christianspoer Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 Huskede du at spænde i bcps? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 2, 2011 Author Report Share Posted May 2, 2011 Huskede du at spænde i bcps?Nej, det var nok det, der fuckede teknikken up. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 Mandag den 2. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 1/6Opvarmning:6 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell (db) squat inden squattenBænkpres:2x8@20kg6@45kg[email protected]Det var ganske let i dag.Boardpress: (10 cm board)3x3@80kgOverkommeligt. Og bedre end de 77.5 kg i sidste uge.Statisk bænk: (6 sek pause lige over brystet)[email protected]Smal bænkpres:[email protected]Squat:8@20kg2x6@45kg4x6@60kgIkke perfekt, men heller ikke helt skidt, tror jeg. Vægten føltes i hvert fald overkommelig, men mit spænd i bunden kunne som altid godt være bedre.Squat til pins: 3x3@125kgAndet sæt var super godt. På første sæt squattede jeg ned i lidt forkert vinkel, og på tredje sæt var jeg for ustabil i hoften på 1. og 3. rep, 2. rep var okay. Vægten var okay nem at gå ud med, så tror, jeg følger den planlagte progression og går på 132.5 kg i næste uge. Så må jeg bare spænde hjelmen.Paused squat: (6 sek pause i bunden)3x3@50kgCable crunches:4x6@65kgss:Seated bb press:3x6@30kgTungt, men overkommeligt. Cable reverse curls:4x6@17kgss:Planken:3x30sek@bw+25kg+udstrækning og pw hjemUdmærket træning. Især bænkdelen. I squatdelen synes jeg godt, jeg kunne mærke, at min mave var lidt brugt ovenpå lørdagens tunge dødløft og efterfølgende fire maveøvelser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Tak for lån af straps, veninde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 Tak for lån af straps, veninde!Det var så lidt, ven! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 Kom lidt senere afsted fra job end planlagt, så endte med at have 2t15min til at nå det hele (inkl. omklædning og kakaodrikning), fra jeg ankom til klubben, til jeg skulle gå igen, da jeg skulle nå hjem til bestyrelsesmøde i andelsboligforeningen. Holdt derfor ganske fint tempo træningen igennem. Tirsdag den 3. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 2/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:2x6@65kg3@85kg4x6@105kgSmåtungt ovenpå i lørdags, men dog overkommeligt. Sæt 2 og 3 føltes stilmæssigt acceptable. Jeg skal nok kunne køre sættene lidt pænere dag 4 og 6, når jeg er kommet mig ovenpå ligaen.Dødløft fra pins: (sumo)[email protected] +strapsDe var tilgengæld overraskende lette. Føltes både lettere og pænere end de 145 kg i sidste uge.Statisk dødløft: (sumo, 6 sek pause lige over gulvet)[email protected]Første sæt var let, på de næste to sæt bed det lidt, men dog stadig ganske overkommeligt.Lying row:4x6@stang+25kgTungt. ss:Standing db laterals:4x6@10kgUpright row:[email protected]ss:Db row:3x6 pr. side@30kg +straps PROg lettere (/mindre tungt) end forventet. Standing EZ-curls:4x6@25kgss:Db side bends:4x6 pr. side@24kg +strapsCable wood chops:4x6 pr. side@25kgss:Db wrist curls:4x6@4kgss:Db reverse wrist curls:4x6@4kg+udstrækning og pw hjem i silende regnvejr - men jeg nåede alt det, jeg skulle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 Tog for en gangs skyld cyklen på job, så jeg kunne cykle til The Gym, hvilket går lidt hurtigere end at tage bussen. Var også for en gangs skyld i god tid til fællestræningen. Onsdag den 4. