-
-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 100 Guests (See full list)
-
Nyeste Emner
-
-
Nyeste indlæg
-
Mandagstræning stod på styrketræning i kælderen i 46 minutter. Tirsdag var det tidligt op, køre en Monster ned, tøj på og så ud på rammen kl. 06.36. Ud til flyvestationen hvor jeg skulle køre 2x20 minutter sweet spot (ca. 275 watt). Der er noget magisk ved at ramme flyvestationen så tidligt, hvor der stadig er harer og dådyr der tumler rundt derude. Lidt opvarmning, og så ellers igang. 1. interval - 282 watt i snit (284 NP) - 37,2 km/t 2. interval - 278 watt i snit (280 NP) - 36,2 km/t Herefter hjem og arbejde. Første møde var i vores nordiske team. Den ene svensker sidder klar 9.15 med en Nocco og en pakke snus på bordet. Møde igen kl. 11.00, nordmanden spytter lige sit snus ud midt i mødet, og putter en ny i. Det vænner jeg mig nok aldrig til I alt 2 timer og 2 minutter, 64,7 km, 31,8 km/t i snit, 210 watt i snit (244 NP). Og så har Netflix lige smidt alle Rocky filmene online! Dem har jeg ville gense meget længe. Kan ikke huske om der også var lidt Rambo.
-
Som Polykrom er inde på, så er der virkelig sket meget de seneste år. Bredere og højere fælge med bedre aerodynamik, dæk og slanger med lavere rullemodstand og bedre aerodynamik, single chain setup, integrerede cockpits, og et generelt ekstremt fokus på aerodynamik selv på cykler der skal være lette. Og så kan det ofte hjælpe hvis man kan finde en rute hvor man går fri af de værste lyskryds og ikke mindst med gunstig vind - så når man kører i modvind er man inde i en skov eller andet der giver læ, og når man har medvind er man ude i det fri.
-
By Gregers TF · Posted
Det er også markant bedre end jeg fik ud af det “i gamle dage”. Nok mig, der var/er ret ineffektiv, så. I det flade Danmark skulle vægten ikke betyde alverden. -
By Gregers TF · Posted
Åbenbart. AI mente også at jeg skulle ringe til min læge STRAKS her til morgen, men det gad jeg altså ikke, når det kun er ved træthed det dykker SÅ meget. Det var desuden helt oppe på 112 over 65 ved frokosttid, så jeg er ikke bekymret. Mit BB var på 73 da jeg stod og det kan mærkes. Lysten til træning var stor, men jeg holdt mig i skindet, men hoppede på cyklen i stedet. Det kan føles hårdt, men betablokkerne sætter en grænse for HVOR hårdt det i virkelighed er. Tror jeg. Lidt hårdt var det, for mit BB faldt fra 64 til 43 og jeg var fik kvalme både på turen og da jeg kom hjem. Men jeg var kom 200 watt i snit og det har jeg ikke prøvet tidligere i nuværende tilstand. Min FTP er nu hævet til 216 watt. Hverken alder eller knas med hjertet, er noget jeg nogensinde vil anbefale andre!!! De 56 minutter: Og så et par pudsigheder i afdelingen for styrketræning. Jeg har ikke barberet ben længe, men der vokser ikke meget ud på skinnebenene, da mine arbejdsbukser strammer. Så jeg fandt lige målebåndet. I omkreds er de næsten tilbage på mit tildligere max. Og set fra siden giver det mening. Men set forfra i et spejl, er de historisk små. Så fraværet (næsten) af cykling og/eller trapper (stationsservice) gør åbenbart, at faconen bliver anderledes med den ændrede belastning. Og jeg har længe trænet et ekstra sæt med venstre ben, i forsøget på at rette op på at venstre lår er en del mindre end højre. Så begyndte jeg at fokusere på balletræning. Det har også virket lidt. Og har virket meget i venstre side, som nu er markant større end højre. Så et eller andet gør, at i højre side er det min quad, der trækker læsset og i venstre side er det glutes, der overtager. Det er nok lidt nørdet, men sjovt som kroppen gør “ting”. Nu vil jeg træne akillessener, gå i bad og så tage i LIDL og handle. Og se om der er kaos. De spurgte efter hjælp klokken 7 i morges pga. en sygemelding, men jeg valgte at så længe de ikke ringede, så var det ikke mig der skulle træde til i dag. Jeg synes at fridagen har været MEGET tiltrængt. Hvad er der med tyske biler og blinklys https://www.instagram.com/reel/DZ0HmZKv6Ey/?igsh=MWhlbnkxOWs4dGV6Mw==
-
-
-
Recent Status Updates
-
14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.· 0 replies
19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
-
