Uge 6 dag 4 Dødløft
Jeg har en lidt atypisk arbejdsdag, da ferien er begyndt at vise sig på kalenderen. Så jeg kører sent på kontoret, og fik ordnet træningen her til formiddag.
Dødløft
5x110
5x150
5x170
3x190
3x222,5 bælte
3x215 bælte
Dødløft med pause under knæ
2x3x160
Det hele føltes tungere end jeg håbede/forventede. Men det kom da op
Uge 6 dag 3 GPP
Log pres (vend på første rep)
3x5x65kg
Flat dumbell pres
10x49,3
6x49,3 (mistede balancen)
9x49,3
Dumbell rows
3x10x49,3
Egentlig stod der farmerwalk på programmet. Men jeg er bange for at det udtrætter coren for meget.
Jeg lyttede til lidt Fitness M/K med Anders Nedergaard i dag. Ret sjovt at høre deres snak om opvarmning inden for fitness og styrkeløft. Jeg laver aldrig rigtig opvarmning. Alt det jeg logger, er min træning. Hvis jeg laver nogen former for opvarmning, er det en del af det i læser i loggen.
Så når jeg laver dumbell pres med 49,3 i dag efter arbejde, er det regulært set første sæt jeg går ind på. Uden anden ståhej
94,6 kg. BB røg på 5 i går - det føltes ellers som OK dag på arbejde med samme “lave” tidspres som for et par måneder siden.
BB kun 32 da jeg stod op, og her efter cykelturen på 48 minutter, er det nede på 16.
205 watt i snit. Uden rygsæk men med lappeudstyret i bæltetasken, kom snittet helt op 27,1. Jo ikke meget, men dog en ny betablokker-rekord.
Nu i bad og så ned og se hvad LIDL byder på i dag
Dagsaktuelt billede fra en varm frokosttur. Nu med saddeltaske og en pumpe i herrestørrelse. Den er ved at være godt tilkørt og ruller stadig super fint.