-
-
Who's Online 5 Members, 0 Anonymous, 405 Guests (See full list)
-
Nyeste Emner
-
-
Nyeste indlæg
-
Der er noget CDA og pedaleffektivitet som spiller en rolle. Rygsæk og civiltøj gør en del med hastighed :D og især position, og så er der vel også højdemeter, lyskryds, forhindringer m.v. som aftager momentum. Nu vejer jeg nok lidt mindre(78kg) end Kermit, men i lørdags kørte jeg fx. 227/260NP i snit 30km/292HM, 33.3kmt.
-
By Gregers TF · Posted
X2 Og så må jeg efter flere års “beundring” tage hatten af for, hvor meget fart du får ud af dine watt. Da jeg for 5–ish år siden kunne holde 250 watt i snit på en tur, var jeg meget sjældent over 32 i snit - milevidt fra dine 34,5 forleden. I dag har jeg kørt en rundstrækning med 208 watt i snit og NP på 244. Med 26,0 i snit og moving snit på 26,6. Igen voldsdom langt fra dit tempo. I dag var så i “civiltøj” og rygsæk, men det alene gør jo ikke 5-6 km/t i forskel. Pga. cykelskift har jeg været igennem 3 wattmålere de sidste 5 år - 2 af dem mens jeg stadig trådte nogenlunde fornuftigt. Plus den på Skrumlet. Er du sikker på at din ikke viser for lidt? Jeg ved godt at du igen vejer en sjat mindre end jeg, men alligevel…. -
Min niece fik hue på her til formiddag, så jeg har måtte flytte lidt rundt på møder og andet, for at kunne deltage her til formiddag. Så jeg fik fyret træningen af i morges Uge 6 dag 1 - Bænkpres med stop 5x100 5x110 4x120 2x4x127,5 Spoto pres 2x5x110 Dips 1x12x10kg+bw 1x11x10kg+bw (fik lidt ubalance på sidste rep, og missede den, fordi jeg har været for doven til at skrue et dips stativ sammen, og bare jongelerer rundt med nogle stolper jeg har lagt oven på et par paller :-D Tung weekend her ellers med fuldt program Lørdag, som desværre også indbefaftede en mindehøjtidelighed for en af mine tætteste barndomsvenners mor. Et sted jeg har tilbragt utallige timer. Voksen livet er ikke altid så spændende
-
Endnu en uge med blandede bolcher. Fik cyklet onsdag, og fredag tog vi på landet. Løbeturen lørdag blev kort og så varm, at jeg måtte gå en del gange i skyggen for at trække tiden uden sol lidt ud Søndag ville jeg egentlig have cyklet hjem, men blev enig med mig selv om, at det var fjollet at tage den kedelige rute, når nu vi har har de fine sjællandske landeveje lige uden for døren. Så jeg endte med at køre omtrent lige så langt som turen hjem, bare over Dianalund op til Mørkøv og så ud over Undløse, Ugerløse, Store Merløse, Gyrstinge og tilbage til Sorø. Er man ikke stedkendt, så siger det naturligvis ikke en noget som helst, men jeg er efterhånden ved at være dus med terrænet. Sommerens cykelmål bliver bl.a. at begynde at udforske landskabet syd for Sorø. Der har jeg ikke været nede, og der skulle være gode bakker og fine søer. Og så skal jeg også prøve en tur længere vestpå, hvor jeg kan spise en is på Reersø Havn før hjemturen.
-
-
-
Recent Status Updates
-
14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.· 0 replies
19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
-
