Juvic Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 (edited) Så har jeg taget min beslutning!Jeg er nu fast besluttet på at begynde CUT fra og med i morgen d. 15. november. Jeg vejer ca. 81kg nu, hvilket ikke er super meget. Men jeg har for meget løst hud osv. til jeg synes det er sjovt længere ! Derfor CUT. Mit CUT vare indtil jeg synes jeg er kommet af med nok. Jeg har tidligere PM'ede en del med Therealhurra, som har været i sammen sitiuation som mig - PM ham eller tjek hans log. Han rådede mig til at bulke lidt op - hvilket jeg har gjort i 2½ måned nu - og så tabe mig lidt. Hvorefter jeg skulle gentage det samme igen. Det har han haft stor succes med. Håber jeg vil få det samme.Jeg har lige købt, kalkunbryster, tun, brune ris, frosnegrønsager, youghurt og A38 til den store guldmedalje. Hvilket nok bliver den største del af min kost det næste stykke tid. Jeg lægger ud med et moderat Kcal underskud på små 300Kcal, for at starte stille ud. Jeg satser på at ramme de 2700Kcal/dag - i modsætningen til nu hvor jeg indtager 3500Kcal. Er rimelig spændt på hvordan kroppen tager imod denne ændring !Dog fortsætter jeg med at indtage mit carbo-flex (hurtige kulhydrater) osv. efter mine træningspas. En shake med 100g carboflex + 40g Whey giver ca. 500kcal - hvilket så vil være en erstatning for et post-workout meal. Her er et hurtigt udkast af hvad jeg regner med at spise... Synes fordelingen ser fornuftig ud - er bare ret spændt på om jeg bliver mæt nok af det.. !!!P.sJeg er klar over at det er et dumt tidspunkt at begynde dette på.. Men ja - der er ikke noget i vejen for at jeg bulker senre på året (07)... regner også med at hoppe over på et HST-program snarest.. ! Da det virker dumt at køre 6x6 under cut ??? Edited November 14, 2006 by Juvic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimP Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Hey Joki!!!Synes det lyder som en god tilgang med at bulke forsigtigt op og cutte forsigtigt ned for at få bugt med dit løse hud problem! Kan du mærke forskel på din træning efter du er begyndt på det nye kosttilskud?Husk at når du cutter skal du træne for ikke at miste muskelmasse, så træn tilstrækkeligt, men ikke mere end du kan restituere dig fra!!!Ser ellers godt ud med din pressestyrke med alle de PRS!!!Men husk nu at få de vinger trænet godt op også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 Hey Joki!!!Synes det lyder som en god tilgang med at bulke forsigtigt op og cutte forsigtigt ned for at få bugt med dit løse hud problem! Kan du mærke forskel på din træning efter du er begyndt på det nye kosttilskud?Husk at når du cutter skal du træne for ikke at miste muskelmasse, så træn tilstrækkeligt, men ikke mere end du kan restituere dig fra!!!Ser ellers godt ud med din pressestyrke med alle de PRS!!!Men husk nu at få de vinger trænet godt op også Ja bliver meget spænnende at se om det virker.. !!!Jeg kan mærke jeg har energi til længere træningspas end før. og når man tænker på at man skal have spist to timer før man tager pulveret, også tage det en time før træning så er der overraskende meget energi kontra indtaget mad!Ang. træningsprogram til under CUT, så aner jeg faktisk ikke hvilket jeg skal køre. ! Skal det bare være noget 5x5, eller skal det være HST.. Lidt hjælp her kunne jeg godt bruge... Nogle ideer?Ja har fået nogle gode PR's her på det sidste - sjovt nok efter pulveret begyndte at få virkning ! Jeg er begyndt at Chinne og lave yates row, så skulle vinge træningen være på plads. Får jo bare ikke større vinger under cut. desværre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Hejsa champKan nu sagtens forstå dig, jeg cutter fra 1 december, fordi jeg simpelthen er ved at være træt af at æde så meget.... desuden kan jeg mærke at min krop er begyndt at småbrokke sig over de tunge vægte, jeg havde således ondt i skulderen for først gange længe i går...jeg glæder mig sgu helt til den stramme diæt igen.... Så 1 decvember og frem bliver cut med snyd i julen og så ellers cut igen....Jeg træner fullbody 3 gange om ugen under cut og tager kreatin og masser af protein for at holde på massen... Virker fint for mig... Desuden tror jeg ikke jeg får trænet før i weekenden, da lilletroldens skoldkopper kræver storetroldens tilstedeværelse Vh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Din mad ser sgu fornuftig ud, selv satser jeg på gamle klassikere som kylling, kalkun, tun, æg, mælk, cheasy youghurt (vanillie), grøntsager og protpulver...Måltid 1: Vanilieyoughurt + proteinshake + fiskeolieMåltid 2: Proteinshake med på arbejdeMåltid 3: 1 æg og 1 dåse tunMåltid 4: 2 æblerMåltid 5: Grøntsager og kyllingMåltid 6: Youghurt med proteinpuvler på + lidt mandler. + en Weightgainer efter træning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 Hejsa champKan nu sagtens forstå dig, jeg cutter fra 1 december, fordi jeg simpelthen er ved at være træt af at æde så meget.... desuden kan jeg mærke at min krop er begyndt at småbrokke sig over de tunge vægte, jeg havde således ondt i skulderen for først gange længe i går...jeg glæder mig sgu helt til den stramme diæt igen.... Så 1 decvember og frem bliver cut med snyd i julen og så ellers cut igen....Jeg træner fullbody 3 gange om ugen under cut og tager kreatin og masser af protein for at holde på massen... Virker fint for mig... Desuden tror jeg ikke jeg får trænet før i weekenden, da lilletroldens skoldkopper kræver storetroldens tilstedeværelse Vh Overvejer også at begynde på mit HTS igen. Det er jo også fullbody, hvor jeg priotere dødløft over squatten!Er det ikke lidt "dumt" at guffe kreatin når nu man er igang med at cutte? Så fylder du jo bare mere vægt (vækse er selvfølgelig nemmere at komme af med frem for fedt)Jeg er tvært i mod ikke træt af tunge vægte, men er træt af at æde så meget og så at blive så smooth.. ! Vil være edgey ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 Din mad ser sgu fornuftig ud, selv satser jeg på gamle klassikere som kylling, kalkun, tun, æg, mælk, cheasy youghurt (vanillie), grøntsager og protpulver...Måltid 1: Vanilieyoughurt + proteinshake + fiskeolieMåltid 2: Proteinshake med på arbejdeMåltid 3: 1 æg og 1 dåse tunMåltid 4: 2 æblerMåltid 5: Grøntsager og kyllingMåltid 6: Youghurt med proteinpuvler på + lidt mandler. + en Weightgainer efter træningÆg vil jeg også satse på, men havde helt glemt at købe æg ! havde bare de her vakuumpakkede kalkunpatter i tankerne, også youghurten...Når du siger æg, mener du så ikke kun hviderne, og evt. en enkelt blomme ?Vi to kan jo godt lide når det er nemt - derfor har jeg købt en masse af de her fronsne grønsags blandinger - er de