Josephine Andersen Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Stem på den bedste sommerkrop! Kommenter 1,2 eller 3. Denne post har udelukkende til formål at afgøre et internt væddemål mellem 3 venner. Sætter stor pris på jeres mening :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 (edited) Dette forum består vel af 90-95% mænd så at sætte nogle mænd til at bedømme andre mænds fysik rammer nok homofoben i os :-D Når det er sagt så er det vel smag og behag. Gutten til højre ligner at have en ok powerfysik men i forhold til en sommerform kunne der sagtens være skraldet en del mere fedt af. De 2 andre ligner de ligger ret tæt fedtprocentmæsssigt men at ham til venstre har en anelse mere muskelmasse. Edited May 15, 2015 by Onkel Troels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Ved det måske er en stor mundfuld at starte med i sit første indlæg, men forummet har sådan en fin poll-funktion indbygget, så hvorfor ikke bruge den.Jeg har tilladt mig at putte den på. Gregers TF and don155 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lifter Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Jeg hader folk der render rundt med bar mave offentligt, så ingen af dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Jeg hader folk der render rundt med bar mave offentligt, så ingen af dem.WAT Thorhauge, BLACKICE and T 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rumlepot Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Ingen af dem ser specielt veltrænet ud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Ingen af dem ser specielt veltrænet ud.Ret ligegyldig kommentarer. Det er ret tydeligt at alle løfter vægte. Og de skal sammenlignes indbyrdes og ikke med fitness modeller eller bodybuildere nær konkurrence. BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCzech Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Jeg har taget 3'eren. 1'erens gyno er ikke pæn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Jeg har taget 3'eren. 1'erens gyno er ikke pæn.Jeg ser det ærlig talt ikke. 1eren er den med mest muskelmasse, dog ikke med den lavest fedt%. Dropper han 3-4 kg fedt, så er det game over for de andre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 op is hawt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 op is hawtDet er sort for mig det der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Det er sort for mig det der?Han synes at trådstarter er lækker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Han synes at trådstarter er lækker.Ah, okay. Tak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Der er ingen af dem der helt spiller i forhold til min opfattelse af hvad en god sommer form er.Mit bud er at nummer 3 ville have bedst form hvis der blev skrællet 8kg fedt af.Men som det er der, er form nummer 1 den bedste. Han burde dog bænke mere. Vildere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts