Isis Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Jeg er en kvinde på 39 år, der søger en kvindelig makker til badminton 1-2 gange om ugen. Gerne i københavnsområdet. Jeg er begynder, men kan som regel(næsten da :-)) godt ramme bolden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Jeg tror ikke der er nogle der tør med det profilnavn du har :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted September 20, 2015 Author Report Share Posted September 20, 2015 Tror du det? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Er der slet ikke nogen der er friske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Der er vist bare ikke nogen herinde der spiller badminton. De gør de i smug, i hvert fald, for jeg har ikke set et eneste ord om det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Okay :-) ved du hvor jeg så kan finde en makker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Ikke umiddelbart. Men var det mig der skulle lede, ville jeg nok søge i en idrætsforening (prøv at sætte "badminton København" i Google). Det er sæson for indendørssport og mon ikke du kan snige dig ind et sted? Det er godt nok dyrt i medlemskab men du slipper for baneleje fra gang til gang, så... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted September 23, 2015 Author Report Share Posted September 23, 2015 Tak det vil jeg prøve :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts