215 Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 Jeg prøvede her i onsdags en måske lidt ekstrem styrke trænings øvelse/session, hvor jeg siden da har haft meget ondt i begge mine arme. Specifikt Biceps.Det er så slemt at jeg ikke kan strække min arm fuldt ud, og hvis jeg holder min arm fastlåst i en vinkel i et stykke tid,og derefter prøver at bevæge den gør det ondt. Mine Biceps er næsten konstant spændte, lige pt. kan kan jeg kun strække mine arme omkring 125 grader..Hvad kan det skyldes.. Jeg kan huske at jeg ikke har strukket ud efter, hvilket selvfølgelig er dumt, men kan man da stadig have smerte efter 4 dage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 Ork ja - og længere. Udstrækning gør vist ikke den store forskel, så dér er du ikke gået glip af noget.Hvis du Googler DOMS, kan du læse hvad du er ramt af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted April 21, 2012 Author Report Share Posted April 21, 2012 så.. det er vel i princippet godt nok.. har bare overanstrengt mig... men er der noget som specifikt som kan lindre smerten.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 Hvis du ikke har følt dig syg eller har haft rødbrun urin, så er det formentligt blot onde doms... Og ellers kan du jo ringe til din læge, hvis du føler den er hel gal.Derudover, så drik masser vand og spis grønt og drik mælk.Hvad har du lavet da, siden dine arme er endt sådan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted April 21, 2012 Author Report Share Posted April 21, 2012 Cirkeltræning i en time, med 5 forskellige stationer...1. station: 30 armbøjninger50 mavebøjninger2. station50 biceps30 triceps15 flys3. station20 biceps20 bryst20 triceps med tungere vægte4. station40 twist30 squat5. station40 step30 knækontinuert i en time.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ficus4p Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 haha ja så jeg kan godt forstå hvorfor dine arme er overanstrengt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Lol Ficus4p 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Lol +1000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGV Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Går det bedre med armene nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted April 22, 2012 Author Report Share Posted April 22, 2012 Haha.. Ja det går bedre.. Jeg kan lige og lige strække dem helt.. men de er blevet mere bevægelige... håber på de bliver fuldt bevægelige imorgen. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGV Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Hvordan gik det med armen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted May 1, 2012 Author Report Share Posted May 1, 2012 De har det fint.. nu skal de bare igennem blenderen igen imorgen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_petersen Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Har du stadig ondt så længe efter din træningspas? Ellers skulle du nok overveje at skrue en smule ned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted May 5, 2012 Author Report Share Posted May 5, 2012 Nej.. Det var bare første gang.. Det er begyndt at blive mere normalt, og mere smertefrit.. Så tror bare det var begyndersmerter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_petersen Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Ved ikke engang hvor jeg skal begynde.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
215 Posted May 20, 2012 Author Report Share Posted May 20, 2012 :PVed ikke engang hvor jeg skal begynde.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lau12345 Posted February 12, 2023 Report Share Posted February 12, 2023 har du nogle tips til hvordan man skal holde armen eller hvad mand skal gøte når det gør ondt jeg har det lige nu og hved ikke hvad jeg skal gøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aarav Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 On 5/5/2012 at 3:34 PM, 215 said: No.. It was just the first time.. It's starting to become more normal, and more painless.. So just think it was the beginning pain.. Resilience shines through in your words. Acknowledging initial discomfort as the beginning pain indicates adaptability. Embracing change and finding ease in the process reflects a commendable mindset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts