-
-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 14 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
Nyeste Emner
-
-
Nyeste indlæg
-
By Gregers TF · Posted
Det er OK, det siver stille og roligt ind. At det er nu, jeg får min hurtigste tur efter efterhånden en hel del ugers mikroskopisk indsats på cyklen, er bare underligt. Kaos på arbejde med først for få på job, to ledere på ferie og nu er butikschefen syg. Har fået et par lange gode snakke med en anden leder, der er max presset. Distriktschefen vil ikke have at jeg drukner i timer, så min fridag i dag beholdt jeg. Det ærgrer jeg mig nok over i morgen. Nå… Jeg vågnede sulten nogle gange i nat og klokkede ind på 93,5 i morges. Også lidt mere tørstig end ellers, men… vægten var omsider under 94 kg. Jeg skulle have vasket tøj og handlet og tiden gik. Men endelig kom jeg på cyklen. Benene var i forvejen trætte, så jeg forventede ikke det store. Med udsigt til en moderat tur, blev den længere end normalt, nemlig 1 t 19 minutter. Ud til klinten og retur. Bakkerne derude er aaalt for lange til min lave puls, så jeg var nede i første gear et par gange. Men fantastisk vejr, dejlig natur, og super dejlige ude-på-Lars-Tynsdskids-veje, og så var det fedt alligevel. De her tre ture, har sendt benene totalt til tælling - nøj, de er trætte. Det har bestemt været “sjovt” at udsætte kroppen for uvant belastning, meeeen nu skal jeg til at flytte nogle vægte, så jeg ikke falder for meget tilbage. Hold min vodka https://youtu.be/xJW18tVmN94?is=UWVOOs206zOMehyl -
Uha ja, også her. De skal sgu bare give den gas Jeg synes bare, den er lige stram nok, når der bliver lagt fyrværkeri (i 30 graders varme og høj solskin) oven i ligningen. Selve fejringen er skam fin. Som du selv skriver: Lige om lidt er de spredt ud over Danmarkskortet.
-
By Spinderella · Posted
Jeg deler din frustration over larm i det offentlige rum, Henrik. Og så forstår jeg ikke pointen med fyrværkeri nu, hvor det jo er lyst det meste af døgnet. Men ellers vil jeg sige at jeg har et soft spot for studentervognene. Jeg synes de har fortjent at fejre deres første uddannelsesmæssige milepæl, og under dem en kæmpe fest med deres venner, inden deres veje skilles (og så er jeg med på at de ikke bliver spredt for alle vinde, som vi gjorde i sin tid, fordi de har alle muligheder for at holde kontakt via sociale medier mv). -
Generelt er der skruet vildt op for lydniveauet af det meste - og nej, det er ikke (kun) fordi jeg er blevet ældre. Soundbokse i parker, større og større DeWalt-højttalere på håndværkerbyggepladser, kæmpe anlæg i biler (og nedrullede vinduer) og så en ny ting, der er kommet til inden for de senere år: store musikanlæg på motorcykler, der blæser lyden ud over omgivelserne - go figure! Nå, vi tager på landet om lidt, hvor det mest er fasanerne, der larmer.
-
Det er åbenbart blevet kutyme, at studentervognene nu også har kanonslag og raketter med, når de lander et nyt sted. Det er simpelthen super. Hunden er skræmt fra vid og sans, og jeg føler mig som en sur, gammel mand.
-
-
-
Recent Status Updates
-
14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.· 0 replies
19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
-