ikke gode nok ? Eneste problem er bare at de jo som regl vejer mere efter en omgang kog/optøning... Hvilket frustrre mig, for hvornår skal man afveje dem ?Kasper, du har ikke rigtg nogen mængdeangivning i dit madprogram. Er det pr. øjemål du måler af eller hvad? Du har måske ikke fundet dit ligevægtsindtag ? Hvis du har - er jeg meget interesseret i en mere specifik plan. Har det nu bedst med nøjagtighed Jeg har skam også "planer" om at synde i julen. Som en vis mand engang sagde til mig - så er det godt med en synddag. Da man på den måde er mere fokuseret i de andre dage... Gad vide hvem denne man var.. Du kommer vel fredag kl 8:30 som normalt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 Kropsmål - Cut dag 1:Det er altid spændende at tjekke man man bliver større eller mindre. Derfor målte jeg mig idag - så kan jeg se tilbage efter nogle måneders cut.. Jeg målte sidst d. 9 november - dvs. ca. midt i min bulk periode - og der er faktisk sket ændringer siden.Mål d. 15 november - det i parentes er fra d. 9. nov:Vægt: 81.1kg (77kg)Bryst: 102cm (101cm)Talje: 84cm (86cm) Mave: 86cm (90cm) Hals: 38cm (???)Lår: H:61cm (57cm) V:60cm (57cm)Leg: H: 39cm (39cm) V:39cm (39cm)Arm: H:38cm (37cm) V: 38cm (36.5cm) <- Første gang de er lige store :4thumbup: Underarm: H: 32cm (30cm) V: 31cm (29cm)Alt i alt en meget fin fremgang. Det skal lige siges at alt er målt i "kold" tilstand hvor jeg spænder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 Hej JoakimNej jeg måler og vejer aldrig noget som helst. Jeg kan sagtens finde ud af at tabe mig ved bare at spise fornuftigt... Det eneste jeg holder øje med er spejlet og vægten og så regulerer jeg en smule, hvis det går for hurtigt eller for langsomt.... Ved ikke om det er den optimale tilgang, men det virker for mig....Nej jeg tror desværre ikke jeg får trænet før søndag, da Emil er hårdt ramt... Vi sover ca. 2-3 timer om natten og jeg er nødt til at blive hjemme hos ham torsdag og måske også fredag.... Men skide være med træningen, det skal nok komme, det værste er sgu at det er synd for lillebjørnen, han er godt nok sløj..... Ses champ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 Cut - Workout 1:Træningen idag stod på min egen lille variant af Mol's HST-program, hvor jeg fokusere på lettere træning både hvad angår vægt og reps. Da jeg jo er i Kcal-underskud. Jeg har valgt ikke at følge HST's normale 15, 10, 5Rpm og istedet bare køre 6-8rep da jeg jo lige har kørt 10x10 og samtidig gerne vil kører en mellemting mellem high reps/low weight og low reps/high weight ! Det blev til:Squat:1x15 @ StangWorkset:3x8 @ 90kgMeget nem!DB Incline bech:1x15 @ 15kgWorkset:1x8 @ 22.5kg2x8 @ 25kgEn meget nem omgang!Cable Incline Flyers:1x8 @ 15kg1x8 @ 17.5kgIgen nemt!Chins:3x10 @ BWDips:3x8 @ BW + 15kgNem - dog vil jeg frem over kun køre 2 sæt. Da jeg hver gang skal køre denne !Barbell Yates Row:1x8 @ 50kg | Easy1x8 @ 60kg | 1x8 @ 65kg | Fokuserede på at køre meget roligt, især i den excentriske fase!Military Press:3x8 @ 40kgDB Curl:2x8 @ 20kg | Nemt. Kørte kun 2 sæt da den køres hver gang !Supersættet med:Hyper Extension:2x12 @ BW | Kørt med fokus på excentrisk fase !DB Claf Rise:2x8 @ 17.5kg | Meget meget nemt, kan sagtens sætte vægten op uden at jeg ikke kan restituere mig fra "det" !Supersættet med:DB Shrugt:2x8 @ 27.5kg | Easy. Igen kørt med fokus på den excentriske fase !Crunch:2x12 @ BWSupersættet med:DB Side Bends:1x8 @ 20kg1x8 @ 22.5kgSupersættet med:Hanging Reverse Crunch:1x6 @ BW1x5 @ BWAlt i alt en meget nem træning. Prøver mig lidt frem mec vægt, reps og sæt idet det jo ikke skal være for hårdt under cut. Desuden kan jeg også godt mærke jeg har mindre kul i piberne... !90g No-Xplode før træning - Faktisk ret godt under cut. Da man for kun 120Kcal får god energi til træning!90g Carbo-Flex + 40g Whey 80% efter træning! (måltids erstatning!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 Hej JoakimNej jeg måler og vejer aldrig noget som helst. Jeg kan sagtens finde ud af at tabe mig ved bare at spise fornuftigt... Det eneste jeg holder øje med er spejlet og vægten og så regulerer jeg en smule, hvis det går for hurtigt eller for langsomt.... Ved ikke om det er den optimale tilgang, men det virker for mig....Nej jeg tror desværre ikke jeg får trænet før søndag, da Emil er hårdt ramt... Vi sover ca. 2-3 timer om natten og jeg er nødt til at blive hjemme hos ham torsdag og måske også fredag.... Men skide være med træningen, det skal nok komme, det værste er sgu at det er synd for lillebjørnen, han er godt nok sløj..... Ses champHelt forståligt... ! God bedring med den lille klump!Hvis du har tid - må du gerne skrive en SMS torsdag om du træner tidlig fredag. For ellers sover jeg bare lidt senere på dagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 Hungry........ Arhhh...... I.... muu..st .. .. .. EAAAAAAAAT. ARHHHHH.. :dropjaw: :dropjaw: <-- Feed mee !!!Hold kæft mand, bare det at droppe små 800Kcal kan virkelig mærkes! Kan det være fordi jeg spiser noget der ikke mætter nok med har godt med kcal alligevel ?Det her er hvad jeg har fået (får)idag... Hvad siger I ?P.s. Kan der være forskel fra person til person, hvad der mætter een? Synes f.eks. ikke youghurt mætter super langt tid.. !!p.p.s Kan det være "en kold tyrker"? Altså fordi det er første dag, og kroppen derfor skal vænne sig til det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 17, 2006 Author Report Share Posted November 17, 2006 Torsdag 16. nov:Løb små 5km, men det gik ikke super godt. Ikke fordi kondien er væk - men fordi jeg er ret hårdt ramt af astma for tiden. Det er virkelig et problem for mig. Det er 6år siden jeg fik konstateret astma, og har aldrig(!) været så hårdt ramt som jeg er nu. Faktisk har jeg tidligere ikke rigtig lagt mærke til det. Men nu er det simpelthen så meget, at jeg må stoppe mens jeg løber. Noget jeg ALDRIG har gjort før.. ARHHH !Det kom efter jeg fik arbejde på en tæppefabrik hvor der var/er mange støvkort og mider. Sagde om efter 4 dage . Men det er nu 3 uger siden og det er ikke blevet super meget bedre.. !! Håber det går over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 17, 2006 Author Report Share Posted November 17, 2006 (edited) Cut - Workout 2:Prøver mig stadig frem: Hvad kan jeg tage af sæt og med hvilken rep-range og vægt uden at det rammer mig for hårdt under mit cut. Dødløft:1x6 @ 90kg2x6 @ 110kgMeget nem!Bænk:1x12 @ 60kg1x6 @ 801x6 @ 851x5 @ 90kgEn meget nem omgang!Dips2x8 @ BW+ 15kgIgen nemt!Barbell Yates Row:1x10 @ 50kg1x8 @ 60kg1x6 @ 70kgReverse DB flyers:1x10 @ 12.5kg2x8 @ 15kgChins:3x10 @ BWLeg extension:1x10 @ 45kg:2x6 @ 55kgDB Curl:2x8 @ 20kg1x8 @ 22,5kgSS medDB Claf Rise:1x10 @ 17.5kg 1x12 @ 22.5kgCable Crunch:1x12 @ 45kg1x12 @ 55kg1x12 @ 65kgSupersættet med:g Hanging Reverse Crunch:1x6 @ BW2x5 @ BWBarbell Shurgs:1x12 @ 90kg1x8 @ 110kgMeget nem omgang, ikke det vilde. Det er underligt ikke at "må" presse sig så meget. Og synes ikke rigtig jeg træner, fordi jeg ikke rigtig får noget tåång vægt på.. ! Men hva, det er vel fin "bevarelses træning" ? I morgen står den på lidt mountainbike i Marselis skoven i Århus, med en ven! Edited November 17, 2006 by Juvic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 18, 2006 Author Report Share Posted November 18, 2006 (edited) Cykeltur i Marselisskoven!Teamede op med en gammel ven, vi sku ud og kører os godt beskidte i Marselisskoven. Vi mødte en lokal rytter, der viste os "rundt".. Kan sku godt mærke at benerne ikke hjulere rundt som da man trænede 20timer om ugen på den 2 hjulede. Squat osv. hjælper jo nok heller ikke lige på det. Men hvad fanden man blir jo en splejs af alt det cykling Edited November 18, 2006 by Juvic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 19, 2006 Author Report Share Posted November 19, 2006 Cut - Workout 3:4. dag med cut, og det går sku egentlig fint med træningen. Synes ikke jeg har tabt så styrke endnu, eller jo måske lidt i dødløften. Men sådan er spillet jo. Jeg prøvede for sjov at veje mig i dag (ved godt det er "bedst" 1 gang om ugen) og der sagde vægten 79.6kg - Modsat de 81kg i onsdag. Fuck tænkte jeg, jeg må spise for lidt. Men kom til at tænke på at det nok er fordi jeg har fokuseret på ikke(!) at spise så meget salt... Hvilket jo sagtens kan forklare det lidt store vægttab... ! Ser hvad den står på igen på onsdag - cuttens 7. dag, hvis alt er som det skal være skulle den jo gerne stå på 80.5kg +/- lidt ! Dagens træning:Dødløft:1x15 @ 50kg1x10 @ 90kg1x8 @ 100kg1x8 @ 110kg1x6 @ 120kg1x4 @ 130kgNem omgang !Bænk:1x15 @ 50kg1x8 @ 70kg1x8 @ 80kg1x6 @ 85kg1x4 @ 90kg1x2-3 @ 95kgEgentlig en ret nem omgang, men har et eller andet med ikke at presse mig så meget når der ingen spotter er ! CG pulldown:3x10 @ 85kg1x8 @ 90kg1x6 @ 95kg1x4 @ 100kg1x2 @ 105kgDips2x8 @ BW+ 15kgIgen nemt!Måske mere vægt næste gang!Barbell Yates Row:1x12 @ 50kg1x10 @ 60kg1x10 @ 65kg1x8 @ 70kg1x6 @ 75kg1x6 @ 80kgMilitary Press:1x10 @ 40kg2x6 @ 50kgDB Curl:2x8 @ 22,5kg1x6 @ 25kg (Bette PR)DB side bends:2x12 @ 25kg1x12 @ 27,5kg1x12 @ 30kg1x12 @ 32kgHanging Reverse Crunch:1x6 @ BW1x5 @ BW1x7 @ BWSupersættet med:Crunch2x152x12 @ 2.5kg bag nakke!Fin træning.. ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 21, 2006 Author Report Share Posted November 21, 2006 Cut - Workout 4:Teamet var samlet igen, The bear og Juvic i hulen... Yeah.Dagens træning:Bænk:1x20 @ 60kg1x8 @ 80kg1x8 @ 85kg1x6 @ 90kg1x2-3 @ 95kgTja - ville gerne se om jeg kan sætte med 100kg efterhånden!Dødløft:1x20 @ 60kg1x10 @ 90kg1x10 @ 110kg1x8@ 120kg1x6 @ 130kgSidste sæt bed godt i ryg-bøfferne.. Dejligt!Chins:1x12 @ BW2x10 @ BWSørgede for at komme helt ned i strakte arme, også op og banke hovedet i loftet!SUPERSÆTTET MED:Dips2x15 @ BWTog lidt færre reps pga. supersættetne!Barbell Yates Row:1x12 @ 50kg1x10 @ 60kg1x10 @ 65kg1x8 @ 70kg1x8 @ 75gReverse cable flyers:1x12 @ 12,5kg1x8 @ 17,5kg1x8 @ 20kgEasy!DB Curl:2x8 @ 22,5kgVar lidt træt i arm'erne idag Leg extension:1x20 @ 30kg1x8 @ 551x8 @ 60kg1x6 @ 65kgEt stykke kage! SUPERSÆTTET MED:Crunch:3x12-15 @ BWDenne køres med hovede, nakke og skuldre ud over en bænk. Herved kommer der et "negativt" træt. Gør godt i mullerneDB Calff rises på klods:1x10 @ 20kg2x10 @ 22.5kgKøres sådan at hælen lige rammer gulvet, også helt op og stå på tæreneSUPERSÆTTET MED:DB Shrugs:1x12 @ 27,5kg2x12 @ 32kgHyper extensions3x15 @ BWKørte lige en omgang hyppere, for at løsne lidt op ryggenSUPERSÆTTET MED:Cable crunch:1x12 @ 55kg2x12 @ 65kgFin træning, dejligt lige at rykke 3-4 reps mere med 130kg i død.. Bænken kørte også rigtig nice..! Den "negative" crunch på bænken ramte også rigtig godt.. Massere af pain, massere af gain ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 23, 2006 Author Report Share Posted November 23, 2006 Morgen cardioFridag = Sove længe.. :4thumbup: Jeg havde besluttet mig, at jeg ville ud og løbe inden morgenmaden. Fik vel løbet små 3km - en ultra kort rute. Men har besluttet mig for at starte langsomt ud - ikke fordi kondien ikke er til mere - men fordi jeg åbenbart har ret meget Astma fortiden. Dog var der intet i dag, virkelig fedt. Skal løbe igen lørdag, hvis alt går efter planen !Hoppede forresten på vægten i går - onsdag - da der var gået en uge med cut. Vægten sagde 79.5kg. Fatter det ikke helt, ugen før vejede jeg 81kg. Da jeg bulkede lå jeg på 3500Kcal om dagen, nu ligger jeg på 2700Kcal.. Altså ca. -300kcal under hvad jeg skal have for at holde vægten.. Forstår det ikke helt. Men ser lige hvad der er sket næste onsdag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 24, 2006 Author Report Share Posted November 24, 2006 (edited) Cut - Workout 5:Idag fredag og i morgen lørdag, træner jeg begge dag. Det er ikke 100% optimalt, da der normalt ligger en hviledag i mellem. Men kan ikke t ræne søndag som normalt. Derfor træner jeg også i morgen... Nogle af øvelserne har jeg kørt let idag, også mere powar på i morgen. Energien var ellers helt i top idag - kunne mærke at NoXplode'en gav mig et ordentligt kick i dag. Var super frisk og der sku bare trænes. Utrolig trist at jeg først får det berømte "kick" når min NoXplode bøt er ved at være tom. Bænkprest:1x15 @ 60kg2x10 @ 70kgLige en hurtig omgang på bænken, for at få blodet rundt til dagens 2 primære pat øvelserDB inchline:1x10@ 25kg1x8 @ 27.5kg1x8 @ 30kgUtroligt nemt, og kørt med stort overskud. Inchline cable flyers3x8 @ 20kgEasySquat:1x15 @ 60kg1x12 @ 70kg1x12 @ 80kg1x10 @ 100kg1x10 @ 110kgHar valgt ikke at køre tång Squat, fordi jeg pt. synes at mine ben er som beton under løb. Prøver lige ny approach til ben-bøj-træning.Chin ups - helt ned i strakt arm:3x10 @ BWNemt, men skal også køre den i morgen. Bliver nok bare CG pulldownDips:2x15 @ BWYates Row:1x12 @ 50kg1x10 @ 55kg1x10 @ 60kgBent over DB rise:1x10 @ 15kg2x8 @ 17.5kgSynes den her rammer bedre end reverse DB flyersDB Curl:1x12 @ 17.5kg3x8 @ 22,5kgDB shurgs:3x12 @ 32kgHanging reverse crunch:2x10 @ BW2x6 @ BW1x4 @ BWBench crunch - men skulder over kant2x20 @ BWEn fin omgang, dog kom der pludselig rigtig mange ind i den lille hule. Tror vi på et tidspunkt var 10 - hvilket er MANGE i det bette "center". Heldigvis var der ikke så mange der kørte "mine" øvesler, de havde mere gang i DISKOpumpi'n. Bare mit held ;)Energien var helt i top, trods det jeg kom direkte fra arbejde. Dejligt. Skal træne med bjørnen i morgen kl 12. Ikke optimal tid til at restituere i. Men mon ikke det går denne ene gang ! GO Weekend til alle MOL'ere ! Edited November 24, 2006 by Juvic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 YEEAAAHH you know it baby.... Hardcore træning i morgen, no mercy for the weak..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 28, 2006 Author Report Share Posted November 28, 2006 Søndag d. 255-6km løb i let tempo. Kunne mærke at mit highrep squat har løsnet lidt op i bentøjet. Dejligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 28, 2006 Author Report Share Posted November 28, 2006 (edited) Cut - Workout 6:Mødtes på vanlig vis med The Bear - aka. youghurt pusheren - kl 08:00! Nu dejligt at have centeret for sig selv.Dagens træning:Dødløft:1x20 @ 60kg1x10 @ 90kg1x8 @ 110kg1x6 @ 120kg1x6 @ 130kg1x6 @ 135kgKørte fandme nemtBænk:1x20 @ 50kg1x12 @ 70kg1x5 @ 90kg1x4 @ 90kg1x5 @ 85kg1x5 @ 8k0gVil fremover også køre noget eksplosivt bænkCG pulldown:1x12 @ 70kg1x10 @ 80kg1x6 @ 90kgSUPERSÆTTET MED:Dips2x15 @ BWTog lidt færre reps pga. supersættetne!Barbell Yates Row:1x12 @ 50kg1x10 @ 60kg1x8 @ 70kgBend over DB rise1x12 @ 15kg2x10 @ 17,5kgEasy!SUPERSÆTTET MED:Leg extension:2x15 @ 40kgKørt let, i forsøg på at få lettere ved løbLaterial DB rise2x10 @ 10kg1x6 @ 12.5kgDB Incline Curl:1x16 @ 15kg2x16 @ 17.5kgIncline curl rammer godt nok anderledes end alm. db curl - er svagere her så den køres fremover SUPERSÆTTET MED:DB Calff rises på klods:2x10 @ 22kgIgen light-weight til benerneCrunch:3x25@ BW <-- Den bidder fandme godt Denne køres med hovede, nakke og skuldre ud over en bænk. Herved kommer der et "negativt" træt. Gør godt i mullerneDB Side bends:1x20 @ 20kg1x15 @ 25kg1x10 @ 27.5kgCable crunch:1x12 @ 55kg2x12 @ 65kgOkay træning - Ryggen gik godt og maven fik tæsk. Brystet skal lige prøve noget WSB-ligende eksplosiv træning! Edited November 28, 2006 by Juvic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 HejDet er nogle vilde og tunge træningspas, i laver :4thumbup: Jeg burde kigge op til jer i jernhulen engang.Ser i noget til Lars, bossen i centeret ?Henning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted November 28, 2006 Author Report Share Posted November 28, 2006 HejDet er nogle vilde og tunge træningspas, i laver :4thumbup: Jeg burde kigge op til jer i jernhulen engang.Ser i noget til Lars, bossen i centeret ?Henning Hej Henning!Ja det kunne da godt være tungere - bl.a. det vi arbejder for jo Lars kigger ned engang i mellem, skal lige tjekke at håndvægtene ligger i den rigtige rækkefølge Kan informere dig om, at The Bear og jeg træner igen fredag kl 12:00. Også er du da mere end velkommen. Kunne da være sjovt at møde endnu en lokal MOL'er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Hej Henning!Ja det kunne da godt være tungere - bl.a. det vi arbejder for jo Lars kigger ned engang i mellem, skal lige tjekke at håndvægtene ligger i den rigtige rækkefølge Kan informere dig om, at The Bear og jeg træner igen fredag kl 12:00. Også er du da mere end velkommen. Kunne da være sjovt at møde endnu en lokal MOL'er!Fredag kl. 12 arbejder jeg, (for verdensfreden) Det har undret mig at I har trænet midt på dagen, men du går måske bare og går ? henning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts