-
-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 11 Guests (See full list)
-
Nyeste Emner
-
-
Nyeste indlæg
-
By Spinderella · Posted
Jeg deler din frustration over larm i det offentlige rum, Henrik. Og så forstår jeg ikke pointen med fyrværkeri nu, hvor det jo er lyst det meste af døgnet. Men ellers vil jeg sige at jeg har et soft spot for studentervognene. Jeg synes de har fortjent at fejre deres første uddannelsesmæssige milepæl, og under dem en kæmpe fest med deres venner, inden deres veje skilles (og så er jeg med på at de ikke bliver spredt for alle vinde, som vi gjorde i sin tid, fordi de har alle muligheder for at holde kontakt via sociale medier mv). -
Generelt er der skruet vildt op for lydniveauet af det meste - og nej, det er ikke (kun) fordi jeg er blevet ældre. Soundbokse i parker, større og større DeWalt-højttalere på håndværkerbyggepladser, kæmpe anlæg i biler (og nedrullede vinduer) og så en ny ting, der er kommet til inden for de senere år: store musikanlæg på motorcykler, der blæser lyden ud over omgivelserne - go figure! Nå, vi tager på landet om lidt, hvor det mest er fasanerne, der larmer.
-
Det er åbenbart blevet kutyme, at studentervognene nu også har kanonslag og raketter med, når de lander et nyt sted. Det er simpelthen super. Hunden er skræmt fra vid og sans, og jeg føler mig som en sur, gammel mand.
-
Uge 6 dag 5 Relativt stiv i korpus efter igår. Men det løsnede lidt op Squat 5x100 3x3x130 Bænkpres med stop 5x5x112,5 Arbejder en del med pinch og fart, for at få størst mulig muskel aktivering.
-
Jeg har lavet nogle omgang wendler klar. Jeg laver en stor stigning i squat i de fire store, da jeg i grunden mærker solid fremgang over hele linjen. For så vidt angår mine assistentøvelser, noterer jeg stor fremgang i alle øvelser og øger det hele med 5kg. Det er fortsat tanken, at jeg vil lave pulldown øvelser indtil jeg kan lave pullups/chinups. Det må vel snart komme. Jeg prøver at spise lidt mindre, så vægten kan komme ned igen, jeg er historisk tung. Og så vil Kaare og jeg prøve at klatre regelmæssig igen. Begge dele bør hjælpe. Jeg vil i næste måned fortsætte med masser af farmer walk, zercher løft og så også assault biken. Vi er i Berlin i næste uge, hvor jeg egentlig har fundet mig et gym. Jeg plejer altid at tage nogle meget tidlige morgenløb, når vi er på ferie, og det gør jeg også i næste uge. Måske skal jeg gemme vægtene, til jeg er retur igen, og fokusere på at få nogle hexagoner (Stride app'en) i downtown Berlin. :)
-
-
-
Recent Status Updates
-
14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.· 0 replies
19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
-
