Tobias Posted September 2, 2015 Report Share Posted September 2, 2015 Prowler sælges.længde x bredde x højde = ca. 112 cm x 100 cm x 100 cm.Opretstående stænger Ø24 mm, men kan fint bruges til Ø50 mm skiver, eller kan adpatere fås. Stængerne er riflede i toppem for bedre greb ved skub. Selvlavet sele medfølger.Speciallavet, har fået et nyt lag spraymaling for 1 år siden. Har almindelige brugsskrammer.kr 900.Skal afhentes på vestfyn med trailer eller varevogn.PM ved interesse...VhTobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted November 5, 2015 Author Report Share Posted November 5, 2015 Ny pris 600 kr./Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Jeg synes en advarsel er på sin plads.50% af de gange jeg har brugt sådan et apperat har det medført stærkt ubehag og opkast bagefter.Man skal med andre ord kun give sig i kast med det hvis man vil være en barsk makker (aka ikke undertegnede). Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Jeg synes en advarsel er på sin plads.50% af de gange jeg har brugt sådan et apperat har det medført stærkt ubehag og opkast bagefter.Man skal med andre ord kun give sig i kast med det hvis man vil være en barsk makker (aka ikke undertegnede).Jeg synes, at en anbefaling af dette træningsredskab er på sin plads.Det er en udsøgt fornøjelse, at se sine træningsmakkere småbøvse, ørle og ikke mindst pjevse i op til over 1 år efter en fremragende træning med dette redskab.Det får 5 ud af 5 stjerner fra mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 De 2 overstående tosser siger prowler er godt på hver deres måde. Jeg byder derfor 220styk DVD'er for Prowleren :-Dhttp://www.dba.dk/billige-dvd-film-dvd-ande/id-1001699539/ BLACKICE and Fame Boy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Ja den deal havde jeg nok hoppet på øjeblikkeligt Onkel Troels 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts