Jump to content
Motion-onlines Forum
  • Existing user? Sign In  

    Sign In



    • Not recommended on shared computers
    • Forgot your password?

  • Sign Up
  • To Motion-Online.dk
  • Browse
    • Forums
    • Gallery
    • Online Users
    • More
    • Activity
      • All Activity
      • My Activity Streams
      • Unread Content
      • Content I Started
      • Search
      • More
      • Leaderboard
      • More
        • More
        • All Activity
        • Home
        • Who's Online   1 Member, 1 Anonymous, 320 Guests (See full list)

          • Gregers TF
        • Nyeste Emner

          • CEngelbrecht
            0
            Hvem i vore dawe producerer en pullover-maskine a la old-school Nautilus, der er til at betåle til sit home gym?

            CEngelbrecht · Started April 26

          • EmilBech
            0
            Køber rolling thunder fra ironmind

            EmilBech · Started September 25, 2025

          • Piter
            1
            Hvad bruger I til svømmetræning – udstyr, der virkelig gør en forskel?

            Piter · Started July 25, 2025

        • Nyeste indlæg

          • Henrik S.
            Motion i balance™

            By Henrik S. · Posted 9 minutes ago

            Dagsaktuelt billede fra en varm frokosttur. Nu med saddeltaske og en pumpe i herrestørrelse. Den er ved at være godt tilkørt og ruller stadig super fint. 
          • BLACKICE
            Nice and clean power building

            By BLACKICE · Posted 17 hours ago

            Uge 6 dag 2 Squat 5x105 5x122,5 4x135 2x4x150 bælte Paused squat 2x3x125   Fin serie. Relativt godt tryk på de 150. Lad os se om der mon snart kunne være en rep pr i banken
          • BLACKICE
            Nice and clean power building

            By BLACKICE · Posted 17 hours ago

            Alt hvad der skaber et mentalt afbræk , gavner nok din job søgning tænker jeg :-)
          • Oksen fra Århus N
            Nice and clean power building

            By Oksen fra Århus N · Posted Yesterday at 11:27 AM

            Jeg prøvede at køre havetraktor i dag. Det gik faktisk OK. Tvivler på, om det gavner min jobsøgning. Men så gjorde man da lidt gavn ved at slå det græs, Og de ansøgninger, jeg skal skrive, får jeg nok skreveat alligevel. 
          • Kermit
            Got legs?

            By Kermit · Posted Yesterday at 11:14 AM

            Mandagstræning stod på styrketræning i kælderen i 46 minutter.  Tirsdag var det tidligt op, køre en Monster ned, tøj på og så ud på rammen kl. 06.36. Ud til flyvestationen hvor jeg skulle køre 2x20 minutter sweet spot (ca. 275 watt).  Der er noget magisk ved at ramme flyvestationen så tidligt, hvor der stadig er harer og dådyr der tumler rundt derude. Lidt opvarmning, og så ellers igang.  1. interval - 282 watt i snit (284 NP) - 37,2 km/t 2. interval - 278 watt i snit (280 NP) - 36,2 km/t Herefter hjem og arbejde. Første møde var i vores nordiske team. Den ene svensker sidder klar 9.15 med en Nocco og en pakke snus på bordet. Møde igen kl. 11.00, nordmanden spytter lige sit snus ud midt i mødet, og putter en ny i. Det vænner jeg mig nok aldrig til  I alt 2 timer og 2 minutter, 64,7 km, 31,8 km/t i snit, 210 watt i snit (244 NP). Og så har Netflix lige smidt alle Rocky filmene online! Dem har jeg ville gense meget længe. Kan ikke huske om der også var lidt Rambo.
        • Recent Status Updates

          • Hübner2.0

            Hübner2.0

            14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.
            19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57
            22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.
            25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats
            27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.
            November 27, 2019 · 0 replies
          • Oksen fra Århus N

            Oksen fra Århus N

            Så slap vi da for at have Trump rendende.
            August 21, 2019 · 0 replies
          • Oksen fra Århus N

            Oksen fra Århus N

            RIP Ole Stephensen fra bl.a. Op på fars hat!
            February 6, 2019 · 0 replies
          • mdk

            mdk

            MOL er blevet stille......
            October 14, 2018 · 2 replies
          • mdk

            mdk

            Blast from the past!
            September 19, 2018 · 0 replies
        • All Activity
        • Home
        • Language
        • Theme
        • Cookies

        Powered by Invision Community

        ×
        • Existing user? Sign In
        • Sign Up
        • To Motion-Online.dk
        • Browse

          • Back
          • Browse
          • Forums
          • Gallery
          • Online Users
        • Activity

          • Back
          • All Activity
          • My Activity Streams
          • Unread Content
          • Content I Started
          • Search
        • Leaderboard
        ×
        • Create New...