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 3/6Opvarmning:6 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell squatBænkpres:8@20kg6@45kg[email protected]Ret lette igen i dag. Skal dog fortsat have fokus på at få en god landing. Det var blevet bedre, men stadig ikke godt nok. Incline db press:[email protected]Push-ups max-out:25@bw rep PR20@bw Squat:8@20kg6@45kg4x6@60kgFøltes ret godt i dag. Front squat:3x6@60kg vol PRTungt! Men jeg kom da igennem.Bb lunges:3x6 pr. ben@40kgDips:4x6@bw+2.5kg i bæltetss:Crunches i maskine:4x6@60kgSeated db shoulderpress:5@16kg for tung 2x6@14kg også lige til øllet Skulderpres var godt nok tungt i dag - kunne ikke holde den planlagte progression.ss:Planken på Swissball:3x45sek@bw m. fødderne på bænkHavde ikke noget ur ved hånden, så talte til 100 i stedet og går ud fra, at det svarer til ca. 45 sek. Triceps push-down:[email protected] lige let nok2x6@50kg pænt tungtss:Bb reverse curls:4x6@15kg+udstrækningDa jeg egentlig var på vej i bad, mente Bertel, at jeg lige skulle teste bænken med henblik på om små to uger, hvor jeg skal køre en max 6'er.Bænkpres:3@20kg1@40kg1@50kg[email protected] forced på 5. repVar temmeligt træt på det tidspunkt - kunne slet ikke stabilisere, hvorfor løftene blev uforholdsmæssigt tunge.+transportcylkling i alt ca. 17 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Skal du træne i eftermiddag, veninde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 5, 2011 Author Report Share Posted May 5, 2011 Skal du træne i eftermiddag, veninde?Ja. Eller først på aftenen bliver det nok nærmere. Ved 17-18-tiden (sandsynligvis tættest på 18). Skal lige hjem efter min cykel efter job og så forbi SuperBest efter kakao på vej til klubben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Ja. Eller først på aftenen bliver det nok nærmere. Ved 17-18-tiden (sandsynligvis tættest på 18). Skal lige hjem efter min cykel efter job og så forbi SuperBest efter kakao på vej til klubben. Hehe! Jeg ærgrer mig stadig over jeg ikke kan drikke det. Jeg er der nok allerede omkring ved 15 tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Træning ved 18-tiden efter at have været ude at købe en mindre forsyning af kakao på vej til klubben. Sarah var lige ankommet, da jeg kom, så havde selskab det meste af træningen. Torsdag den 5. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 4/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:6@55kg4@75kg2@90kg4x6@105kgFøltes både lettere og pænere end i tirsdags. Føltes som om, jeg kommer til at kunne klare 112.5 kg i næste uge.Dødløft stående på 4 cm klodser: (sumo)3x3@85kgRelativt let. Men kan sikkert stadig være bedre til at trykke med benene. Goodmornings:[email protected]Pull-ups (OH):4x6@bw+2.5kg i bæltetWup! Der var faktisk en smule overskud. ss:Standing db laterals:4x6@10kgUpright row:[email protected]ss:Suppine pull-ups:3x6@bwEr stadig ikke helt gode venner med denne øvelse... High cable pulls:4x6@32kgss:Cable wood chops:4x6 pr. side@25kgStanding EZ-curls:4x6@25kgss:Db side bends:4x6 pr. side@24kg +strapsDb wrist curls:4x6@4kgss:Db reverse wrist curls:4x6@4kg+udstrækning og cykling frem og tilbage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 8, 2011 Author Report Share Posted May 8, 2011 Træning i noget mellemfornøjet humør, idet mine øjne havde drillet mig hele dagen og fortsat irriterede under træningen. Fredag den 6. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 5/6Opvarmning:6 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell (db) squat inden squattenBænkpres:2x8@20kg6@45kg[email protected]De to første sæt føltes småtunge og ustabile, nok pga. max-out'en på 62.5 kg i onsdags. Sidste sæt blev noget bedre, heldigvis.DE light band bænkpres:[email protected]Incline db flyes:4x6@14kg m. squeeze i toppenSmal bænkpres:[email protected]Squat:8@20kg2x6@45kg3x6@60kgOverhead squat:4x6@30kgFøltes okay let. Overvejer at forsøge med 35 kg i næste uge.Box squat: (dybe)4x6@35kgSeated db shoulderpress:4x6@14kgss:Cable crunches:4x6@65kgTriceps push-down, skrågreb:4x6@37kgss:Cable reverse curls:4x6@17kgPlanken:3x30sek@bw+25kg+udstrækning og pw hjem, hvor kontaktlinserne straks blev udskiftet med briller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 8, 2011 Author Report Share Posted May 8, 2011 Lørdag den 7. maj 2011Blok 2/7, uge 3/4, dag 6/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + eftefølgende strækDødløft:8@60kg2x3@85kg3x6@105kgTror, jeg skulle have taget et sæt mere på 60 kg, så jeg 100% sikkert havde været ordentlig varm. Mine worksets føltes dårlige, eller i hvert fald første rep i hvert sæt. Overvejer stadig, om jeg i næste uge skal gå på 110 kg eller 112.5 kg. Småtungt bliver det nok uanset hvad. Smal dødløft:4x6@85kgNoget mere overkommeligt end sumoen, især første sæt var rigtig godt og let.Statisk dødløft stående på 4 cm skiver: (sumo, 6 sek pause lige før gulvet)3x3@70kgGodt pump i inderlårene. Lying row:4x6@stang+25kgss:Standing db laterals:4x6@10kgDb row:4x6 pr. side@30kg +straps vol. PRss:Db side bends:4x6 pr. side@24kg +strapsUpright row:[email protected]ss:Standing EZ-curls:4x6@25kgCable wood chops:4x6 pr. side@25kgDe første to sæt kørte jeg i den ene side af cable crossen, men den kørte ikke særligt smooth, så skiftede til den anden side, og så føltes det pludselig som om, de 25 kg kun vejede det halve.ss:Db wrist curls:4x6@4kgss:Db reverse wrist curls:4x6@4kg+udstrækning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 9, 2011 Author Report Share Posted May 9, 2011 Var en time tidligere til træning end normalt, da jeg skulle skynde mig videre til generalforsamling i andelsboligforeningen kl. 19. Mandag den 9. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 1/6Opvarmning:6 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell (db) squat inden squattenBænkpres:2x8@20kg5@40kg3@50kg3x6@60kg vol. PRDet blev en smule tungt, men tror desværre (eller hvad man nu skal sige), at noget af det også sad i hovedet. Boardpress: (10 cm board, pause på board)[email protected]Det var virkelig tungt og ustabilt! Fatter ingenting, for 80 kg var virkelig let for en uge siden. Fik tilmed udløft på de sidste to sæt i dag, fordi første sæt var noget værre møg. De sidste to sæt blev så heldigvis lidt bedre.Statisk bænkpres: (6 sek pause lige før brystet)3x3@50kgKørte virkelig godt i dag. Fik holdt skuldrene godt inde under mig i dag, hvilket jeg ellers mange gange har haft problemer med i den statiske bænk.Smal bænkpres:3x6@45kgSquat:2x6@20kg2x6@45kg3x6@65kgKørte ikke optimalt, men dog heller ikke helt skidt. De sidste to sæt blev helt okay. Squat til pins: (pause på pins)[email protected]De var virkelig lette og gode i dag! Statisk squat: (6 sek pause i bunden)3x3@55kgIkke sindssygt meget fart, men tror, det var klart bedre end de 50 kg i sidste uge.Siddende bb skulderpres:[email protected]Dejligt let.ss:Planken:3x30sek@bw+20kgCable crunches:5x6@60kgss:Cable reverse curls:5x6@16kg+udstrækning og pw hjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 Kom lidt sent til træning i dag pga. en lang dag i lab. Da jeg var færdig med opvarmningen, dukkede Mickel op, og Kim kom et par minutter efter og overvågede vores dødløft.Tirsdag den 10. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 2/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:2x6@60kg3@80kg1@100kg[email protected]Singlen på 100 kg føltes virkelig god med godt tryk fra bunden. De 112.5 kg var mindre tunge end ventet. På første sæt fik jeg dog sjusket lidt med grebet. Kim bemærkede, at jeg skulle trykke mere gennem hælen, hvilket jeg gjorde på sidste sæt, som føltes som det bedste.Dødløft fra pins: (sumo, pause på pins)3x3@160kg +strapsStatisk dødløft: (sumo, 6 sek pause lige før bunden) 3x3@85kgKim talte (langsomme sekunder!). Det var pænt hårdt, men på en dejlig måde. Mine inderlår var godt ristede til sidst. Standing db laterals:[email protected]ss:Lying row:3x6@stang+22.5kgUpright row:4x6@25kgss:Db row:[email protected] +strapsDb side bends:3x6 pr. [email protected] +strapsss:Standing EZ-curls:[email protected]Cable wood chops:3x6 pr. side@20kgss:Db wrist curls:3x6@3kgss:Db reverse wrist curls:3x6@3kg+udstrækning og pw hjemDejlig træning! Det er "sjovt", som hjælpeøvelserne føles super nemme i uge 4, hvor man er nede på uge 2-niveau igen. Så føler man sig stærk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 12, 2011 Author Report Share Posted May 12, 2011 Blev færdig i nogenlunde tid i lab onsdag. Til gengæld valgte metroen ikke at meddele, at den kun kørte til DR Byen, før dørene var ved at lukkes på Islands Brygge (stationen før DR Byen). Kunne derfor ikke komme hele vejen til klubben med metroen, og måtte i stedet gå hjem efter min cykel. Var pænt irriteret, for hvis de bare havde oplyst om fejlen noget tidligere, ville jeg have taget den anden linie hjem og sparet en masse tid. Da jeg kom hjem, virkede sofaen ekstremt tiltalende - var helt vildt træt, fordi jeg var vågnet kl. 2 om natten og havde svært ved at falde i søvn igen. Fik dog taget mig sammen til at skynde mig at snuppe cyklen og komme afsted til klubben. Onsdag den 11. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 3/6Opvarmning:6 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken1 sæt kettlebell (db) squat inden squatten (tog til gengæld 12 reps mod normalt 8, når nu jeg nøjedes med ét sæt)Bænkpres:2x8@20kg6@40kg3@50kg4x6@60kg vol. PRFik udløft på de sidste to sæt for at være sikker på at gennemføre. I det første sæt med udløft blev de første tre reps rigtig gode og nemme. Hen mod slutningen af alle sæt trak det virkelig tænder ud, og allersidste rep i sidste sæt var en grinder. Tror, trætheden spillede en del ind, for var noget tung og træt i hovedet, og havde meget svært ved at stabilisere.Incline db press:[email protected]Efter den meget tunge bænkpres og dårlige stabilitet, valgte jeg at være fornuftig og ikke forsøge at øge i denne øvelse.Max-out push-ups:2x20@bwIndrømmet, første sæt var ikke helt max, men orkede ikke flere reps rent mentalt, så aftalte 2x20 med mig selv.Squat:2x8@20kg6@45kg4x6@65kgSquatten føltes til gengæld rigtig god! Stilen føltes fin, nærmest naturlig, og det gjorde ikke ondt nogen vegne, bortset fra en lille bitte smule i højre hoftebøjer mellem sættene, men ikke under løftene. Kunne dog godt mærke, at benene var lidt trætte ovenpå tirsdagens dødløft, hvilket tog en smule af farten. Squattede sammen med Emil, hvilket var rigtig hyggeligt og holdt tempoet fint oppe.Front squat:[email protected] rep/vol. PRDe første fire reps i første sæt var sindssygt gode!! Generelt var det bare meget bedre i dag end med 60 kg i sidste uge. Næste fredag skal jeg køre en max/ret tung 6'er i front squat, hvor jeg også godt må bruge bælte, så der må målet være minimum 67.5 kg.Bb lunges:2x6 pr. ben@45kg billig PRAndet sæt blev klart bedst, men overall havde jeg simpelthen for store balanceproblemer. Burde nok have sænket vægten, men skulle jo kun have to sæt. I næste blok bliver denne øvelse byttet ud med Bulgarian split squat.Dips:3x6@bwCrunches på skråbænk:5x6@bw+light bandss:Cable reverse curls:5x6@16kgSeated db shoulderpress:3x6@14kgss:Planken på Swissball:3x40sek@bw m. fødderne på bænkTriceps push-down, skrågreb:3x6@35kg+udstrækning og cykling frem og tilbage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Trods en god nats søvn blev jeg igen temmeligt træt ud på eftermiddagen. Sad og faldt i søvn over en artikel, jeg var ved at læse på jobbet. Fik dog begivet mig til klubben i planmæssig tid om aftenen, hvor MC joinede mig en times tid senere.Torsdag den 12. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 4/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:2x6@55kg3@80kg1@100kg[email protected] vol. PRDet gode, der kan siges om denne omgang, er, at jeg gennemførte. Men det var godt nok urimeligt tungt i forhold til, hvordan de samme kg føltes i tirsdags.Dødløft stående på 4 cm skiver: (sumo)3x3@90kgGoodmornings:[email protected]Pull-ups (OH):3x6@bw+1.25kg i bæltetss:Db side bends:3x6 pr. [email protected] +strapsUpright row:4x6@25kgss:Standing db laterals:[email protected]High cable pulls:3x6@30kgss:Cable wood chops:3x6 pr. side@20kgSuppine pull-ups:3x6@bwss:Standing EZ-curls:[email protected]Db wrist curls:3x6@3kgss:Db reverse wrist curls:3x6@3kg+udstrækning og cykling frem og tilbageDer gik desværre en del snak i den til sidst, hvor Kim dukkede op. Så endte nok med at bruge en time på at stå at snakke i stedet for at skynde mig at komme hjem at spise aftensmad og gå tidligt i seng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Kom en time senere til træning end planlagt pga. noget job, jeg sad med - og som jeg ved at logge dagens træning laver overspringshandling i stedet for at få lavet færdigt...Fredag den 13. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 5/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell (db) squat inden squattenBænkpres:2x8@20kg6@40kg4@50kg3x6@60kgFik udløft på sidste sæt, hvilket gjorde, at de første fire reps blev super gode, og i det hele taget blev dette sæt det teknisk bedste samt letteste med 60 kg i løbet af hele ugen. DE light band bænkpres:5x3@35kgFarten kunne godt have været liiidt bedre...Incline db flyes:[email protected]Betydeligt lettere end for fire uger siden.Smal bænkpres:3x6@45kgDejligt let og overskudsagtigt ovenpå den tunge bænk.Squat:2x8@20kg6@50kg3x6@65kgEn anelse ømhed i højre hoftebøjer, men igen mellem sættene og ikke under løftene. Teknisk var det vist nogenlunde, men kunne godt mærke, at benene er ved at være pænt brugte.Overhead squat:3x6@35kg rep/vol. PRAndet sæt var super. Men generelt skulle der kæmpes for at holde stabiliteten. Box squat: (dybe)3x6@40kgFøltes faktisk rigtig godt i dag.Cable crunches:5x6@60kgMin mave er totalt brændt af i disse dage, så de crunches kunne tydeligt mærkes.ss:Seated db shoulderpress:3x6@14kgTriceps push-down, skrågreb:3x6@35kgss:Cable reverse curls:3x6@16kgPlanken:3x30sek@bw+20kgOgså pænt hårdt for maven. Var på dette tidspunkt så brugt, at jeg ikke orkede at rejse mig mellem sættene. Blev i stedet liggende på maven med skiven på lænd/glutes, og rejste mig så bare op i planke, når det var tid til et sæt. +udstrækning og pw hjem i skøn aftensolEfter træningen fik jeg lige diskuteret med Bertel, hvorledes jeg skal gribe morgendagens dødløfttræning samt næste blok an. Glæder mig godt nok helt vildt til næste blok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 Set i lyset af, hvor tunge 112.5 kg i dødløft var torsdag, var jeg i tvivl om, hvor vidt det ville være fornuftigt at gennemføre de tre sæt på samme vægt lørdag. Havde derfor fået "tilladelse" til at gå ned i vægt i dag, hvis det føltes helt skidt. Har sovet for lidt/for dårligt det meste af denne uge, og kombineret med den hårde træning her i uge 4/4, har det bare ikke været optimale betingelser.Der var fyldt med BB'ere og SL'ere i TSK, og stemningen var fantastisk. :4thumbup: Lørdag den 14. maj 2011Blok 2/7, uge 4/4, dag 6/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:2x6@65kg3@85kg1@100kg[email protected]Tja... det var jo slet ikke slemt. Det var i hvert fald ugens bedste dødløftrunde. På sidste sæt kunne jeg dog godt have været mere strict med at holde pausen mellem reps - det blev liiidt for meget touch and go-agtigt.Smal dødløft:4x6@90kgOgså helt okay. Statisk dødløft stående på 4 cm skiver: (sumo, 6 sek pause lige før gulvet)[email protected]Lying row:3x6@stang+22.5kgFøltes rigtig godt!ss:Standing db laterals:[email protected]Db row:[email protected] pr. side +strapsss:Upright row:3x6@25kgFøltes lettere, end det plejer.Cable wood chops:3x6 pr. side@20kgss:Db wrist curls:3x6@3kgss:Db reverse wrist curls:3x6@3kgDb side bends:3x6 pr. [email protected] +strapsKørte med samme kg som Mickel... ss:Standing EZ-curls:[email protected]+udstrækning og cykling frem og tilbageDejlig træning! Derefter ud at spise frokost med 5 BB'ere og så hjem at male i små to timer sammen med Spøer og Ulrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 MOL-service kun for dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 MOL-service kun for dig Mange tak. :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Mandag - var til frisøren, så kom først i klubben ved 18:30-tiden. Ikke optimalt på programmets længste dag. Mandag den 16. maj 2011Blok 3/7, uge 1/4, dag 1/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser i forbindelse med bænken2 sæt kettlebell (db) squat inden squattenBænkpres:2x8@20kg6@40kg[email protected]Boardpress, 10 cm: (pause på board)5x3@70kgMeget let. Fokus var på at holde brystet oppe, idet jeg satte presset igang - lykkedes vel på godt halvdelen af alle reps.Statisk bænkpres: (6 sek pause lige før brystet)3x3@40kgEasy.Smal bænkpres:6x6@40kgOgså sindssygt let. Men er bevidst startet meget let i denne uge, da det var tiltrængt med noget let træning efterhånden. Og skal desuden være klar til max 6'ere fredag i denne uge. Front squat:6@20kg overhead squat6@20kg6@40kg[email protected]Det var faktisk hårdt nok. Det føltes som om, jeg var lidt skæv i min bundposition - måske fordi, min højre hoftebøjer stadig var lidt øm ovenpå den hårde uge 4 i sidste blok. Dog ikke noget voldsomt, og den føltes meget bedre allerede tirsdag.Reverse light bands squat: (til bold)6@75k5x3@115kgStartede meget let her, også fordi, det jo er et stykke tid siden, jeg har kørt squat med reverse bands. Filmede sæt 3 og 5. Følte, at jeg spændte rigtig godt i maven, men synes ikke, det ser sådan ud på filmene. Sæt 4 blev nok det bedste, men det filmede jeg selvfølgelig ikke. Positivt kan siges, at jeg synes, det ser bedre du mht. min tendens til at køre albuerne frem i bunden (holder dem dog stadig ikke helt stille). I øvrigt var der ikke noget at mærke i hoftebøjerne hér. Sæt 3 af 5: Sæt 5 af 5: ss:Seated bb shoulderpress:[email protected]Statisk squat: (6 sek pause i bunden)[email protected]Så var klokken mange, så cable crunches, planken og reverse curls blev udsat.+udstrækning og pw hjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Havde div. ærinder efter job, så kom igen først i klubben ved 18:30-tiden...Tirsdag den 17. maj 2011Blok 3/7, uge 1/4, dag 2/6Opvarmning:7 mobilitetsøvelser2 sæt glute bridges på Swissball1 sæt koordinationsøvelse på Swissball2 sæt hoftebøjer i kabel + efterfølgende strækDødløft:5@60kg7@60kg6@80kg[email protected]Iiiihh, hvor bliver det dejligt let, når man pludselig kører med 20 kg mindre end ugen forinden. Statisk dødløft: (sumo, 6 sek pause lige før gulvet)[email protected]Vi var tre mand i klubben, men alligevel var begge power racks optaget, så måtte lige køre statisk sumo før reverse bands.Reverse light bands dødløft: (sumo, -60 kg i bunden, slipper ved lock-out)5x3@120kgStarter helt let her, så der er mulighed for at køre en wave med nogle gode spring.Lying row:6x6@stang+17.5kgss:Db side bends:4x10 pr. [email protected] +strapsSeated db laterals:4x6@5kgss:Upright row:4x6@25kgRussian twists:4x10 pr. side@20kgHvorfor var det lige, jeg ville have denne øvelse med i programmet?!? Det var sgu da hårdt! ss:Db row:3x6 pr. side@24kg +strapsDb concentration curls:3x10 pr. arm@5kgss:Db wrist curls:3x10@2kgss:Db reverse wrist curls:3x10@2kgCable crunches:4x10@58kgHængeparti fra mandag.ss:Cable reverse curls:3x10@15kgHængeparti fra mandag. Så mangler jeg bare lige tre sæt planke fra mandag, som jeg snupper onsdag.+udstrækning og cykling frem og tilbageSuper træning!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Tillykke med de... 24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoosier Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Tillykke med de... 24 Tak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts