-
-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 245 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
-
Nyeste indlæg
-
Lidt opdatering Onsdag den 10. juni havde jeg en spinningtime. 176 watt i gennemsnit og 2,2 watt/kg. Torsdag den 11. juni var jeg i Bruxelles og tog en løbetur. Desværre på godt dansk pisregnende det. Jeg løb fra mit hotel i EU-kvarteret ned til Cinquantainaire parken, hvor der er en 400 meters løbebane. Der løb jeg 7-8 omgange, indtil jeg var alt for våd, og så løb jeg tilbage til mit hotel. 4,65 km blev det til. Næste dag gik op i møder og hjemrejse og fredag var der meget aktivitet på arbejdet, så ingen træning der. Lørdag var jeg til sommerstævne i karateklubben, så sommerpausen startede der. Vældig hyggeligt og god træning. Mandag og tirsdag tilbragte fruen og jeg i Aarhus, hvor vi besøgte sønnen, der havde forberedt en fin rundvisning i byen. Vi fik set Midtbyen og Det nye kvarter i Aarhus Ø og det nye Universitet ved siden af det gamle. Inge træning de to dage, men jeg fik gået over 20.000 skridt i hver af de to dage og dejligt at være sammen med sønnen, der så kom med hjem for at holde sommerferie. Konen og jeg boede på Cabin-in hotellet lige ved Domkirken. Mikroskopisk værelse, men det vidste vi jo godt, og ihvertfald supercentralt. Onsdag den 17. juni og torsdag den 18. juni var der en masse at følge op på på arbejdet, så ingen træning de to dage. Fredag den 19. juni en spinningtime. Jeg var kommet til at slå Bluetoth fra, så jeg kunne ikke få nogle data med, men kørte på programmet. Lørdag den 20. juni i sommerhuset, hvor jeg tog en 5 km løbetur som ramp-up altså først 2 km i zone 2, så 1 km i zone 3, og 2 km i zone 4. Den sidste skulle optimalt være i zone 5, men det magtede jeg ikke. Ingenting søndag men mandag den 22. juni havde jeg en spinningtime. 178 wat i gns. og 2,2 watt/kg. Tirsdag ingenting og onsdag den 24. juni en ny spin ningtime 175 watt i gns og 2,2 watt/kg. jeg er ihvertfald stabil. Jeg er rimelig udkørt efter turene, så jeg formoder min FTP står rigtigt på 210 watt. Ingenting torsdag og fredag, og idag på varmeste dag i mandsminde en lille tur på løbebånd i min lokale Puregym. Jeg satser også på en tur i morge af samme slags. Styrketræning bliver kun til lidt squat og lunges hjemme, da jeg har fået en ubehagelig smerte i venstre albu. Nu holder jeg pause med armstrækningerne og smører voltaren på, og så må vi se, hvordan det går.
-
Ja Henrik min far er 91 og lever endnu, omend helbredet og bevægeapparatet ikke har det det så godt. Men det har været en glæde for mig, at han har været der i så stor del af mit lov. Det må have været hårdt for dig at miste din far i en så tidlig alder.
-
Jeg prøvede desperat at nå min træning trods travlhed op til at vi kører på ferie i morgen. Det var sygt hårdt, så jeg nåede kun to store løft. Måske også utopi at tro at jeg kunne nå dødløft og military press også. Måske kan jeg nå det i morgen kl. 5 inden familien vågner. Hvis jeg kan undgå at blive slået ihjel af min hustru... I øvrigt var garagen kølig, og så tænkte jeg for air con og satte den på 19 grader, så jeg kan ikke rigtig brokke mig over varmen, egentlig. Widegrip pulldown: 5 x 57,5kg 5 x 67,5kg 5 x 75kg straps Det var sygt tungt, men jeg fik mig kæmpet igennem. Det viste sig så, at jeg havde set forkert, og de tre tal rettelig skulle have været løftet for 5, 3 og 1 rep. Hold nu kæft... Squat: 5 x 60kg 5 x 82,5kg 5 x 95kg - bælte lukket 5 x 107,5kg - bælte åbent (fejl, men det var nu ok) Sygt, sygt tungt. Det kostede nok lidt på dybden - og med "nok" mener jeg, at det gjorde det. Bænkpres: 5 x 70kg 5 x 80kg 5 x 90kg - med sikkerhedspinde Det var crazy tungt. Men jeg er sgu meget, meget tilfreds. Der burde være til mere end 100kg for en rep næste gang. Jeg trænede i øvrigt alene og havde sat sikkerhedspinde under. De sad 1-2 cm for højt, hvilket fuckede mit løft max op, da jeg sgu helst vil have pausen på brystet eller 1mm fra brystet. Bortset fra det var der virkelig god pressestyke
-
By Gregers TF · Posted
Det er OK, det siver stille og roligt ind. At det er nu, jeg får min hurtigste tur efter efterhånden en hel del ugers mikroskopisk indsats på cyklen, er bare underligt. Kaos på arbejde med først for få på job, to ledere på ferie og nu er butikschefen syg. Har fået et par lange gode snakke med en anden leder, der er max presset. Distriktschefen vil ikke have at jeg drukner i timer, så min fridag i dag beholdt jeg. Det ærgrer jeg mig nok over i morgen. Nå… Jeg vågnede sulten nogle gange i nat og klokkede ind på 93,5 i morges. Også lidt mere tørstig end ellers, men… vægten var omsider under 94 kg. Jeg skulle have vasket tøj og handlet og tiden gik. Men endelig kom jeg på cyklen. Benene var i forvejen trætte, så jeg forventede ikke det store. Med udsigt til en moderat tur, blev den længere end normalt, nemlig 1 t 19 minutter. Ud til klinten og retur. Bakkerne derude er aaalt for lange til min lave puls, så jeg var nede i første gear et par gange. Men fantastisk vejr, dejlig natur, og super dejlige ude-på-Lars-Tynsdskids-veje, og så var det fedt alligevel. De her tre ture, har sendt benene totalt til tælling - nøj, de er trætte. Det har bestemt været “sjovt” at udsætte kroppen for uvant belastning, meeeen nu skal jeg til at flytte nogle vægte, så jeg ikke falder for meget tilbage. Hold min vodka https://youtu.be/xJW18tVmN94?is=UWVOOs206zOMehyl -
Uha ja, også her. De skal sgu bare give den gas Jeg synes bare, den er lige stram nok, når der bliver lagt fyrværkeri (i 30 graders varme og høj solskin) oven i ligningen. Selve fejringen er skam fin. Som du selv skriver: Lige om lidt er de spredt ud over Danmarkskortet.
-
-
-
Recent Status Updates
-
14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.· 0 replies
19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
-
