuværende lejlighed inden den første, var jeg et lille smut i FW, Hillerød.Først til en spinningtime som var OK. Musikken dejlig høj og havde ellers sat mig lige under en højttaler. Perfekt!!!Timen blev kørt lidt utraditionelt med lidt kørsel på mellemhånd mellem intervallerne. Jeg gik all-in på 3 og 4 min stående enkelttakt (den ene til Ramstein ) og 5 min siddende mellemtakt - resten var med lidt luft i budgettet idet der var nogle dobbelttaktintervaller og det er ikke lige mig. Slet ikke de stående.Det var alligevel med stægte stænger at jeg indtog skvat-racket.Squat:15x2015x2010x6010x806x1003x1104x1106x110Chinups:15Lægmaskine:15x11015x11015x11015x110Lårcurl, siddende:12x7512x75Skrå bænkpres:20x148x3210x32Mavemaskine:20x8020x8020x80Hyperextension:10x bw+2010x bw+2010x bw+20 Edited January 31, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivsen Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Heydet var et skodsted da jeg boede der i 86-87 i nr 4 men lejlighederne er superfede, især efter der er kommet ude-træningsrum nu ved du hvad der venter dig, ved jeg - og jeg glæder mig til at blive inviteret til mol-housewarming :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 1, 2012 Author Report Share Posted February 1, 2012 (edited) MOL-housewarming ligefrem - tror vist at den slags plejer at inkludere at man drikker sig i hegnet, så... Men du skal være hjertelig velkommen Udetræningsrum???? Det glæder jeg mig til at finde ud af hvad er for noget - det har jeg ikke lige opfanget. Jeg fik nøglerne i dag, Jeg havde regnet med at bruge tid på at klargøre hytten men tidligere lejer havde hærget den så voldsomt at den er blevet sat i stand fra A til X. Der er kun småting at lave. Nu har jeg god tid til at blive rigtig rastløs for har først arrangeret flytning om 3 uger. Jeg må indrømme at jeg er kyllinget ud af det med udendørscykling i denne omgang. Det er simpelthen for koldt til at jeg synes det er sjovt og eftersom jeg alligevel ikke har ambitioner om noget at nå, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle køre kolde km bare fordi.I dag tiltede hviledagen da jeg blev bedt om at sørge for det praktiske i forbindelse med HCMs Parfei-træning. Så kunne jeg lige så godt deltage.Det var blevet fortalt at det var svinsk hårdt og at sveden ville springe i rå mængder. Havde man kun cyklet og ikke dyrket anden sport, havde det nok også været hårdt og der var også noget stønnen fra de andre. Udover semi-statisk lårarbejde (OK det sved faktisk) og en snedig håndstilling som pillede 90% af mulige reps ud af almindelige armstrækkere (ærgelig at jeg ikke kan huske den, for det var vildt), var det ikke så farligt. De sitrende lår som de andre klynkede over, mærkede jeg intet til trods jeg i modsætning til de andre ikke snød. Sved var der intet af Nu må jeg dog hellere vente med at være helt kæk til jeg ved hvordan jeg føles i morgen Edited February 1, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 Kan godt forstå at du ikke kaster dig ud på landevejene i denne kulde. Den er også vild, men for hulen hvor er vejret ellers lækkert! Jeg tror til gengæld du nyder godt af at have styrketrænet og dyrket boldgymnastik tidligere ift. de andre i klubben, som nok ikke dyrker andet motion end at køre på cyklen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.