Vastus Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Spørgsmål til de stærke raw bænk presser Pt har jeg lillefingeren over ringen på en Eleiko powerbar, forholdsvis smalt da jeg har rimelige lange arme. Da jeg har plander om at stille op i raw styrkeløft om nogle år vil jeg gerne optimere mit bænkpres, ellers har jeg godt styr på opspænd, scapula setting mmtrøje løftere holder meget bredt pga hjælpen fra trøjen, men som raw er jeg i tvivl om hvor bredt/ smalt jeg skal holde for at få mest power.Hvor holder i hænderne på stangen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Jeg skifter mellem ringefinger og langefinger. Hvis du har lange arme, så ville jeg gå efter pegefinger, med mindre at dine triceps er meget stærke. BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Som trøjeløfter netop maximal lovlig bredde. Raw langefinger på ringen. Har ok lange arme så det bredeste er ringen imellem pegefinger og ringningers der har kunne fungere for mig Raw. Kræver at patmusklen er i form. Men har været der hvor jeg har kunne løfte mest.Hvis du kan ramme omkring 90graders vinkel på albuer når stangen rører brystet vil jeg sige det er helt godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts